Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Gikk fra 17 til 13 på førstevalget og fra 17 til 10 på andrevalget 🙂 tredjevalget er jeg nr1 og kom inn på fjerde.. 

Anonymkode: 6dc0a...831

Er det mange studieplasser på det du har søkt da? Stor sannsynlighet for at du får et nytt tilbud 29. Mtp at du er nr 1 på 3. Valget :)

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Ab2019 skrev:

Er det mange studieplasser på det du har søkt da? Stor sannsynlighet for at du får et nytt tilbud 29. Mtp at du er nr 1 på 3. Valget :)

295 plasser på førstevalget, 80 på andre og 105 på 3 valget. På ditt studie da? 🙂 

AnonymBruker
Skrevet

Halla!

er på venterlister nr 6 i sosialt arbeid i Alta, hva annnser dere sjansene min som? Saksbehandler har ikke svart meg på en uke...

Anonymkode: 66b06...841

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er nr. 15 på venteliste. Håpet på at noen glemmer å svare på venteliste eller ikke lenger vil stå på venteliste.. Ser ut som jeg må være forberedt på å ikke komme inn spesielt når studiet ikke blir etterfylt.

Anonymkode: 0ae26...873

AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke en side på SO man kan se hvor mange som fikk srg inn fra supp opptaket?

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har problemer med masse bokstaver og tall med en gang, men er det slik at på sosialt arbeid I Alta så var det 22stk som fikk seg inn fra ventelista?:)

Hvis det er det tallet du fant helt til høyre, så er det antall søkere som fikk tilbud i suppleringsopptaket 2018 ja

AnonymBruker
Skrevet

Såpass...

kanskje jeg kan komme inn da, er på 6 

AnonymBruker
Skrevet

Hvor kjøper dere skolesaker?

Kjøpte en knall gul skrivebok på TGR Til 30 kr. Eg digga den!!!

Anonymkode: bd4f8...e75

AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor kjøper dere skolesaker?

Kjøpte en knall gul skrivebok på TGR Til 30 kr. Eg digga den!!!

Guuul💛 må innom der! Har ikke kjøpt noe enda.. men bruker vel mest PC nå til dags så

Skrevet (endret)
1 time siden, AnonymBruker skrev:

295 plasser på førstevalget, 80 på andre og 105 på 3 valget. På ditt studie da? 🙂 

Oi, da er jo ikke plass nr 13 galt :) hva sier magefølelsen?

Det er 170 plasser her, så vi får se 😊

Endret av Ab2019
AnonymBruker
Skrevet

Hahahaa  eg får bli den gamle røya med skrivebøker eg 😛

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Anbefaler alle å bruke Google documents. Genialt! Kan skrive og det lagrer seg hele tiden automatisk. Ta bilder av greier med telefonen og legge rett inn i dokumentet i documents appen. I love it  

Skrevet (endret)
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er nr. 15 på venteliste. Håpet på at noen glemmer å svare på venteliste eller ikke lenger vil stå på venteliste.. Ser ut som jeg må være forberedt på å ikke komme inn spesielt når studiet ikke blir etterfylt.

Anonymkode: 0ae26...

Fristen for å svare har jo gått ut, har du sjekker so i dag etter kl 14?

Edit: du tenker kanskje fra nå 😂

Endret av Ab2019
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Anbefaler alle å bruke Google documents. Genialt! Kan skrive og det lagrer seg hele tiden automatisk. Ta bilder av greier med telefonen og legge rett inn i dokumentet i documents appen. I love it  

Ååh genialt!! Takk for tips 🙂 

AnonymBruker
Skrevet
49 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Anonymkode: 0ae26...873

Hvis det står at studiet «trolig ikke blir

etterfylt» så betyr ikke det at det ikke blir etterfylt i år! Hvor mange plasser er det på studiet? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker bedre ved å skrive, høre og lese samtidig. Skrive for hånd.  

AnonymBruker
Skrevet

Åh! Jeg kom på den kulepennen en  kan viske med. Mine favoritter når jeg skal skrive for hånd. Helt forferdelig å skrive feil med den 😛

AnonymBruker
Skrevet

Pen*

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...