AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Del Skrevet 12. juli 2019 Har et par mega hull i bilen og kan ikke sveise. Har vel et sveiseapperat stående, men aldrig turt å bruke. Så jeg tenkte, går det an å kappe en firkant ut av siden på bilen og putte tec7 pluss en litt større stålplate innenfor og lime? Ikke at dette er forum for slikt, men noen som tror det holder? Anonymkode: 5c4f4...145 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #2 Del Skrevet 13. juli 2019 Nei, det tror jeg ikke. Tec7 er i mitt hode en mer statisk lim, ikke noe som tåler vind, vær og bevegelse på en bil. Og om du mister metallplater i fart, er dette svært farlig. La være å prøve dette, vær så snill. Anonymkode: b1938...5c5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
B.Wooster Skrevet 13. juli 2019 #3 Del Skrevet 13. juli 2019 Det kan du gjøre. Er du usikker, så bruk popnagler i tillegg. Er det noe som tåler vind, vær og bevegelse, så er det Tec7. Er det derimot på kanaler eller bærende elementer, så får du det ikke godkjent. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 13. juli 2019 #4 Del Skrevet 13. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei, det tror jeg ikke. Tec7 er i mitt hode en mer statisk lim, ikke noe som tåler vind, vær og bevegelse på en bil. Og om du mister metallplater i fart, er dette svært farlig. La være å prøve dette, vær så snill. Anonymkode: b1938...5c5 Tec7 er noe av det beste limet en kan få tak i og er det noe det tåler så er det vær og vind. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #5 Del Skrevet 13. juli 2019 Ja, jeg er klar over det - har limt skifer oppunder taket med det. Likevel er en bil noe helt annet. Limer du fra fire sider, vil du i tillegg lage deg et tomrom som samler kondens og slikt til hurtigrusting med. Jeg har ikke troa på dette. Anonymkode: b1938...5c5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå