Gjest marthepia Skrevet 7. mai 2005 #21 Skrevet 7. mai 2005 Jeg ser Fagerstand hver mandag og fredag. Det er så mye sykt som skjer der. Enn at noen mennesker kan gjøre noe sånt mot andre mennesker..at det går an å være så utspekulert og slu! Hoff....blir sikkelig irritert! May britt og reidar, og john håvard og fattaneh må være helt gale! Rett og slett. Ingen andre mennesker ville funnet på alt dette. Å i hele tatt å ha samvittighet til å gjøre noe slikt. Bra at john håvard og fattaneh dro!!! Håper stine og anders vinner! Det er de som har stått sikkelig på! De fortjener det helt klart! Hehe....tenk dere nå på mandag da de skal ha en snekkerkonkurranse...hehe...jaja...tror ikke reidar og may britt gjør det så bra på den. De er sikkelig treige når det gjelder arbeid!
Trampe Skrevet 9. mai 2005 #22 Skrevet 9. mai 2005 Ja nå er jeg spent på hvem som vinner den konkurransen....og dermed får en plass i finalen. Noe sier meg at Reidar og May Brit vinner den. Grøsser på ryggen bare av tanken... :o
Gjest Aurélie i.i. Skrevet 9. mai 2005 #23 Skrevet 9. mai 2005 Stine og Anders er sikret finaleplass! Det var ulidelig spennende!
Gjest Anonymous Skrevet 9. mai 2005 #24 Skrevet 9. mai 2005 Og så ser det ut som om de utstemte deltakerne skal stemme på det andre finaleparet. Noen sier meg at Reidar og dama ikke får så mange stemmer. Ordna seg til slutt da............
Gjest Gjest Skrevet 9. mai 2005 #26 Skrevet 9. mai 2005 JAAAAA!!! Stine og Anders i finalen! De er så søte da Hold på å dø av latter da vi fikk se klipp fra neste episode hvor Fattaneh sier til May Britt: "De var så slemme på bussen og sånn. Slang masse dritt om dere. Kalte dere May Dritt og Reidun!"
Cr@sh Skrevet 9. mai 2005 #28 Skrevet 9. mai 2005 Stine og Anders er sikret finaleplass! Det var ulidelig spennende! Ja, gudskjelov!
Ugla Skrevet 10. mai 2005 #29 Skrevet 10. mai 2005 Stine og Anders er sikret finaleplass! Det var ulidelig spennende! De kom litt skjevt ut, men det ordnet seg heldigvis til slutt...
Sniglå Skrevet 10. mai 2005 #30 Skrevet 10. mai 2005 Hold på å dø av latter da vi fikk se klipp fra neste episode hvor Fattaneh sier til May Britt: "De var så slemme på bussen og sånn. Slang masse dritt om dere. Kalte dere May Dritt og Reidun!" Ja den var egentlig ganske god... Heier massevis på Anders og Stine, det virker som om de har vært kjempeflinke med jobbingen gjennom hele perioden!
Gjest Melk Skrevet 10. mai 2005 #32 Skrevet 10. mai 2005 Nettmøte med Jon Håvard og Fattaneh Utrolig mye usakelige svar.
sixx Skrevet 10. mai 2005 #34 Skrevet 10. mai 2005 Ja svarene tendenserer til barnslige Leste nettmøtet jeg også...latterlige svar. Kan hende det skyldes at de er anbefalt av psykolog å ha den virkelighetsoppfattelsen. Jeg vil tro de har fått ganske grundig oppfølging av psykolog i etterkant.
Gjest MrsL Skrevet 10. mai 2005 #35 Skrevet 10. mai 2005 Det minner meg veldig om måten missunelige unger svarer på: "Ja, åsså da, tror du vi bryr oss.....buhuuuu"
Gjest Gjesta Skrevet 10. mai 2005 #36 Skrevet 10. mai 2005 Jeg skjønner ikke helt logikken til den firerbanden jeg, for alle driver å gjentar at de har god samvittighet og bare spilte spillet smartere enn de andre. Men Fattaneh og Jon Håvard røyk jo ut før finalen og jeg tror neppe Reider&co havner der heller, så de smarteste må jo være Kurt&Edel og Stine&Anders.
Ottine Skrevet 10. mai 2005 #37 Skrevet 10. mai 2005 Stine og Anders gikk heldigvis til finalen i går!! Synes de har fortjent det!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 12. mai 2005 #38 Skrevet 12. mai 2005 Må si jeg gleder meg pitte litt til å se fagerstrand i kveld, tror det er exit for lys og varme da.
Charmina Skrevet 12. mai 2005 #39 Skrevet 12. mai 2005 Må si jeg gleder meg pitte litt til å se fagerstrand i kveld' date=' tror det er exit for lys og varme da. [/quote'] Håper endelig det ja
Gjest Aurélie Skrevet 12. mai 2005 #40 Skrevet 12. mai 2005 Må si jeg gleder meg pitte litt til å se fagerstrand i kveld, tror det er exit for lys og varme da. Jeg ser også fram til en spennende tv-kveld. Endelig får jeg noe igjen for alle de ergrelsene Reidar og co har påført meg; han må smake sin egen medisin
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå