Gå til innhold

1,86 og høye hæler?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Line85

Jeg er en jente på 1,86 m som lurer på om det ser teit ut om jeg går i sko med høye hæler? Jeg mener, jeg er jo høy nok fra før av liksom...

Jeg blir så missunlig på alle venninnene mine som kan gå flotte stiletthøler mens jeg må lete etter fine sko som har lav hæl... :-( De har også sagt at jeg ikke må gå i høye sko for da blir jeg altfor høy! (men det er jeg jo allerede)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest the imp

Jeg synes du godt kan gå i høye hæler. Som du sier, du er høy allerede, du vil aldri se lav ut i flate sko. Kjøp sko som du synes er lekre og du føler deg vel i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Violetta

Klart du kan gå i høyhælte sko! De gjør noe med hele holdningen din, ikke bare med høyden. Gjør som du selv føler for.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Ja gå i høye hæler hvis du har lyst til det! Mye finere med en litt høyere jente i høye hæler- som føler seg vel, enn en litt lavere jente på lave hæler- som ikke er fornøyd.

Så go ahed, skaff deg høye hæler, og pass på å gå stolt og oppreist...:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjesten

Kjenner meg igjen i en følelsen du har angående høye heler. Jeg er selv over 1,80, men liker sko med litt hel. Klarer ikke rene stillettheler uansett, men kjøp sko med hel og gi f... i hva andre mener. Det er flott med høye jenter og heler kan gi et antrekk et lite "løft". Mitt mantra er at det er bedre å være høy og flott enn liten og feit :wink: .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Gå med det du vil! Tenk så teit det ser ut med f.eks. lang flott kjole og flate, platte sko til! Som en annen også skrev her; holdningen og alt blir så mye bedre med høye hæler, og du føler deg så mye bedre (ihvertfall gjør jeg det). Jeg er riktignok ikke så høy (167), men skulle ønske jeg var høyere. Tror de fleste synes noe er rart med seg, selv om man kan bli misunt av andre for akkurat det samme :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det kan du godt - men husk at du ikke må tenke på at du "kanskje ikke burde gjort det" (selv om du egentlig synes du er for høy).

Da får du dårlig holdning.

Rett deg opp i ryggen, så går det kjempefint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Litt hæler går bra, men du bør ikke komme med 8-10cm da blir det for voldsomt. men det er jo også mange fine sko som har liten hæl. syns det er absolutt finest på høye jenter

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...