Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Timmi
Skrevet

Hmm...satt å så på dette i stad.

Merker at jeg blir mer og mer forbanna...For noen mennesker de er! :evil: :o Ja,Reidar og May Britt og de to andre jeg ikke husker navnet op. Godt de røk ut iallfall!!

Hvem heier dere på?

Håper Stine og Anders vinner! De hadde fortjent å vinne! :)

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Røyk Reidar og kona ut?

Jeg har ikke TV, men har lest omtale og debatt i mediene...

Du blir vel i bedre humør nå o m noen av dem du syntes var usympatiske forsvant ut av konkurransen?

Skrevet

Nei det var Fattaneh og John Håvard som røk ut. Og godt er det!

Gjest Violetta
Skrevet

Jeg hadde aldri ventet at det var dem som gikk ut. Nå blir det jo faktisk spennende å se fortsettelsen etter at Reidar og kona ikke har noen samarbeidspartnere lenger...

Gjest Anonymous
Skrevet

Reidar og May-Britt kommer vel til å grave seg ned under dyna, som de to furte-ungene de er :ler:

Gjest Moonshadow
Skrevet

Jeg trodde de tok div psykologiske tester av folk før de fikk bli med i reality serier?!

Om de har gjort det på disse folka så meg si at ikke skjønner hvordan Reidar kom med. Han virker ikke mye stabil :roll:

Gjest Anonymous
Skrevet
Jeg trodde de tok div psykologiske tester av folk før de fikk bli med i reality serier?!

Om de har gjort det på disse folka så meg si at ikke skjønner hvordan Reidar kom med. Han virker ikke mye stabil :roll:

Han har vel manipulert seg gjennom testene da.

Gjest Moonshadow
Skrevet

Må være noe sånt, for helt frisk kan han ikke være..

Skrevet

May-Britt og Reidar kan vel umulig vinne det praktiske oppgaven som kommer neste uke....??? Og om de gjør det er det vel ingen i hele Norge som kommer il å stemme for at de får huset...

Gjest Anonymous
Skrevet

Tror nok Anders og Stine har størst sjanse til å vinne den bygge-konkurransen. Men er mere usikker på hvem som står sterkest av Edel og Kurt, og Reidar og May-Britt. Håper Reidar slår en spiker inn i hånda eller noe, og blir stående og tute, sånn at de andre vinner :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

Eller rettere sagt får en flis i hånda..han tåler jo ikke så mye, vanker rundt på byggeplassen med hvite tynne hansker! :hoho:

Skrevet

Ansiktet til Reidar da programlederen nevnte ordet konkurranse. Hadde virkelig ønsket at de kunne bli stemt ut neste uke!

Det som irriterte meg, og som jeg heller ikke forsto var at etter alt det strevet med å komme til finalen (snusk og baksnakking) så sitter de der og ler når de ryker ut. Eller er det fordi det var nervøse eller noe?

Det var jo det usleste jeg har sett.

Gjest Anonymous
Skrevet

De testene tar de nok for å grave opp personligheter som overhodet ikke passer sammen, slik at det dermed oppstår intriger.

Gjest Anonymous
Skrevet
Ansiktet til Reidar da programlederen nevnte ordet konkurranse. Hadde virkelig ønsket at de kunne bli stemt ut neste uke!

Det som irriterte meg, og som jeg heller ikke forsto var at etter alt det strevet med å komme til finalen (snusk og baksnakking) så sitter de der og ler når de ryker ut. Eller er det fordi det var nervøse eller noe?

Kanskje de selv så på det hele som et siste desperat forsøk, og dermed lo av seg selv og troen på at det skulle fungere?

Skrevet

Ja, usle er de...uten tvil. Ok, så er det et spill, men det burde finnes grenser.

Latteren skyldtes nok uten tvil nervøsitet ja + å "spille tøff i trynet-varianten", og late som om de ikke brydde seg det minste om at de tapte (Gjelder å ikke "tape" ansikt)..

De sa de ikke brydde seg om det materielle, og kun hadde spilt et spill for å komme til finalen av vennskap til May-Britt og Reidun. :ler:

Uansett: Jeg syntes det var litt morsomt når de skulle reise og hadde sektklemmen sin....og Fattaneh sier til May-Britt at hun er verdens flotteste jente...og snur seg til Reidun...og sier "det er du også". :hoho:

Skrevet

ja vinner Reidar og maj britt så finnes d ikke rettferdighet i verden, fy f*** for et par. De passer jaffal godt sammen. Blir flau av å se hvordan TV 2 lot dem holde på , det kan umulig være lovlig! Noen som vet hvordan det har godt i rettsaken? Håper at stine og Anders vinner. Syns Stine var veldig saklig og flink i utstemmingen i går, samme med Edel men Fatteneah dreit seg skikkeligt ut stakar, tror hun angrer nå...

Gjest Gjesten
Skrevet

Eg lurer på koss Fataneh og mannen har det no når dei ser koss dei blir framstilt på tv, og koss Reidun får masse spalteplass i all verdas aviser og blad. Håpar verkeleg dei skammar seg inn til beinet. Om dei har evna... Og om May Britt ser kass sippe ho er gift med... Men dette har dei kanskje ikkje evne til å oppdage sjølv om dei ser det.

Heilt einig i at Stine og Anders (?) gjorde ein svært fin figur i går, dei verka modne og solide, folk som tar avgjerdsler basert på kunnskap og ikkje manipulering. Eg er imponert over innstillinga deira, og håpar dei vinn. Dei verkar verkeleg flotte!!

Gjest gjesten
Skrevet

Har bare fulgt med litt på den serien, men at noen av deltakerne gidder å holde på som de gjør...?? Blir litt overrasket over voksne mennesker noen ganger selv om en tar i betraktning at ting kuttes for å bli "god tv".

Skal bli spennende å se nå som allianser er gått i oppløsning. Tror enkelte ikke helt har sett det som en mulighet, men til slutt er det jo "alle mot alle"?

Skrevet

Det var nå endelig på tide at de røyk ut. Nå håper jeg at Reidar og May-Brit også ryker ut. De er ikke verdige vinnere.

Håper også at Stine og Anders vinner. Vinner Reidar og May-Britt så er det som dere sier ingen rettferdighet.

Gjest gjest1
Skrevet
Uansett: Jeg syntes det var litt morsomt når de skulle reise og hadde sektklemmen sin....og Fattaneh sier til May-Britt at hun er verdens flotteste jente...og snur seg til Reidun...og sier "det er du også". :hoho:

Enig, da holdt jeg på å le meg ihjel :hoho:

Eg lurer på koss Fataneh og mannen har det no når dei ser koss dei blir framstilt på tv, og koss Reidun får masse spalteplass i all verdas aviser og blad. Håpar verkeleg dei skammar seg inn til beinet. Om dei har evna... Og om May Britt ser kass sippe ho er gift med... Men dette har dei kanskje ikkje evne til å oppdage sjølv om dei ser det.

Tror heller ikke de har selvinnsikt nok til å se hvordan de har oppført seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...