Gå til innhold

Ekstrem flat mage som alle instagrammere har:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig kan alle få synlige magemuskler med riktig kosthold og trening. 

Anonymkode: d3345...33a

Nåja..alle kan nok det om de blir tynn nok på magen, men om resten av kroppen ser ut som anoreksi grad x og er ca like sunn som anoreksi, så er det en stiv pris å betale for flat mage. Jeg er en sånn person som har irriterende flat mage. Når jeg legger på meg, legger fettet seg som en polstring over hele kroppen min. Jeg fettlagrer ikke mer på lår, rumpe, mage sånn som mange kvinner gjør. 

Anonymkode: 91afd...f2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nåja..alle kan nok det om de blir tynn nok på magen, men om resten av kroppen ser ut som anoreksi grad x og er ca like sunn som anoreksi, så er det en stiv pris å betale for flat mage. Jeg er en sånn person som har irriterende flat mage. Når jeg legger på meg, legger fettet seg som en polstring over hele kroppen min. Jeg fettlagrer ikke mer på lår, rumpe, mage sånn som mange kvinner gjør. 

Anonymkode: 91afd...f2d

Jeg legger på meg på magen først, men har nå hatt synlige muskler på magen uten å se ut som jeg har anoreksi ellers. Trening og riktig kosthold. Man trener jo ikke bare magen når man trener, da har man misforstått! 

Anonymkode: d3345...33a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.7.2019 den 9.56, AnonymBruker skrev:

Helt siden snapchat begynte å vise fram kjente bloggeres snapper la jeg merke til noe spesielt. Super flate mager og brede hofter. Spesielt hos Isabel Raad og Sophie Elise. Jeg har hele tiden tenkt at de spiser nok sunt og trener osv. Begge disse personene reise på ferier hele tiden, og det virker som at de spiser ute flere ganger i uka. Jeg trener nesten hver dag, både vekt og cardio. Spiser veldig rent og lager mat fra bunnen hver dag, bortsett fra en dag i uka så spiser jeg en pizza ute for eksempel. But thats it. Jeg har ikke sånn mage 🤔🤔 Jeg er slank ja, men den har ikke den fine estetiske formen. 

Da jeg lurer jeg på da: er det slik at mange av disse influencerne fettsuger magene sine jevnlig? Jeg skjønner ikke at de kan ha så "perfekte" mager og hofter med sånn livsstil? Ikke er det photoshop heller da mange av disse er videoer. 

Anonymkode: 68921...c42

Utrolig hva man kan fremstille på sosiale medier, selv har nesten 10 kg mere muskler enn jeg har.. tar kun bilder periodevis med lav fettprosent (ser større ut en jeg er da). Har inntatt sukker, blodåre, vener syntes litt ekstra noe minutter, har pompa meg opp med høyt rep i 10 min samt at jeg poser der det er heldig belysning mens jeg fremhever overkroppen og holder inn magen😂

sosial medier er fortelling om hvem man ønsker å være, ikke hvem man er💡

Hilsen mann 27

Anonymkode: b921f...86f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...