Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

nå er det banke-reidun-og-maj-dritt-rompe-tid :ler:

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesten
Skrevet

Dei har UNGAR :o :o :o :o :o :o Er det mulig?? Koss har dei laga dei ungane?? :roll:

Skrevet

Går det an??!!?! Latterlige mennesker... Hehe, ja det ble ihvertfall de riktige parene i finalen.

Rettferdigheten seiret til slutt :)

Gjest Aurélie
Skrevet

Ble kvalm av å se på ikveld, syntes de andre deltagerene var unødvendig ufine. Hadde forestilt meg at det ville bli litt spetakkel, men som det ble nevnt av Gunnar og Barbro så minnet det mest om mobbing. Nina og Sigurd er et par som kler hverandre, i negativ forstand.. :roll:

Uansett, verdige finalepar. Jeg har allerede slengt avgårde en stemme til Stine og Anders.

Gjest Primula
Skrevet
Ble kvalm av å se på ikveld, syntes de andre deltagerene var unødvendig ufine. Hadde forestilt meg at det ville bli litt spetakkel, men som det ble nevnt av Gunnar og Barbro så minnet det mest om mobbing. Nina og Sigurd er et par som kler hverandre, i negativ forstand.. :roll:

Uansett, verdige finalepar. Jeg har allerede slengt avgårde en stemme til Stine og Anders.

Helt enig med deg. Var akkurat det jeg skulle si.

Skjemmes av å være trønder når jg ser sånne dumme folk.... :roll:

Skrevet

Helt enig med deg. Var akkurat det jeg skulle si.

Skjemmes av å være trønder når jg ser sånne dumme folk.... :roll:

Med så mye kvalme lys og varme gjengen har skapt synes jeg de fikk som fortjent :tunge1:

Gjest Pjusk
Skrevet
Dei har UNGAR :o :o :o :o :o :o Er det mulig?? Koss har dei laga dei ungane?? :roll:

De er ikke felles... :wink:

Gjest Violetta
Skrevet

Synes synd på ungene jeg. Håper bare ikke de blir mobbet pga alt dette... :roll:

Gjest Gjesten
Skrevet

Veit de kva, dersom nokon hadde behandla meg sånn som Lys og Varme, med avlytting og alt, så hadde eg vore ganske jævlig når eg fekk sjansen. Syns ikkje dei fekk meir enn fortent. Men einig i det med ungane ja, det må vere ganske fælt å vere ungane deira... Håpar dei blir skjerma!!

Gjest Aurélie
Skrevet

Syntes nå heller at de tidligere deltagerene sank ned på nivået til Lys & Varme med den oppførselen de framviste ikveld :-? Så alt i alt synes jeg ikke synd på noen av de lengre, like patetiske hele gjengen :ler:

Skrevet
Veit de kva, dersom nokon hadde behandla meg sånn som Lys og Varme, med avlytting og alt, så hadde eg vore ganske jævlig når eg fekk sjansen. Syns ikkje dei fekk meir enn fortent.

Når allt det andre har vært "tillatt", så var ikke dette mere enn "fortjent", nei!

Skrevet
Veit de kva, dersom nokon hadde behandla meg sånn som Lys og Varme, med avlytting og alt, så hadde eg vore ganske jævlig når eg fekk sjansen. Syns ikkje dei fekk meir enn fortent. Men einig i det med ungane ja, det må vere ganske fælt å vere ungane deira... Håpar dei blir skjerma!!

Signerer på denne jeg..

Den som er med på leken...osv.. Syns ikke det spor synd på Reidun og May-Dritt & co!

Oups, jeg mener Reidar og May-Britt

Skrevet
Veit de kva' date=' dersom nokon hadde behandla meg sånn som Lys og Varme, med avlytting og alt, så hadde eg vore ganske jævlig når eg fekk sjansen. Syns ikkje dei fekk meir enn fortent. Men einig i det med ungane ja, det må vere ganske fælt å vere ungane deira... Håpar dei blir skjerma!![/quote']

Enig. Særlig fordi de ikke hadde noen klare svar poå hvor de hadde avlyttet folk. De la jo diktafonen under sofaen for eksempel, da var de ikke tilstede selv. Om da jeg og min mann hadde sittet der og pratet om noe privat, eller vært redd for at de hadde lagt den på rommet vårt hvor vi hadde sex/gråt/ snakket privat ville jeg nok blitt ganske så forbannet!!

Skrevet

Nå har jeg endelig sett gårsdagens episode av Fagerstrand og jeg må si at jeg synes ikke de andre smurte for tykt på, men de burde peset dem mere på allmøtet..........

Glad det er de det er i finalen, men hvem vinner tro?

Gjest TomKrus
Skrevet

Ikke fulgt så mye med, men Stine og Anders virker iallfall ganske så sympatiske. Surmulende utstemte som også har valgt å spille på lag med lys og varme for sin egne egoistiske grunner, får ikke store sympatien fra meg. Det er ikke akkurat kremen av Norge som har vist seg fram i dette programmet (med unntak av allerede nevnte par).

Men å observere gruppementalitet og skadefryd er jo alltids underholdning det og :)

Skrevet
Veit de kva' date=' dersom nokon hadde behandla meg sånn som Lys og Varme, med avlytting og alt, så hadde eg vore ganske jævlig når eg fekk sjansen. Syns ikkje dei fekk meir enn fortent. Men einig i det med ungane ja, det må vere ganske fælt å vere ungane deira... Håpar dei blir skjerma!![/quote'] :Nikke: enig..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...