Gå til innhold

Interessert i chrushet til venninnen min...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Du har overhodet ingen meldeplikt til henne synes jeg. Forstår det er vanskelig, men tenker at det viktigste for deg må være at du selv har det bra, og ikke henne...? Om denne fyren liker deg også og har lyst at dere to kan bli bedre kjent, så gjør du selvsagt det!

Jeg synes ikke man skal avvise eventuelt fine relasjoner utelukkende av hensyn til andres følelser. Noe annet hadde det vært om disse hadde hatt et ordentlig forhold, og de nylig hadde slått opp. Men dette dreier seg jo mer om en flørt som hun fikk litt store forventninger til.

Og jeg ville venter litt med å fortelle til henne, inntil du og han har fått møttes og funnet ut om dere vil date ordentlig. Da vet du kanskje også mer hvordan du kan legge det fram. Jeg ville nok også informert ham, uten å utbrodere eller utlevere, at dette er sårt for venninnen din og du trenger litt tid før det blir helt "offentlig". Så ligger dere litt lavt inntil videre. Og så ville jeg kuttet henne helt ut. 

Anonymkode: c4b77...ebb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

På 14.7.2019 den 20.11, AnonymBruker skrev:

Altså nå... nå fikk jeg GOD bekreftelse på interessen hans for meg. Kommer til å møte han en dag... HVORDAN skal jeg ta opp dette med henne.... 😖

Anonymkode: 8419a...787

Trenger du å si noe i det hele tatt før dere eventuelt er et par`?

Endret av O.G.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 16.7.2019 den 10.25, O.G. skrev:

Trenger du å si noe i det hele tatt før dere eventuelt er et par`?

Nei, jeg har dunnet ut av at jeg ikke skal si noe om det, men om hun finner ut av noe og spør, så kan jeg nesten ikke lyve heller føler jeg.. 

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fulgt med på tråden, men tenkte bare å skrive at hvis ikke jeg i sin tid hadde hatt litt spisse albuer og gått for den mannen som en venninne av meg hadde ligget langflat etter uten å få, så hadde jeg ikke sittet her i dag med et fantastisk ekteskap på snart 20 år og en helt nydelig liten familie. Venninna er ikke lenger min venninne og har forsvunnet langt ut i periferien av min bevissthet - sånn er det ofte med venner bortsett fra de aller nærmeste: det er ikke så fryktelig å miste dem.

Anonymkode: fa5f9...eaf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man eier da ikke folk man er/har vært forelska i. Tror du hun hadde avstått fra et potensielt forhold for din skyld?

Prøv å bli kjent med ham, du vet jo ikke, kan jo hende han er en dust også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun kommer nok til å få vite det før eller siden, så da må du bare være ærlig. Blir for dumt å lyve og late som ingenting. Får bare håpe hun ikke klikker da. Dere er jo ikke veldig nære og hun eier han ikke. Vil hun ikke være venninner mer, så er det ikke noe tap

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

«Crush», ikke «chrush».

Anonymkode: c11c0...4b5

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Anonymus Notarius skrev:

Man eier da ikke folk man er/har vært forelska i. Tror du hun hadde avstått fra et potensielt forhold for din skyld?

Prøv å bli kjent med ham, du vet jo ikke, kan jo hende han er en dust også.

Nei, hun eier han ikke, men hun tror hun tror tydeligvis utifra en samtale der jeg prøvde å få frem litt ting uten at hun skjønte noe, at hun eier både han, alle kompisene sine og eksene sine. Jeg syntes det virker helt sykt, og egentlig pga måten hun sa det på, nesten direkte at hun eier dem alle sammen, så gir jeg rett og slett faen i henne, det er kvalmt. Har alerede "begynt" med han, så det et forsent uansett :)

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg har dunnet ut av at jeg ikke skal si noe om det, men om hun finner ut av noe og spør, så kan jeg nesten ikke lyve heller føler jeg.. 

Anonymkode: 8419a...787

Det er jeg enig i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 14.7.2019 den 0.21, AnonymBruker skrev:

Er du virkelig så grønn på hvordan ting fungerer? Jeg har jo ikke valgt at "å nå skal jeg gå inn for å bli interessert i en av min venninnes kompiser" dette er jo ikke et ønske fra min side. Man velger da ikke hvem man får en god kjemi med. 

Anonymkode: 8419a...787

Nei, men man velger om man gjør noe med det eller ikke. Hadde ikke latt en venn bli såret og lei seg, pga en jeg kanskje liker litt. Sannsynligheten for at det blir dun og han er veldog liten....

Anonymkode: 6d880...e2d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har ikke fulgt med på tråden, men tenkte bare å skrive at hvis ikke jeg i sin tid hadde hatt litt spisse albuer og gått for den mannen som en venninne av meg hadde ligget langflat etter uten å få, så hadde jeg ikke sittet her i dag med et fantastisk ekteskap på snart 20 år og en helt nydelig liten familie. Venninna er ikke lenger min venninne og har forsvunnet langt ut i periferien av min bevissthet - sånn er det ofte med venner bortsett fra de aller nærmeste: det er ikke så fryktelig å miste dem.

Anonymkode: fa5f9...eaf

Snill type du! Jeg hadde aldri såret andre for å oppnå noe selv. Jeg er ikke en egoperson. Nei, du hadde kanskje hatt en annen mann som du hadde fått en fin familie med. Det kunne også endt med at du ikke fikk ham. Det vet man ikke på forhånd ;)

Anonymkode: 6d880...e2d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Snill type du! Jeg hadde aldri såret andre for å oppnå noe selv. Jeg er ikke en egoperson. Nei, du hadde kanskje hatt en annen mann som du hadde fått en fin familie med. Det kunne også endt med at du ikke fikk ham. Det vet man ikke på forhånd ;)

Anonymkode: 6d880...e2d

Jøss, du vet mer om hva som skjedde den gangen enn meg du! Kan du oppdatere meg, jeg har visst litt dårlig hukommelse 😂

Anonymkode: fa5f9...eaf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du virker ganske dramasøkende. Jeg blir egentlig litt sliten av å lese dette, og jeg skjønner ikke hvorfor en 30-åring vil ha det sånn. Hvis denne venninnen din er så forferdelig som du skal ha det til, skjønner jeg ikke hvorfor du bruker så mye tid på henne. Det må du da ha gjort ettersom du har truffet denne fyren ved flere anledninger på grunn av henne. Ikke ser jeg heller hvorfor du ønsker å involvere deg med en fyr som kan føre til så mye drama. Jeg hadde rett og slett ikke orket. 

Jeg synes du bør ta deg en opprydning i omgangskretsen din og relasjonene dine. 

Anonymkode: 68a32...da6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 14.7.2019 den 0.30, AnonymBruker skrev:

Ja også bruke kanskje 4 år til på å finne noen jeg liker? Jeg er lei av å være singel, tar meg ikke til takke med hva som helst og det skal myye til for  finne en som jeg har så mye til felles med. 

Anonymkode: 8419a...787

Jeg synes ikke du er så kjip, de hadde en greie og det ble ikke noe mer. Venninnen din kan ikke reservere alle menn hun roter med, si det er ti i året så er det hundre menn på ti år!! 😂 Håper det klaffer, og er hun kjip og ''skal sende folk på deg'' så dropper du henne. Lykke til!

Anonymkode: d69f0...70f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor man på en liten plass og har en venninne som er med alle menn, så må hun nesten godta at en venninne blir sammen med han du datet. Ellers blir det helt håpløst for de andre å finne seg en mann.

Men jeg er imot man blir sammen med en venninnen har vært med (hvertfall om man er gode venninner) men i noen tilfeller er det greit synes jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du virker ganske dramasøkende. Jeg blir egentlig litt sliten av å lese dette, og jeg skjønner ikke hvorfor en 30-åring vil ha det sånn. Hvis denne venninnen din er så forferdelig som du skal ha det til, skjønner jeg ikke hvorfor du bruker så mye tid på henne. Det må du da ha gjort ettersom du har truffet denne fyren ved flere anledninger på grunn av henne. Ikke ser jeg heller hvorfor du ønsker å involvere deg med en fyr som kan føre til så mye drama. Jeg hadde rett og slett ikke orket. 

Jeg synes du bør ta deg en opprydning i omgangskretsen din og relasjonene dine. 

Anonymkode: 68a32...da6

Dramasøkende ? Hvordan? Jeg har vært singel i 4 år og ikke møtt noen jeg liker, også dukker det endelig opp noen jeg faktisk liker. Skal jeg bare "ofre" å være singel i kanskje 4 år til (gud vet) for at hun (som ikke en gang er besteveninna mi på noe måte) skal slippe å bli litt såret ? Hun sier jo at hun har 0 følelser for han og itilleg så er hun nesten inn i et forhold med en annen nå. 

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

På 18.7.2019 den 14.25, smalls skrev:

Hun kommer nok til å få vite det før eller siden, så da må du bare være ærlig. Blir for dumt å lyve og late som ingenting. Får bare håpe hun ikke klikker da. Dere er jo ikke veldig nære og hun eier han ikke. Vil hun ikke være venninner mer, så er det ikke noe tap

Tjaa, jeg tenker at det er lurt å vente å se om det faktisk kan bli noe seriøst imellom oss før man slipper en bombe? Også trenger hun ikke vite noe om det ikke skulle gått noe vei imellom oss? Det man ikke vet, har man jo ikke vondt av og for det andre så har hun jo forsåvidt ingenting med det å gjøre, de er ikke ekser, han har aldri vært interessert i henne, de hadde bare en liten greie. 

Jeg prøver å se for meg om tilogmed noen av mine BESTE venner hadde begynt å holde på med noen av mine tidligere EKSER, så hadde jeg ikke brydd meg, hadde ikke unnet dem så vondt bare 🙈 et unntak er min siste eks som alltid vil sitte litt stuck i meg. Det hadde ikke vært greit. De kan godt velge å vrake i mine kompiser og one night stands... men hun venninna mi ser visst annerledes på det, men jeg klarer ikke helt å forstå det. Hun vil ikke en gang "dele på" kompisene sine som hun aldri har hatt en greie for eller hatt sex med eller noe som helst, jeg syntes det blir litt sykelig. 

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dramasøkende ? Hvordan? Jeg har vært singel i 4 år og ikke møtt noen jeg liker, også dukker det endelig opp noen jeg faktisk liker. Skal jeg bare "ofre" å være singel i kanskje 4 år til (gud vet) for at hun (som ikke en gang er besteveninna mi på noe måte) skal slippe å bli litt såret ? Hun sier jo at hun har 0 følelser for han og itilleg så er hun nesten inn i et forhold med en annen nå. 

Anonymkode: 8419a...787

Men da ser jeg ikke problemet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, O.G. skrev:

Men da ser jeg ikke problemet.

Med hva? Problemet er jo fortsatt det at hun sier at det ikke hadde vært greit, og etter hvordan hun pleier å klikke så er det risikosport

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir hun aggressiv eller voldelig mot deg, så må du bare anmelde henne. Jeg ville uansett ikke vært venninne med slik gærning. Hun eier ikke alle hun har vært med. Blir hun sur, så er det hennes problem. Det er en grense på hvor mye man må ta hensyn. Om du vil fortelle henne det eller ikke må du finne ut av. Får hun vite det og spør deg rett ut, så bør du si det. Blir dere sammen, så er det jo slitsomt å holde det hemmelig for ho

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...