Gå til innhold

Ekstrem flat mage som alle instagrammere har:


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Helt siden snapchat begynte å vise fram kjente bloggeres snapper la jeg merke til noe spesielt. Super flate mager og brede hofter. Spesielt hos Isabel Raad og Sophie Elise. Jeg har hele tiden tenkt at de spiser nok sunt og trener osv. Begge disse personene reise på ferier hele tiden, og det virker som at de spiser ute flere ganger i uka. Jeg trener nesten hver dag, både vekt og cardio. Spiser veldig rent og lager mat fra bunnen hver dag, bortsett fra en dag i uka så spiser jeg en pizza ute for eksempel. But thats it. Jeg har ikke sånn mage 🤔🤔 Jeg er slank ja, men den har ikke den fine estetiske formen. 

Da jeg lurer jeg på da: er det slik at mange av disse influencerne fettsuger magene sine jevnlig? Jeg skjønner ikke at de kan ha så "perfekte" mager og hofter med sånn livsstil? Ikke er det photoshop heller da mange av disse er videoer. 

Anonymkode: 68921...c42

Seriøst...sammenligner du deg med folk som har operert alt på kroppen omtrent som kan opereres? Damn...sammenlign deg selv med normale folk som aldri har hatt noen form for plastisk kirurgi og inngrep.

Anonymkode: 5fe6e...a80

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

45 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, altså det jeg mener er da at magen er ikke bare flat og slank men den har en slags form som er spesiell. Midjen går veldig inn. Vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men fitness bloggere har for eksempel ikke slik mage selv om de er slanke, skjønner? Ser nesten ikke menneskelig ut da. -Ts.

Anonymkode: 68921...c42

Halloo liksom, er posering, de drar sikkert magen litt inn også mens de er blant folk...

Anonymkode: 5fe6e...a80

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Slike tråder som dette ødelegger ungdoms syn på hva som er normalt! 😡

Anonymkode: 3f0d9...4d5

Ehhh mener du virkelig at tråder som dette er verre enn hva influencers og bloggere legger ut sånt dems påvirkningsmakt overfor små jenter?

En vill og klein påstand.

Anonymkode: 0a452...48c

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Halloo liksom, er posering, de drar sikkert magen litt inn også mens de er blant folk...

Anonymkode: 5fe6e...a80

Hallo liksom. Likevel har du ikke bedre svar enn ren gjetting. Hallo liksom 

Anonymkode: 0a452...48c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husk at de poserer riktig, filter og SE har fettsugd magen. Mange kan få flat mage i rett lys og posering.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ostespermum
20 minutter siden, AnonymBruker said:

Slike tråder som dette ødelegger ungdoms syn på hva som er normalt! 😡

Anonymkode: 3f0d9...4d5

Synes du det er bedre at unge jenter sitter hjemme og blar igjennom Instagram uten å diskutere det med noen som ikke er i den samme bobla? Jeg synes det er kjempefint at slike tråder dukker opp, slik at vi kan diskutere hva "normalt" faktisk innebærer, og hva som skal til for å oppnå det falske idealet man ser i SoMe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, filifjonka skrev:

"Fine estetiske mager"? Du mener harde, flate brødfjøler? Ikke pent i det hele tatt. Pent å være slank, javel, likevel pent med en naturlig liten kurve på magen, konveks, ikke konkav. 

Du vet at mange kvinner er slanke, og har naturlig det du kaller for "harde, flate brødfjøler". Jeg ser ikke hvordan den kvasse tonen din, som indirekte henvender seg og gjør av mange vanlige kvinner, er noe annerledes enn de som gjør narr av overvektige? Og folk lurer på hvorfor det er så stort kroppspress?

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

42 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst...sammenligner du deg med folk som har operert alt på kroppen omtrent som kan opereres? Damn...sammenlign deg selv med normale folk som aldri har hatt noen form for plastisk kirurgi og inngrep.

Anonymkode: 5fe6e...a80

Beklager hvis det så slik ut, kanskje jeg burde formulert meg bedre. Jeg har heldigvis ikke noen slags komplekser, synes jeg er fin som er jeg er. Viktigste er at kroppen er frisk og kan brukes er min tankegang. Men jeg ble jo lurt av disse snappene i starten. Tenkte jøss, er det her normalt? Jeg føler ikke at det blir påpekt nok heller. 

Før i tiden så var det disse spinkle modellene som fikk heftig kritikk fordi unge jenter kunne da få anorexia osv. Men dette her er jo litt verre egentlig. Uansett hvor mye man trener og spiser sundt så virker jo disse kroppene helt uåpnåelige få. Derfor synes jeg denne "trendkroppen" burde bli mer exposa enn den spinkle kroppen som var trend for 10 år siden. 

Anonymkode: 68921...c42

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg stilte spørsmål til rumpe trening her inne en dag, og fikk til svar at rumpene kunne være ekte. Ingen fitnessdamer som har trent rumpene sine maksimalt har en slik rumpe. Men noen klarer visst å trene rumpen til det maksimale og samtidig beholde 1kg (2 til sammen) på rumpeballene. Er visst gener. Men jeg tror ikke på det. 

Men ang bildene, så er det posering og sikkert litt redigering. En dame som kim kardashian som må veie 90 kg med dei hoftene kan ikke ha et midjemål på lik linje med en kvinne på 50 kg. Det er fysisk umulig. Det kalles fettsuging som blir tatt ut en plass, og sprøytet inn en annen plass ;)

Anonymkode: e5083...061

Jo, det er faktisk gener... på samme måte som at mange damer unngår celluliter selv med lite muskelmasse. 

Anonymkode: 2a8f4...29f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Ts, da! De to du nevner er jo verstingene når det kommer til å fikse kirurgisk på kroppen sin. De har begge gått ut og innrømmet mange operasjoner, deriblant rumpeforstørrelse. Man må vel gjerne også hente fettet man putter inn i rumpa fra et annet sted. Du bør heller sammenligne deg med de du vet er 100% naturlige.

Anonymkode: 75205...6f2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja begge har jo operert rumpe. SE har implantat og i den forbindelse også fettsugd mage og da sikkert fylt fettet i hoftene.

Endret av juliet capulet
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter noen dager i ketose har jeg definert mage (bort med vannvekten og oppblåstheten). Så trenger jeg bare spise karbohydrater i et par dager før kosemagen er tilbake.

Er en grunn til at de mannlige skuespillerne trener som faen samtidig som de prøver å redusere fettprosenten til den ene halvnakne scenen, før de er tilbake til et 'normalt' regime.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, Ostespermum skrev:

Synes du det er bedre at unge jenter sitter hjemme og blar igjennom Instagram uten å diskutere det med noen som ikke er i den samme bobla? Jeg synes det er kjempefint at slike tråder dukker opp, slik at vi kan diskutere hva "normalt" faktisk innebærer, og hva som skal til for å oppnå det falske idealet man ser i SoMe.

Vel, nå er det vel neppe unge jenter som oppretter disse trådene...! Å begynne å påpeke noe som ikke er reelt er jo bare for dumt, da har man lite å henge seg opp i hvis man skal diskutere andres kropper til enhver tid og i tillegg sammenligne seg selv med de. 

Anonymkode: 3f0d9...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ostespermum
1 hour ago, AnonymBruker said:

Vel, nå er det vel neppe unge jenter som oppretter disse trådene...! Å begynne å påpeke noe som ikke er reelt er jo bare for dumt, da har man lite å henge seg opp i hvis man skal diskutere andres kropper til enhver tid og i tillegg sammenligne seg selv med de. 

Anonymkode: 3f0d9...4d5

Det er ikke snakk om at vi skal diskutere kropp og sammenligne oss med dem, men å rette opp i forestillingen om at det man ser i SoMe ikke bare er fult oppnåelig, men også normalt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Ostespermum skrev:

Det er ikke snakk om at vi skal diskutere kropp og sammenligne oss med dem, men å rette opp i forestillingen om at det man ser i SoMe ikke bare er fult oppnåelig, men også normalt. 

Da tror jeg du bør lese HI igjen. Wr ho akkurat det Ts skriver og gjør!

Anonymkode: 3f0d9...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Disse er jo slanke/tynne, da er det ikke rart de heller ikke har fett på magen. Rumpen er jo sprøyta inn. Og hofter har de ikke, de har jo egentlig en androgyn kroppsfasong/guttefasong uten det som er lagt til fake. 

Anonymkode: 5fd06...d23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg stilte spørsmål til rumpe trening her inne en dag, og fikk til svar at rumpene kunne være ekte. Ingen fitnessdamer som har trent rumpene sine maksimalt har en slik rumpe. Men noen klarer visst å trene rumpen til det maksimale og samtidig beholde 1kg (2 til sammen) på rumpeballene. Er visst gener. Men jeg tror ikke på det. 

Men ang bildene, så er det posering og sikkert litt redigering. En dame som kim kardashian som må veie 90 kg med dei hoftene kan ikke ha et midjemål på lik linje med en kvinne på 50 kg. Det er fysisk umulig. Det kalles fettsuging som blir tatt ut en plass, og sprøytet inn en annen plass ;)

Anonymkode: e5083...061

Jeg trener lite rumpe sånn spesifikt, men går mye i fjellet og jogger og har en veldig stor sprettrumpe mens jeg ellers er veldig tynn, men muskuløs. Har små pupper for eksempel. Men lårene mine er også muskuløse, så det står i stil og ser naturlig ut. Når jeg strammer rumpa blir den helt steinhard, så det er tydelig at det er nesten bare muskelmasse. Man kan altså fint ha stor rumpe naturlig, men mye handler om gener. Jeg legger veldig lett på meg muskelmasse som kan ha med at jeg har vært gjennomtrent siden jeg var veldig liten (husker jeg gjorde mange pullups da jeg var bare 5-6 år blant annet) så jeg har et grunnlag de færreste har. 

Anonymkode: e6b97...ae3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjansen er vel også stor for at de viser frem maten de har kjøpt (kanskje sponset av restauranten) og ikke spiser mer enn bare litt av maten. Dette i tillegg til lyssetting, photshop, diverse filtre og riktig vinkel gjør at de opprettholder fasaden som perfekte kropper og et perfekt liv.

Anonymkode: 09878...b12

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest WhisperingWind

Jeg har helt flat mage som er ok markert. Gjør ikke noe for det, men har lav fettprosent. Men det er vesentlig forskjell på morgenen og etter et måltid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg trener lite rumpe sånn spesifikt, men går mye i fjellet og jogger og har en veldig stor sprettrumpe mens jeg ellers er veldig tynn, men muskuløs. Har små pupper for eksempel. Men lårene mine er også muskuløse, så det står i stil og ser naturlig ut. Når jeg strammer rumpa blir den helt steinhard, så det er tydelig at det er nesten bare muskelmasse. Man kan altså fint ha stor rumpe naturlig, men mye handler om gener. Jeg legger veldig lett på meg muskelmasse som kan ha med at jeg har vært gjennomtrent siden jeg var veldig liten (husker jeg gjorde mange pullups da jeg var bare 5-6 år blant annet) så jeg har et grunnlag de færreste har. 

Anonymkode: e6b97...ae3

Å kalle lårene sine for naturlig når de er naturlige er jo bare helt rart! Skal folk begynne å si at "det der ser jo ikke naturlig ut" om naturlige kropper? Hjelpes meg. Håper det er noe mer mellom ørene hos de fleste!

Anonymkode: 3f0d9...4d5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...