Gå til innhold

Finnes det billig og bra naturlig foundation?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Nå er det "krise"... Har snart slutt på Dior foundation min. Holder i ett par dager til bare. Tror jeg har 150kr. Finnes det en bra foundation jeg har råd til? Hva synes du om Rimmel f.eks? Jeg vil ikke ha en som er dekkende. Mest mulig naturlig. Har littegrann tørr hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gjesta

True Match (?) fra L'Oreal skal visstnok være veldig bra, og finnes i fine, naturlige farger. Pris rundt 130, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest manic
True Match (?) fra L'Oreal skal visstnok være veldig bra' date=' og finnes i fine, naturlige farger. Pris rundt 130, tror jeg.[/quote']

Ja, den er helt kurant! God faktisk :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Timmi
True Match (?) fra L'Oreal skal visstnok være veldig bra' date=' og finnes i fine, naturlige farger. Pris rundt 130, tror jeg.[/quote']

Nei,den er ikke bra! Jeg trodde også på de lovende ordene på reklamen! Men funket ikke på meg! Kan ikke anbefale denne...

Den ser ikke naturlig ut og er vanskelig å legge. Vil heller anbefale foundations fra Max Factor hvis du bare har 150 kr å bruke.

Håper du finner en! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes color adapt fra maxfactor er veldig bra! Har en lett og behagelig konsistens og koster rundt 130kr .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest gjest1

Tror jeg heller ville gått noen dager/uker foundation enn å kjøpe en billig en.. Det er ikke alltid stor forskjell på billig og dyr sminke, men på foundation er det milevis av forskjell.

Clinique er forresten nokså billig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta
True Match (?) fra L'Oreal skal visstnok være veldig bra' date=' og finnes i fine, naturlige farger. Pris rundt 130, tror jeg.[/quote']

Jeg synes denne er god. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Synes True Match ga en pudrete og unaturlig finish. Hvorfor ikke gå innom et parfymeri og få de til å lage en prøve til deg? En sånn liten boks kan du ha lenge! Anbefaler Chanels Vitalumiere, den dekker akkurat passe, gir en strålende hud og er veldig drøy i bruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Tror jeg heller ville gått noen dager/uker foundation enn å kjøpe en billig en.. Det er ikke alltid stor forskjell på billig og dyr sminke, men på foundation er det milevis av forskjell.

Clinique er forresten nokså billig.

Heeelt enig! :Nikke: Mye av de billig-greiene som er fryktelig dårlig... Både Chanel og Clinique er bra synes jeg, ville som en annen her sa heller bedt om en prøve i et parfymeri/kun brukt concealer frem til neste lønning... Hvis huden din ser helt grei ut kan det jo være en idè å la den luftes noen uker? Jeg bruker kun foundation til "pent", til daglig holder det lenge med litt concealer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg syns Maybelline Smooth Result er bra.

Dene har jeg sett på billigsalg på H&M nå, tipper den skal ut av sortimentet. Kanskje verdt å prøve, siden de har satt ned prisen så mye?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville gått innom npen parfymerier og plukket opp noen prøver av diorfoundationen du er så glad i....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...