kaffegirl Skrevet 16. juli 2019 #261 Del Skrevet 16. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig. Det er også lurt å høre hva foreleserne sier om pensumbøkene før du kjøper. Anonymkode: 01a23...31c Jeg har faktisk kjøpt en del bøker til medisin, men det er fordi jeg er så utrolig interessert. Men har prøvd å finne bøker som er skrevet for medisinstudenter, og bøker som jeg ser at andre har brukt, slik at jeg vet at de kommer til å komme til nytte Har også kjøpt noen brukt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #262 Del Skrevet 16. juli 2019 11 minutter siden, urodela skrev: Good to know! Takk 😄 Veldig ofte velger forelesere og levere ut kopier når det er pensumbøker under et visst antall sidetall. Dette har de lov til når det kun er et visst antall sidetall fra en bok som brukes Anonymkode: 731ac...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #263 Del Skrevet 16. juli 2019 Jeg har i allefall tenkt til å begynne å kikke litt i bøkene allerede i sommerferien. Jeg tar i mot alt av forsprang jeg kan få, for ut i fra det jeg har hørt er det jeg (forhåpentligvis) har i vente riiimelig intenst. Anonymkode: eee4c...6c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urodela Skrevet 16. juli 2019 #264 Del Skrevet 16. juli 2019 (endret) 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i allefall tenkt til å begynne å kikke litt i bøkene allerede i sommerferien. Jeg tar i mot alt av forsprang jeg kan få, for ut i fra det jeg har hørt er det jeg (forhåpentligvis) har i vente riiimelig intenst. Anonymkode: eee4c...6c6 Jeg bør skaffe meg en kjemibok i ferien selv, skal ha grunnleggende kjemi første semester og har kun tatt 6-fagspakken på vgs Endret 16. juli 2019 av urodela Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #265 Del Skrevet 16. juli 2019 2 minutter siden, urodela skrev: Jeg bør skaffe meg en kjemibok i ferien selv, skal ha grunnleggende kjemi første semester og har kun tatt 5-fagspakken på vgs Håper du mener seks fag? Hehe 😉 Anonymkode: 4629f...a13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urodela Skrevet 16. juli 2019 #266 Del Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Håper du mener seks fag? Hehe 😉 Anonymkode: 4629f...a13 Jepp, men fremdeles ikke kjemi 😜😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous me Skrevet 16. juli 2019 #267 Del Skrevet 16. juli 2019 3 minutter siden, urodela said: Jepp, men fremdeles ikke kjemi 😜😂 Hva skal du inn på? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urodela Skrevet 16. juli 2019 #268 Del Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, Anonymous me skrev: Hva skal du inn på? Naturforvaltning! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anonymous me Skrevet 16. juli 2019 #269 Del Skrevet 16. juli 2019 1 minutt siden, urodela said: Naturforvaltning Nice. Jeg anbefaler crash course chemistry. Det hjalp meg mye. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #270 Del Skrevet 16. juli 2019 Nå endte jeg opp med hjertet i halsen. Logget inn på SO, så krasjet hele siden. Kom inn på andre forsøk, men intet svar 😢 dukker vel ikke opp noe i dag da. Anonymkode: 731ac...68c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marco-Polo Skrevet 16. juli 2019 #271 Del Skrevet 16. juli 2019 Er helseskadelig å sjekke samordna kjenner jeg 😕 tipper det kommer sent i kveld eller i morgen! Men akkurat NÅ hadde også vært fint 😄 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #272 Del Skrevet 16. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg har i allefall tenkt til å begynne å kikke litt i bøkene allerede i sommerferien. Jeg tar i mot alt av forsprang jeg kan få, for ut i fra det jeg har hørt er det jeg (forhåpentligvis) har i vente riiimelig intenst. Anonymkode: eee4c...6c6 Hvordan sier de første semester er?(fram til jul ). Kommer inn på odontologi UIT, men tenker å ta opp S1 og naturfag for å komme inn på medisin evt NTNU. Har gått medisinstudie utlandet I ett år, så er ikke veldig ukjent for meg, stoffet. Anonymkode: f2123...dee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #273 Del Skrevet 16. juli 2019 Spoiler Spoiler Mye bra kjemi på khan academy. Anonymkode: bd4f8...e75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
erikheierglad Skrevet 16. juli 2019 #274 Del Skrevet 16. juli 2019 Jeg er tilbake 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urodela Skrevet 16. juli 2019 #275 Del Skrevet 16. juli 2019 Rykter på jodel nå om at noen fikk tilbud for en time siden! Gode nyheter isåfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marco-Polo Skrevet 16. juli 2019 #276 Del Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, urodela skrev: Rykter på jodel nå om at noen fikk tilbud for en time siden! Gode nyheter isåfall Ikke si sånn, jeg får forhåpninger 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urodela Skrevet 16. juli 2019 #277 Del Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, Marco-Polo skrev: Ikke si sånn, jeg får forhåpninger 😅 hohooo jeg og!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 16. juli 2019 #278 Del Skrevet 16. juli 2019 Tiden har seriøst aldri gått så treigt... denne dagen har vart i tre uker🙄🔫 Anonymkode: d0e28...ef5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest urodela Skrevet 16. juli 2019 #279 Del Skrevet 16. juli 2019 Har alle sjekket nå?? Er to stk i to foskjellige jodler som har kommentert at noen har fått.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marco-Polo Skrevet 16. juli 2019 #280 Del Skrevet 16. juli 2019 Akkurat nå, urodela skrev: Har alle sjekket nå?? Er to stk i to foskjellige jodler som har kommentert at noen har fått.. Har sjekket. Jeg har ikke fått. Kan hende de også troller Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå