Gå til innhold

Interessert i chrushet til venninnen min...


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Valgte å sette denne på vennskap, da det egentlig handler mest om det. 

Jeg har en venninne som tja, ikke er bestevenninna mi, men vi er sånn passe gode venner. Hun holdt for litt siden på med en fyr som hun var veldig forelsket i, men han ville ikke noe med henne. Hun ble kjempe lei seg for hun var jo velddig veldig forelska. De har beholdt et vennskap og hun sier at hun ikke har følelser for han mer. Men sånne ting blir jo ikke poff helt 100% borte. 

Jeg møtte han for første gang i forbindelse med henne for ca 1 uke siden, de henger sammen som venner innimellom fortsatt. Jeg merket veldig fort at han var min type, og jeg merket også at han har en interesse for meg, han er ganske flørtete på en litt skjult og beskjeden måte. Har møtt han flere ganger denne uken i forbindelse med henne. 

Problemet er at hun er en jente som er ganske så ustabil følelsesmessig, og hun har truet og sendt folk på venninner som har "tatt ifra henne" menn hun har vært interessert i som ikke har vært interessert i henne tidligere. En annen greie er at hun begynner å holde på med alle menn hun blir kjent med, så det blir jo litt rart om hun skal ha førsterett på alle disse mannfolka.. hun holder også på med en ny nå da... og det har vært ihvertfall 10 nye bare det siste året 🙄 men han her virket litt mer spesiell for henne da. 

Nå høres det sikkert ut som om vi er 16 år gamle, eller ihvertfall hun, men vi er nærmere 30.. 🤪 

Hun har ikke enset noe imellom meg og han, jeg har enda ikke flørtet noe særlig tilbake med tanke på henne. Jeg er veldig redd for hva hun kunne funnet på å gjøre om jeg og han begynte å holde på eller fikk en nær relasjon av noe slag.... jeg har jo såå lyst til å prøve meg litt på han, men det er jo et ganske stort hinder for å kunne få til noe der. Jeg er for å si det mildt temmelig redd for hva hun kunne funnet på å gjøre.

Dette er ikke noe morsom situasjon. Hva kan jeg gjøre med dette? 

Det å bare snakke med henne om dette han jo ærlig talt ende med at hun gjør noe fatalt. 

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvis du er villig til å ofre vennskapet for denne typen så er det jo bare å kjøre på? 

Når du beskriver denne venninnen som litt ustabil følsesmessig så tviler jeg på det blir særlig godt mottatt fra hennes side. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, rosaprosa skrev:

Hvis du er villig til å ofre vennskapet for denne typen så er det jo bare å kjøre på? 

Når du beskriver denne venninnen som litt ustabil følsesmessig så tviler jeg på det blir særlig godt mottatt fra hennes side. 

Vennskapet er ikke så sterkt at det er nødvendig for meg å beholde henne, desverre. Hun anser vel meg som en nærere venninne enn jeg anser henne. Men det er ikke et tapt vennskap jeg er redd for her. Jeg er redd for å bli banka, eller at hun skal skade seg selv eller prøve å ta livet sitt noe hun gjør ved nesten hver motgang. 

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor er du venninne med henne? Hun høres jo helt gal ut.  Jeg ville tatt stor avstand fra et slikt menneske, som tydeligvis er kapabel til å finne på sånt som du beskriver.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan umulig være en person som er grei å ha som en venninne når du er villig til å drite i vennskap for å få mannen de selv hadde en greie med. Neste gang er det deg det skjer med, du vet, Karma is your friend. 

Anonymkode: 668dc...ced

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, Ms.Sommerfugl skrev:

Hvorfor er du venninne med henne? Hun høres jo helt gal ut.  Jeg ville tatt stor avstand fra et slikt menneske, som tydeligvis er kapabel til å finne på sånt som du beskriver.

Fordi hun er snill som et lam, hjelpsom og godhjertet så lenge hun ikke blir såret, da går alt over stokker og steiner. Jeg har derfor ikke sett noe grunn til å ikke være venn med henne. 

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun er snill som et lam, hjelpsom og godhjertet så lenge hun ikke blir såret, da går alt over stokker og steiner. Jeg har derfor ikke sett noe grunn til å ikke være venn med henne. 

Anonymkode: 8419a...787

Men finn deg menn i andre kretser. Ikke velg menn som hun har holdt på med eller som hun er eller har vært interessert i.

Anonymkode: 49abe...acf

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Du kan umulig være en person som er grei å ha som en venninne når du er villig til å drite i vennskap for å få mannen de selv hadde en greie med. Neste gang er det deg det skjer med, du vet, Karma is your friend. 

Anonymkode: 668dc...ced

Altså, hadde de vært sammen, hadde han vært eksen hennes og ikke en hun drev med i 1 uke før han sa stopp så hadde det vært noe annet. Da hadde jeg holdt meg for god for å i det heletatt tenke på det. Men hun holder på med nye absolutt hele tiden, og jeg syntes det er ganske fucka av henne å skulle tinge på alle disse mennene! Hun holder jo også på med en ny nå og sier at hun ikke har NOE følelser for han lenger, bare vennskapelig. Hadde hin sittet å grått over min skulder pga han den dag idag, så hadde jeg da ikke vært så slem. 

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men finn deg menn i andre kretser. Ikke velg menn som hun har holdt på med eller som hun er eller har vært interessert i.

Anonymkode: 49abe...acf

Når man møter nye menn, så er det ofte igjennom alerede eksistetende venner, ikkesant. Tinder har jeg prøvd godt ut, det er ikke noe for meg. 

Anonymkode: 8419a...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Altså, hadde de vært sammen, hadde han vært eksen hennes og ikke en hun drev med i 1 uke før han sa stopp så hadde det vært noe annet. Da hadde jeg holdt meg for god for å i det heletatt tenke på det. Men hun holder på med nye absolutt hele tiden, og jeg syntes det er ganske fucka av henne å skulle tinge på alle disse mennene! Hun holder jo også på med en ny nå og sier at hun ikke har NOE følelser for han lenger, bare vennskapelig. Hadde hin sittet å grått over min skulder pga han den dag idag, så hadde jeg da ikke vært så slem. 

Anonymkode: 8419a...787

Uansett, det du gjør gjør deg til en drittkjerring. Sånn gjør man bare ikke mot sine venner. 

Anonymkode: 668dc...ced

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Uansett, det du gjør gjør deg til en drittkjerring. Sånn gjør man bare ikke mot sine venner. 

Anonymkode: 668dc...ced

Jeg har ikke gjort noe som helst enda jeg. Derfor skriver jeg her for å finne ut av hva jeg skal gjøre. Jeg har vært singel i 4 år og ikke møtt en eneste jeg finner noe interesse i, så dukker han her opp som bare klaffer veldig bra. Har så mye til felles. 

Anonymkode: 8419a...787

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Når man møter nye menn, så er det ofte igjennom alerede eksistetende venner, ikkesant. Tinder har jeg prøvd godt ut, det er ikke noe for meg. 

Anonymkode: 8419a...787

Kan du ikke finne mann gjennom en av dine andre venner? Hvorfor må du finne mann gjennom den venninnen du forteller om, og hvorfor må du akkurat velge en som hun har holdt på med?

Anonymkode: 49abe...acf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Kan du ikke finne mann gjennom en av dine andre venner? Hvorfor må du finne mann gjennom den venninnen du forteller om, og hvorfor må du akkurat velge en som hun har holdt på med?

Anonymkode: 49abe...acf

Er du virkelig så grønn på hvordan ting fungerer? Jeg har jo ikke valgt at "å nå skal jeg gå inn for å bli interessert i en av min venninnes kompiser" dette er jo ikke et ønske fra min side. Man velger da ikke hvem man får en god kjemi med. 

Anonymkode: 8419a...787

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er du virkelig så grønn på hvordan ting fungerer? Jeg har jo ikke valgt at "å nå skal jeg gå inn for å bli interessert i en av min venninnes kompiser" dette er jo ikke et ønske fra min side. Man velger da ikke hvem man får en god kjemi med. 

Anonymkode: 8419a...787

Bruk tid sammen med andre venner som har menn i omgangskretsen som ikke den venninnen har hatt noe på gang med da vel? :) 

Anonymkode: 49abe...acf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Bruk tid sammen med andre venner som har menn i omgangskretsen som ikke den venninnen har hatt noe på gang med da vel? :) 

Anonymkode: 49abe...acf

Alle mine andre venninner har kjærester og er godt etablert med kjæreste og barn og henger ikke med andre menn. 

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Alle mine andre venninner har kjærester og er godt etablert med kjæreste og barn og henger ikke med andre menn. 

Anonymkode: 8419a...787

Ingen av de venninnene og ingen av kjærestene til de venninnene har en singel kamerat?

Anonymkode: 49abe...acf

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ingen av de venninnene og ingen av kjærestene til de venninnene har en singel kamerat?

Anonymkode: 49abe...acf

Joda, men de kjenner jeg fra før og har ikke følt noe sånn type kjemi med dem. Jeg har vært singel i 4 år som sagt, møtt mange, vært ute på mye rart og jeg faller virkelig ikke så lett for menn. Men han her var der bare en sånn ekstrem kjemi med. 

Anonymkode: 8419a...787

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finn på noe nytt da vel, for å unngå ubehageligheter. Hva med å sjekke ut Fjelltreffen og Flørt på fjellet el.l.?

Anonymkode: 49abe...acf

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Finn på noe nytt da vel, for å unngå ubehageligheter. Hva med å sjekke ut Fjelltreffen og Flørt på fjellet el.l.?

Anonymkode: 49abe...acf

Ja også bruke kanskje 4 år til på å finne noen jeg liker? Jeg er lei av å være singel, tar meg ikke til takke med hva som helst og det skal myye til for  finne en som jeg har så mye til felles med. 

Anonymkode: 8419a...787

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...