Gå til innhold

Tips til farger?


Theo

Anbefalte innlegg

Til noen som har peiling;

jeg er mørk, med brungrønne øyne. Bruker mye lillatoner i øyesminke, men er litt usikker på andre alternativer, samt hva som er fint som lipgloss/lebestift etc.

Tips?

Lurer også på hvordan man finner ut om man er vår/sommer/vinter/høst (har lagt ut et bilde i albumet her, hvis noen vil se og bedømme ut i fra fargene der)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er også mørk med grønne øyne og kler som deg lillatoner, i tillegg fant jeg ut ved en tilfeldighet at jeg kler litt dype rødfarger (noe som ikke virker utenkelig siden jeg kler sterke rød- (og blå-) farger når det gjelder klær). Det samme gjelder leppene, veldig dype varme rødfarger er det som kler meg mest.

Når det gjelder årstidene skal jeg ikke si så mye, der har jeg ikke så god peiling annet enn når det gjelder meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en tur innom Vita jeg og møtte ei kjempedyktig dame.

Hun kom med masse tips om øyeskygge og sminketips. Ganske gøy. Dro frem farger jeg ikke har prøvd før ihvertfall. Og resultatet ble bra :)

Så det kan være en ide det også, dra i et parfymeri og spørre. De fleste der har jo peiling da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i tillegg fant jeg ut ved en tilfeldighet at jeg kler litt dype rødfarger (noe som ikke virker utenkelig siden jeg kler sterke rød- (og blå-) farger når det gjelder klær). Det samme gjelder leppene' date= veldig dype varme rødfarger er det som kler meg mest.

Det skal jeg teste ut! Takk for tips.

Kan også spørre i parfymeri, men jeg har ikke tilgang til det akkurat for øyeblikket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...