Gå til innhold

Ekstrem flat mage som alle instagrammere har:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt siden snapchat begynte å vise fram kjente bloggeres snapper la jeg merke til noe spesielt. Super flate mager og brede hofter. Spesielt hos Isabel Raad og Sophie Elise. Jeg har hele tiden tenkt at de spiser nok sunt og trener osv. Begge disse personene reise på ferier hele tiden, og det virker som at de spiser ute flere ganger i uka. Jeg trener nesten hver dag, både vekt og cardio. Spiser veldig rent og lager mat fra bunnen hver dag, bortsett fra en dag i uka så spiser jeg en pizza ute for eksempel. But thats it. Jeg har ikke sånn mage 🤔🤔 Jeg er slank ja, men den har ikke den fine estetiske formen. 

Da jeg lurer jeg på da: er det slik at mange av disse influencerne fettsuger magene sine jevnlig? Jeg skjønner ikke at de kan ha så "perfekte" mager og hofter med sånn livsstil? Ikke er det photoshop heller da mange av disse er videoer. 

Anonymkode: 68921...c42

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flere av de har tidligere delt på nettet hvordan de skal posere for og ta seg best mulig ut og at det skal se ut som magen er flat. Flere la ut bilde hvordan de ser ut uten filter og at de står oppreist eller sitter i normal posisjon. Ikke alle har paddeflat mage, de er normale for og si det sånn. Ikke alt er som det vises på bildene

Anonymkode: d40c8...3b5

  • Liker 25
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge disse to har en rimelig lav fettprosent så det er ikke så overraskende at magen er ca flat. Det er jo heller ikke som om man nødvendigvis spiser så usunt selv om man spiser ute? 

Anonymkode: 91afd...f2d

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyssetting er alfa omega for disse folka. I rett lys har jeg sixpack. 

Anonymkode: 50708...a7f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sophie Elise har vel fettsugd magen, men det er uansett posering, tid på dagen og lyssetting som gjør at de ser trente ut. Jeg kan også se veldig trent ut i rett lys og fra rett vinkel. Anbefaler deg å google "instragram vs reality"

Anonymkode: 8e71b...b61

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men har ikke begge disse operert rumpa? Det gjør vel at de kan ha lav fettprosent i forhold til fasong ellers?

Ingen av dem har kropper å misunne, ihvertfall!

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er mange av bildene som blir langt ut både redigert og fikset mye på. Man ser jo at det er blitt en trend og vise før å etter redigering. Da ser man hva som har blitt gjort. Så ta det med en klype salt du TS, at alle er så "perfekte" som dem "ser" ut til og være.

Anonymkode: a34af...fd2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg stilte spørsmål til rumpe trening her inne en dag, og fikk til svar at rumpene kunne være ekte. Ingen fitnessdamer som har trent rumpene sine maksimalt har en slik rumpe. Men noen klarer visst å trene rumpen til det maksimale og samtidig beholde 1kg (2 til sammen) på rumpeballene. Er visst gener. Men jeg tror ikke på det. 

Men ang bildene, så er det posering og sikkert litt redigering. En dame som kim kardashian som må veie 90 kg med dei hoftene kan ikke ha et midjemål på lik linje med en kvinne på 50 kg. Det er fysisk umulig. Det kalles fettsuging som blir tatt ut en plass, og sprøytet inn en annen plass ;)

Anonymkode: e5083...061

  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes skinny filter på videoer også. Så ikke tro det du ser er ekte... 

Anonymkode: 50708...a7f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes skinny filter på videoer også. Så ikke tro det du ser er ekte... 

Anonymkode: 50708...a7f

Riktig.

Anonymkode: a34af...fd2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker said:

Helt siden snapchat begynte å vise fram kjente bloggeres snapper la jeg merke til noe spesielt. Super flate mager og brede hofter. Spesielt hos Isabel Raad og Sophie Elise. Jeg har hele tiden tenkt at de spiser nok sunt og trener osv. Begge disse personene reise på ferier hele tiden, og det virker som at de spiser ute flere ganger i uka. Jeg trener nesten hver dag, både vekt og cardio. Spiser veldig rent og lager mat fra bunnen hver dag, bortsett fra en dag i uka så spiser jeg en pizza ute for eksempel. But thats it. Jeg har ikke sånn mage 🤔🤔 Jeg er slank ja, men den har ikke den fine estetiske formen. 

Da jeg lurer jeg på da: er det slik at mange av disse influencerne fettsuger magene sine jevnlig? Jeg skjønner ikke at de kan ha så "perfekte" mager og hofter med sånn livsstil? Ikke er det photoshop heller da mange av disse er videoer. 

Anonymkode: 68921...c42

"Fine estetiske mager"? Du mener harde, flate brødfjøler? Ikke pent i det hele tatt. Pent å være slank, javel, likevel pent med en naturlig liten kurve på magen, konveks, ikke konkav. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, filifjonka skrev:

"Fine estetiske mager"? Du mener harde, flate brødfjøler? Ikke pent i det hele tatt. Pent å være slank, javel, likevel pent med en naturlig liten kurve på magen, konveks, ikke konkav. 

Ja, altså det jeg mener er da at magen er ikke bare flat og slank men den har en slags form som er spesiell. Midjen går veldig inn. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men fitness bloggere har for eksempel ikke slik mage selv om de er slanke, skjønner? Ser nesten ikke menneskelig ut da. -Ts.

Anonymkode: 68921...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Just now, AnonymBruker said:

Ja, altså det jeg mener er da at magen er ikke bare flat og slank men den har en slags form som er spesiell. Midjen går veldig inn. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men fitness bloggere har for eksempel ikke slik mage selv om de er slanke, skjønner? Ser nesten ikke menneskelig ut da. -Ts.

Anonymkode: 68921...c42

Du kan forskjell på konveks og konkav? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, filifjonka skrev:

Du kan forskjell på konveks og konkav? 

Jupp.

Anonymkode: 68921...c42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fettsuging så klart. De fikser alt annet, så fettet som ikke er på magen er nå i stumpen. Syns disse rumpene ser komiske ut. Skjønner ikke hvordan dette kan bli en trend. Kunne vært pent hvis de bare tok litt, men de overfyller på.

  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Om man bare har litt fett kan man fortsatt fettsuge. Jeg mener jeg leste en gang at SE skrev at du hadde lagt på seg en god del før hun fettsugde. Tror de må legge inn noe fett også ved rumpeimlantater for å få det jevnere 

Anonymkode: 9b603...7de

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for bilder med opphavsrett og svar til dette, samt spekulasjoner.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt siden snapchat begynte å vise fram kjente bloggeres snapper la jeg merke til noe spesielt. Super flate mager og brede hofter. Spesielt hos Isabel Raad og Sophie Elise. Jeg har hele tiden tenkt at de spiser nok sunt og trener osv. Begge disse personene reise på ferier hele tiden, og det virker som at de spiser ute flere ganger i uka. Jeg trener nesten hver dag, både vekt og cardio. Spiser veldig rent og lager mat fra bunnen hver dag, bortsett fra en dag i uka så spiser jeg en pizza ute for eksempel. But thats it. Jeg har ikke sånn mage 🤔🤔 Jeg er slank ja, men den har ikke den fine estetiske formen. 

Da jeg lurer jeg på da: er det slik at mange av disse influencerne fettsuger magene sine jevnlig? Jeg skjønner ikke at de kan ha så "perfekte" mager og hofter med sånn livsstil? Ikke er det photoshop heller da mange av disse er videoer. 

Anonymkode: 68921...c42

Nå har vel egentlig SE aldri hatt brede hofter. Hun er ei lita snelle og ikke akkurat så stor av seg. Runpeimplantat kanskje, men brede hofter?!? 🙄

Forbauser meg at folk fremdeles tror bilder viser et sant bilde av virkeligheten. Trodde folk var blitt mer opplyst i dag. 

Mange av influenserne redigerer bilder på samme måten som reklame ofte gjør, men det er vel almennkunnskap?

Slike tråder som dette ødelegger ungdoms syn på hva som er normalt! 😡

Anonymkode: 3f0d9...4d5

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...