Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Penn*

Anonymkode: bd4f8...e75

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, Ab2019 skrev:

Fristen for å svare har jo gått ut, har du sjekker so i dag etter kl 14?

Edit: du tenker kanskje fra nå 😂

Ja, ser på SO 3 ganger om dagen, men det er fortsatt det samme 

Anonymkode: 0ae26...873

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ja, ser på SO 3 ganger om dagen, men det er fortsatt det samme 

Haha du er ikke alene 😂 har ikke tall på hvor mange ganger jeg har sjekket SO siden 17. Juli 😅

AnonymBruker
Skrevet
10 minutter siden, Ab2019 skrev:

Oi, da er jo ikke plass nr 13 galt :) hva sier magefølelsen?

Det er 170 plasser her, så vi får se 😊

Nei, tror de jo tok inn 26 i fjor! Men man vet jo aldri, forandres jo år til år.. Magefølelsen er litt god men tørr ikke helt å håpe! Din da? Tror nok du har god sjans😁

Anonymkode: 6dc0a...831

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis det står at studiet «trolig ikke blir

etterfylt» så betyr ikke det at det ikke blir etterfylt i år! Hvor mange plasser er det på studiet? 

30 studieplasser

AnonymBruker
Skrevet

30 studieplasser

Ah, vet du om de tok inn noen forrige år? 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ah, vet du om de tok inn noen forrige år? 

Ja, men det er første gangen det står at studiet trolig ikke blir etterfylt, så vet ikke hva som kommer til å skje 

AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja, men det er første gangen det står at studiet trolig ikke blir etterfylt, så vet ikke hva som kommer til å skje 

Hvilket studie? 

Anonymkode: 66b06...841

AnonymBruker
Skrevet

Står det på alt jeg har søkt men vet de etterfyller😅

Skrevet

Nei, tror de jo tok inn 26 i fjor! Men man vet jo aldri, forandres jo år til år.. Magefølelsen er litt god men tørr ikke helt å håpe! Din da? Tror nok du har god sjans😁

jeg blir ikke overrasket om jeg kommer inn, mtp variasjoner fra år til år, men blir heller ikke overrasket om jeg ikke kommer inn pga det er et populært studie (sykepleie).

I 2017 var det 170 plasser, de sendte tilbud til 225 og enda 12 stk 29. Juli. I fjor var der bare 140 plasser og de sendte tilbud til 198 og kun 1 person 29. Juli. Nå er det 170 plasser igjen og de har allerede sendt ut tilbud til 240 stk. Så det ser jo ikke lovende ut pga 2017 "statistikken" men jeg har kommet inn på skole i nabobyen, det tar meg en halvtime kontra 10 min på den jeg håper å komme inn på, så det er jo bare er luksusproblem sånnsett, jeg har jo kommet inn på det jeg vil studere i det minste :) ikke trenger jeg å flytte på meg heller og jeg kan forberede meg på lik linje uansett mtp politiattest, stipend ol som allerede er gjort 😊

AnonymBruker
Skrevet

Hvilket studie? 

Anonymkode: 66b06...841

Farmasi - Namsos 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Ab2019 skrev:

jeg blir ikke overrasket om jeg kommer inn, mtp variasjoner fra år til år, men blir heller ikke overrasket om jeg ikke kommer inn pga det er et populært studie (sykepleie).

I 2017 var det 170 plasser, de sendte tilbud til 225 og enda 12 stk 29. Juli. I fjor var der bare 140 plasser og de sendte tilbud til 198 og kun 1 person 29. Juli. Nå er det 170 plasser igjen og de har allerede sendt ut tilbud til 240 stk. Så det ser jo ikke lovende ut pga 2017 "statistikken" men jeg har kommet inn på skole i nabobyen, det tar meg en halvtime kontra 10 min på den jeg håper å komme inn på, så det er jo bare er luksusproblem sånnsett, jeg har jo kommet inn på det jeg vil studere i det minste :) ikke trenger jeg å flytte på meg heller og jeg kan forberede meg på lik linje uansett mtp politiattest, stipend ol som allerede er gjort 😊

Ahh men så deilig hvis du kommer inn da!! 1 valget mitt er også sykepleie 🙂  Kryyysser alt jeg har! Håper jeg kommer inn før skolestart hvis jeg kommer inn..

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper dere skolesaker?

Kjøpte en knall gul skrivebok på TGR Til 30 kr. Eg digga den!!!

Anonymkode: bd4f8...e75

Kan også anbefale Søstrene Grene, de har mye artig både når det gjelder skrivebøker, penner, osv, men også diverse til planlegging og sånt. 

Anonymkode: f10de...de7

Skrevet (endret)
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ahh men så deilig hvis du kommer inn da!! 1 valget mitt er også sykepleie 🙂  Kryyysser alt jeg har! Håper jeg kommer inn før skolestart hvis jeg kommer inn..

Ja, den skolen jeg har kommet inn på har faktisk en mye finere og bedre helselab enn den andre, så er litt blandede følelser at jeg ønsker å inn på den andre. Men mtp økonomi, så selger vi den andre bilen om jeg kommer inn på den nærmeste, da blir det litt lettere økonomisk 😊 gleder meg kjempemye til å starte på skolen men gleder meg ikke til den økonomiske biten 😅 får håpe det ikke blir så alt for galt likevel 😊😊

Siden det er så mange plasser på din skole og så mange som kom inn på suppleringsopptaket i fjor, så tipper jeg du kommer inn med din 13. Plass :) spennende dager fram til Mandag da!

Vet du når de eventuelt sender ut tilbud? 🤔

Edit: jeg ringte foresten skolen ang ventelisten for å høre om mine sjanser og hvor lenge de tok inn folk. Hun sa at de ikke tok inn folk etter skolestart her (uia kr.sand) selv om jeg allerede skal studere sykepleie på uia Grimstad. Merkelig at de ikke gjør likt der, andre steder tar de jo inn sykepleiere etter skolestart virker det som.

Endret av Ab2019
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan vet du at det er første gangen det står at studiet trolig ikke blir etterfylt?

Anonymkode: 69834...b1b

Skrevet

Hei jeg står på venteliste nr:4 i førstegangs og nr:58 i ordinær. På studiet står det at studiet blir trolig ikke oppfylt... er sannsynligheten stor for at jeg kommer inn?

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, Abe skrev:

Hei jeg står på venteliste nr:4 i førstegangs og nr:58 i ordinær. På studiet står det at studiet blir trolig ikke oppfylt... er sannsynligheten stor for at jeg kommer inn?

Er det mange plasser? 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
14 timer siden, Ab2019 skrev:

Ja, den skolen jeg har kommet inn på har faktisk en mye finere og bedre helselab enn den andre, så er litt blandede følelser at jeg ønsker å inn på den andre. Men mtp økonomi, så selger vi den andre bilen om jeg kommer inn på den nærmeste, da blir det litt lettere økonomisk 😊 gleder meg kjempemye til å starte på skolen men gleder meg ikke til den økonomiske biten 😅 får håpe det ikke blir så alt for galt likevel 😊😊

Siden det er så mange plasser på din skole og så mange som kom inn på suppleringsopptaket i fjor, så tipper jeg du kommer inn med din 13. Plass :) spennende dager fram til Mandag da!

Vet du når de eventuelt sender ut tilbud? 🤔

Edit: jeg ringte foresten skolen ang ventelisten for å høre om mine sjanser og hvor lenge de tok inn folk. Hun sa at de ikke tok inn folk etter skolestart her (uia kr.sand) selv om jeg allerede skal studere sykepleie på uia Grimstad. Merkelig at de ikke gjør likt der, andre steder tar de jo inn sykepleiere etter skolestart virker det som.

Men da er det jo fordeler og ulemper med begge studiested da 🙂 godt du ihvertfall har plass! Ser jeg er nr 11 på sykepleie nå etter svarfristen i går..🤞

I fjor sendte de ut tilbud 28 tror jeg.. håper vi får svar i løpet av helgen! 

Tipper du kommer inn før skolestart uansett :)

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men da er det jo fordeler og ulemper med begge studiested da 🙂 godt du ihvertfall har plass! Ser jeg er nr 11 på sykepleie nå etter svarfristen i går..🤞

I fjor sendte de ut tilbud 28 tror jeg.. håper vi får svar i løpet av helgen! 

Tipper du kommer inn før skolestart uansett :)

Ja, er jo det, så jeg er strålende fornøyd uansett utfall 😊 sjekket SO igjen i sta og da var jeg plutselig nr 6 på listen 😊

Tror du man får svar før 29 eller? Nyyyyyter en nydelig solfylt helg på stranda så lenge ⛱️

Nr 11 på listen og med den oddsen, da tror jeg du kommer inn 😊😊

Endret av Ab2019
  • Liker 2
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det mange plasser? 🙂 

Det er plass til 90

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...