Gå til innhold

Formiddagstarot 15.07.19 Åpen lesning


SpåKonemateriale

Anbefalte innlegg

29 minutter siden, SpåKonemateriale said:

Hei Julie,

Jeg tror kortene prøver å vise at du har tenkt mye på en person i det siste. Denne personen fikk deg til å kjenne følelser av å være nedbrutt, frustrert, at du "aldri kan vinne". Mulig at du også brukte mye penger med eller på denne personen, noe du fikk svi for. 

Kortene sier at det rette valget er å gå videre fra dette og at denne personen ikke kan gjøre dette mot deg igjen. Tankene vil komme likevel, da må du trene hjernen til at de tankene ikke er viktige, og finn på noe som gir deg glede i stedet for å gruble eller finne utav hvorfor og hvordan. 

Mvh.

Tusen takk! Det stemmer at jeg har tenkt mye på en person, og at situasjonen er frustrerende. Er dog ikke penger involvert. Skal ta til meg rådet ditt :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

12 minutter siden, Blondine skrev:

Hilde😊

Hei Hilde,

Kortene viser til en stygg opplevelse etter en fest, som førte til at du ble mer isolert og tilbaketrukken. Du møtte på ondskap, rett og slett. Er det mulig det ble rettsak utav det også? Kortene har ingen råd denne gang.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Butternut skrev:

Miriam 😄

Hei Miriam,

Kortene viser en tid der du trengte hjelp fra andre, muligens Nav? Og så klarnet plutselig himmelen, og livet ble lettere. Du blir betalt for å tenke eller få andre til å bruke tanker/fantasien. De tunge tidene lærte deg mye om økonomi så du tar klokere valg om økonomi.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, Hiljan skrev:

Hilde

Hei Hilde,

Kortene viser mange krangler, der det ofte er slik at den ene skal være taper og den andre vinner. Det har nå utviklet seg til å ikke handle om noe lenger, bare den simple akten av å krangle er blitt vane. Kortene sier du skal nullstille, glemme alt grumset, og begynne på ny med blanke ark. Ikke heng deg opp i gamle hendelser.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei Miriam,

Kortene viser en tid der du trengte hjelp fra andre, muligens Nav? Og så klarnet plutselig himmelen, og livet ble lettere. Du blir betalt for å tenke eller få andre til å bruke tanker/fantasien. De tunge tidene lærte deg mye om økonomi så du tar klokere valg om økonomi.

Mvh.

Oi, dette må være i fremtiden;  fordi jeg mistet jobben og sliter litt med og finne ny, men tror det ordner seg snart. Jeg har planer om og studere kontor og regnskap og har lært, og kommer nok til og lære mye om økonomi.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Fjugur skrev:


Dette skjønner jeg ikke helt, annet enn at jeg er eneste datter til en som er gått bort. 
-jeg slites mellom beholde/ikke beholde landstedet ... har et hat/elsk-forhold til det...?

Det er veldig interessant du sier det, siden jeg fikk opp 2 kort av kvinner med helt motsatte uttrykk. Jordpasjen er en positiv og gledelig kvinne, mens jorddronningen ser grublende og nedfor ut. I midten av disse lå Døden, som ofte viser til en ny start, begynnne på ny, et nytt kapittel i livet. Masse lykke til med beslutningen, velg det som kjennes rett ut for deg, og ikke av skyldfølelse eller tvang. ❤

Mvh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hiljan
2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei Hilde,

Kortene viser mange krangler, der det ofte er slik at den ene skal være taper og den andre vinner. Det har nå utviklet seg til å ikke handle om noe lenger, bare den simple akten av å krangle er blitt vane. Kortene sier du skal nullstille, glemme alt grumset, og begynne på ny med blanke ark. Ikke heng deg opp i gamle hendelser.

Mvh.

Det var rart, jeg har ikke vært i krangel med noen siden jeg gikk på ungdomsskolen, for mange år siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, Gresskaret skrev:

Pia

Hei Pia,

Det nærmer seg slutten på noe. Noe som har forårsaket dårlig stemning, slit og krefter. I siden vises en kvinnegjeng som feirer. På den andre siden står en engel og smiler mot kvinnene og tenker "endelig". 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

12 minutter siden, LivetErNå skrev:

Line

Hei Line,

Kortene viser en mann som alltid er klar til å forsvare seg, og sannelig vinner han også, og smiler sleskt etterpå. Dessverre sier ikke kortene så mye mer. Mange personer har null drama i livet sitt så det er ikke noe å hente. Beklager.

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

22 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei Hilde,

Kortene viser til en stygg opplevelse etter en fest, som førte til at du ble mer isolert og tilbaketrukken. Du møtte på ondskap, rett og slett. Er det mulig det ble rettsak utav det også? Kortene har ingen råd denne gang.

Mvh.

Dette er nok ingen sannhet i. Skjønner ikke hvorfor du får opp dette. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest LivetErNå
2 minutter siden, SpåKonemateriale skrev:

Hei Line,

Kortene viser en mann som alltid er klar til å forsvare seg, og sannelig vinner han også, og smiler sleskt etterpå. Dessverre sier ikke kortene så mye mer. Mange personer har null drama i livet sitt så det er ikke noe å hente. Beklager.

Mvh.

Det første kan jeg kjenne meg litt igjen i, men det siste her stemmer hvertfall ikke🙈 Her er det mer enn nok drama å ta av, både fortid, nåtid og fremtid😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Fiskegrateng skrev:

Lina

Hei Lina,

Kortene viser en ulykke/tragedie som skjedde som følge av et dårlig valg. Flere kvinner er involvert. En person nekter å ta ansvar, men er i virkeligheten skamfull og tør ikke kjenne på de vonde følelsene. 

Mvh.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...