Gå til innhold

Streken ble borte etter 15 minutter hva betyr det? Tydehjelp bilde av test


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Da jeg ikke fikk svar på dette under tråden tolk av graviditetstester så prøver jeg lykken her og spør. 15.dpo. Ikm var igår. Er sikker på at jeg hadde el. Jeg så en strek gråt av glede men så forsvant den etter 15. Hva betyr det?? 

Jeg ser at folk legger ut tidligere bilder hvor streken fortsatt synes   

Legger bilde uten og med justeringer. Setter pris på svar. 

8E98B091-AC38-4F4A-9BD1-582AC8312B79.thumb.jpeg.e861b9d35b1907434f58dc758b45cad1.jpeg

49C1769F-D538-4526-A064-FE3CAABACF50.thumb.jpeg.fea6664b28bcf2bab3f711af62bacdbd.jpeg479B1DC0-47B1-477A-A77E-73DB793954F3.thumb.jpeg.f8fc73cf99931177d3a7be41f2d69e54.jpeg

Anonymkode: 1fbb1...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Den var uansett VELDIG svak til å være etter IKM.. mine har vært mye sterkere på IKM. Så det er ikke veldig lovende dessverre. 

Anonymkode: 97370...383

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den var uansett VELDIG svak til å være etter IKM.. mine har vært mye sterkere på IKM. Så det er ikke veldig lovende dessverre. 

Anonymkode: 97370...383

Ikm var igår/idag. Så strek ved ikm bør være sterk for å være pålitelig?

Anonymkode: 1fbb1...962

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er vinduet testen skal leses av, da? Om den skal leses av innen 15 minutter så vil jeg tolke den som positiv. Om det var meningen den skulle leses av senere ville jeg si den er negativ. Uansett, folk produserer hcg ulikt (og skiller ut i urinen ulikt), så jeg ville ikke brydd meg om hvor sterk streken "skal" være på et visst tidspunkt eller hvor sterke streker andre har. Om du faktisk er gravid så dobler hcg seg ca annenhver dag, så jeg ville tatt en ny test to-tre dager etter denne (om mensen ikke kommer i mellomtiden). Lykke til! 😊💕 

Anonymkode: 150b6...edd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Når er vinduet testen skal leses av, da? Om den skal leses av innen 15 minutter så vil jeg tolke den som positiv. Om det var meningen den skulle leses av senere ville jeg si den er negativ. Uansett, folk produserer hcg ulikt (og skiller ut i urinen ulikt), så jeg ville ikke brydd meg om hvor sterk streken "skal" være på et visst tidspunkt eller hvor sterke streker andre har. Om du faktisk er gravid så dobler hcg seg ca annenhver dag, så jeg ville tatt en ny test to-tre dager etter denne (om mensen ikke kommer i mellomtiden). Lykke til! 😊💕 

Anonymkode: 150b6...edd

Tusen takk ❤️ Det var beroligende ❤️Det står at testen er ugyldig etter 10 minutter. Og at den skal leses innen 5-10 minutter. 

Ja håper den stiger og mensen uteblir💕 tusen takk :) 

Anonymkode: 1fbb1...962

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2019 den 20.17, AnonymBruker skrev:

Tusen takk ❤️ Det var beroligende ❤️Det står at testen er ugyldig etter 10 minutter. Og at den skal leses innen 5-10 minutter. 

Ja håper den stiger og mensen uteblir💕 tusen takk :) 

Anonymkode: 1fbb1...962

Hvis den var positiv mellom 5 og 10 min så var den positiv. 

Hvorfor spør du når du selv vet at den er ugyldig eller 10 minutt?

Anonymkode: e8654...e5b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde enda svakere streker enn dette som også forsvant, testet rundt IKM. Var gravid:-) Dårlige tester det der, prøv en digital:-) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tolker dette som negativ. 

Anonymkode: e23b5...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.7.2019 den 16.52, AnonymBruker skrev:

Hvis den var positiv mellom 5 og 10 min så var den positiv. 

Hvorfor spør du når du selv vet at den er ugyldig eller 10 minutt?

Anonymkode: e8654...e5b

For det å høre om noen andre har erfart det samme eller ikke og hva det videre ble av kan hjelpe meg. Hvorfor skal jeg ellers spørre?? 

Anonymkode: 1fbb1...962

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

For det å høre om noen andre har erfart det samme eller ikke og hva det videre ble av kan hjelpe meg. Hvorfor skal jeg ellers spørre?? 

Anonymkode: 1fbb1...962

Hvordan gikk det med deg videre?? Testet du noe mer?

Anonymkode: 7d6ff...750

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde akkurat samme problemet selv igår. Fikk tatt bilde av min test før resultatet forsvant, skjedde med to av testene jeg tok igår

01B85692-8C1C-48F4-B377-26EBE5524DEB.jpeg

Anonymkode: 61c6e...d14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Chroma
20 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde akkurat samme problemet selv igår. Fikk tatt bilde av min test før resultatet forsvant, skjedde med to av testene jeg tok igår

01B85692-8C1C-48F4-B377-26EBE5524DEB.jpeg

Anonymkode: 61c6e...d14

Synes ikke dette ser ut som en positiv test, det rosa flyter jo utover.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...