Gå til innhold

Kjempe ekkelt bilde. Men jeg trenger svar🙄😭😭🙄🤯


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har prøvd i over 2 år. Har hatt 1 MA og ikke klart å bli gravid etter det (1,5 år siden)

mensen var ferdig for noen dager siden men har hatt brunt utflod en stund. (Er fortsatt litt på papiret ser dere) 830A1F71-076E-4505-8AC5-C7D11A37CCF0.thumb.jpeg.197c424ca50425b84ee3606cf6a55525.jpeg

idag kom dette på papiret, altså var enda mer enn dette! Har aaaldri sett lignende og er vel sikkert normalt! MEN vil bare forsikre meg🤣🤣 er dritt lei av å vente. Skal til GYN i slutten av august, jeg tror selv jeg ikke klarer å bli gravid lengere....

Anonymkode: 5c80f...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn har jeg når jeg har eggløsning...

Anonymkode: bb893...707

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut som veldig fruktbart eggløsningsslim :) ha dere i kveld og de neste dagene!

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn har jeg innimellom også. Er ikke noe farlig. :klem: Hvis det er som mitt så er det tykkere enn el slimet og kommer ikke under el. Mitt el slim er tynnere.

Anonymkode: 60ced...23d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

TS

men jeg forventer jo ikke mensen før oooom ca 11 dager?🙄 Kroppen er til å bli gal av🤣 

 

Anonymkode: 5c80f...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sånn har jeg innimellom også. Er ikke noe farlig. :klem: Hvis det er som mitt så er det tykkere enn el slimet og kommer ikke under el. Mitt el slim er tynnere.

Anonymkode: 60ced...23d

Fint å høre, har aldri sett noe så tykt før🥴

Anonymkode: 5c80f...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

TS

men jeg forventer jo ikke mensen før oooom ca 11 dager?🙄 Kroppen er til å bli gal av🤣 

 

Anonymkode: 5c80f...a34

Mensen eller eggløsning? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

TS

men jeg forventer jo ikke mensen før oooom ca 11 dager?🙄 Kroppen er til å bli gal av🤣 

 

Anonymkode: 5c80f...a34

Hvis du forventer mens om 11 dager, er det da ikke rart om dette er eggløsningsslim? 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Sinsiew skrev:

Hvis du forventer mens om 11 dager, er det da ikke rart om dette er eggløsningsslim? 

Nei jeg mente eggløsning🙄🙄 gikk litt fort i svingene 

Anonymkode: 5c80f...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei jeg mente eggløsning🙄🙄 gikk litt fort i svingene 

Anonymkode: 5c80f...a34

Haha, gir litt mer mening da ja :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1A6B7BAA-CACC-42D9-B58E-B98DC40CC022.thumb.jpeg.5660e65a12699021fd0316ea6e5e3d96.jpegsinnsykt ekkelt, menmen

dette er akkurat nå. Enda brunt. 

Kan det fortsatt være noe galt oppi der etter MA? At alt ikke kom ut?🙄🙄 har aldri blødd så lenge brunt etter mensen som jeg gjør nå etter MA

Anonymkode: 5c80f...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, AnonymBruker skrev:

1A6B7BAA-CACC-42D9-B58E-B98DC40CC022.thumb.jpeg.5660e65a12699021fd0316ea6e5e3d96.jpegsinnsykt ekkelt, menmen

dette er akkurat nå. Enda brunt. 

Kan det fortsatt være noe galt oppi der etter MA? At alt ikke kom ut?🙄🙄 har aldri blødd så lenge brunt etter mensen som jeg gjør nå etter MA

Anonymkode: 5c80f...a34

Herregud, det er slim og utflod, avfall. Seriøst, dette blir som å spå i kaffegrut. Hvis du virkelig er så bekymra for 'ekkel'utflod så oppsøk lege.

Anonymkode: d2bc1...f21

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Herregud, det er slim og utflod, avfall. Seriøst, dette blir som å spå i kaffegrut. Hvis du virkelig er så bekymra for 'ekkel'utflod så oppsøk lege.

Anonymkode: d2bc1...f21

Har jo gjort det??? Kan vi ikke bare hjelpe hverandre enn å rakke ned på hverandre?🤯

Anonymkode: 5c80f...a34

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har jo gjort det??? Kan vi ikke bare hjelpe hverandre enn å rakke ned på hverandre?🤯

Anonymkode: 5c80f...a34

Rakker ikke ned på deg, men tenker at du burde bruke tiden din på noe annet enn å lege ut utfloden din på internett all den tid ingen kan svare på hva utfloden din betyr eller er. Ta deg en pause fra å analysere bindene dine. Det er nok sunt. Sorry, men det er fakta.

Anonymkode: d2bc1...f21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 22.38, AnonymBruker skrev:

Rakker ikke ned på deg, men tenker at du burde bruke tiden din på noe annet enn å lege ut utfloden din på internett all den tid ingen kan svare på hva utfloden din betyr eller er. Ta deg en pause fra å analysere bindene dine. Det er nok sunt. Sorry, men det er fakta.

Anonymkode: d2bc1...f21

😂😂

Anonymkode: 5c80f...a34

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har sikkert en infeksjon 

Anonymkode: b2454...7f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 15.7.2019 den 21.18, AnonymBruker skrev:

Vi har prøvd i over 2 år. Har hatt 1 MA og ikke klart å bli gravid etter det (1,5 år siden)

mensen var ferdig for noen dager siden men har hatt brunt utflod en stund. (Er fortsatt litt på papiret ser dere) 830A1F71-076E-4505-8AC5-C7D11A37CCF0.thumb.jpeg.197c424ca50425b84ee3606cf6a55525.jpeg

idag kom dette på papiret, altså var enda mer enn dette! Har aaaldri sett lignende og er vel sikkert normalt! MEN vil bare forsikre meg🤣🤣 er dritt lei av å vente. Skal til GYN i slutten av august, jeg tror selv jeg ikke klarer å bli gravid lengere....

Anonymkode: 5c80f...a34

Det der ser da ut som eggløsning slim. 

Anonymkode: e82d3...cd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...