Gå til innhold

Konfrontere en mann som ghostet meg?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville gjort det. Og finn ut hvorfor han er sånn. Om han evt har annen dame, kontakt henne. 

Du finner lykken en dag 😊❤️

Anonymkode: 601dd...39e

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hvor gammel er denne mannen egt?

Anonymkode: 601dd...39e

AnonymBruker
Skrevet
På 14.7.2019 den 22.46, AnonymBruker skrev:

Herregud. Bli nå bare voksen. 

Foreslå noe artig å gjøre, eller la være å ta kontakt. Hva tror ts hun skal få ut av det? "Ja, du har rett. Det var stygt av meg å ikke eksplisitt uttrykke at jeg ikke lenger er interessert. Unnskyld, lykke til videre", som om dette også ikke blir tolket som drittsekkfakter. Mest sannsynlig driter han i eventuell konfrontasjon eller bruker det som en fortelling på jobb om en crazy dame han har møtt på tinder.

Han er ikke interessert. Get over it. Kvinner gjør dette mot menn hele tiden. Du har sikkert 100 menn du har gjort nøyaktig det samme mot, selv uten å registrere det.

Anonymkode: 849f0...415

Jeg er voksen og ghoster ikke. Du virker svært barnslig med den holdningen. Se hva ts gjorde, hun fikk en unnskyldning.

Anonymkode: 66944...290

• Liker 3
Skrevet

Jeg hører ofte jenter si at de gjerne vil ha en avslutning, og derfor presser gjennom en siste melding. Og det er greit.

Men jeg er litt usikker på hvor mye bedre de føler seg i lengden? Avslutningen er jo strengt tatt ikke nødvendig - han skriver ikke lenger, så han er ikke interessert. For de fleste oppegående, voksne mennesker er det ikke noen usikkerhetsmomenter her egentlig, om man er ærlig med seg selv.

Når det holdes åpent kan begge parter si til seg selv at det er nogenlunde felles. Du sendte kanskje siste, men du har ikke sendt flere, kanskje har du også møtt en annen eller gått videre, du er i hvert fall ikke keen på å mase. Så begge parter kan si til seg selv at dette bare var manglende kjemi. I motsetning til når en sender en masemelding på en avslutning, der det etableres en tydelig "dumper" og en som er "dumpet".

Jeg bare sier dette fordi det ikke virker som om alle er så klare over hvorfor folk fader ut i den tidlige fasen - noen ganger virker det litt prematurt å eksplisitt dumpe noen. Jeg har selv opplevd å ha datet en fyr som (ut av det blå, etter min mening) sendte meg melding om at dette kanskje ikke var rett og han ønsket meg lykke til videre. Jeg var selv ikke spesielt interessert og trodde vi bare skulle gå hvert til vårt. Hans melding oppfattes derfor veldig arrogant, som om den antok at jeg nærmest var superkeen.

Alle sier de vil ha en avslutningsmelding, men du skal være ganske sikker på den andre parts investering før det er verdt det. Ofte så er det i de tidlige faser greit å ebbe ut. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har blitt ghostet flere ganger, også av samme person. Jeg synes det er helt greit å si ifra selv om det muligens ikke gagner noen, men personlig føles det best å fullstendig ignorere dem. Ikke faen om de skal få tro at det bryr meg at de bare stakk.

Anonymkode: adb11...708

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har blitt ghostet flere ganger, også av samme person. Jeg synes det er helt greit å si ifra selv om det muligens ikke gagner noen, men personlig føles det best å fullstendig ignorere dem. Ikke faen om de skal få tro at det bryr meg at de bare stakk.

Flere ganger av samme person? Hvordan skjedde det ?

Anonymkode: 81449...58e

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Flere ganger av samme person? Hvordan skjedde det ?

Det kalles vel kanskje submarining. Jeg ga dem flere sjanser, men vet bedre nå.

AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2019 den 12.30, AnonymBruker skrev:

Jeg er en såkalt ghoster, særlig etter lite forpliktende møter/dates/bekjentskap. Synes det er helt greit tilbake også, bedre enn den kleine samtalen. Nå har jeg ghostet en fyr i tre måneder, senest i går kom det enda en melding. Da tenker jeg at fyren må jo være dust som ikke tar hintet! Jeg hadde tatt det etter første melding. 

Anonymkode: 442ff...ea4

Ghoster du noen du har kjent over lengre tid også? Som en venn feks? 

Jeg har blitt ghostet av en venn gjennom 6 år, og skulle gitt hva som helst for en avsluttende melding. Det hadde faktisk vært bedre å fått ei skikkelig stygg skyllebøtte eller et slag i trynet, enn total taushet og ignorering!

Anonymkode: 6aeeb...180

AnonymBruker
Skrevet
På 12.7.2019 den 12.18, AnonymBruker skrev:

Vi begynte å snakke sammen i juni, vært på to dates (ikke sex) og vi har hatt det veldig hyggelig sammen.

Nå har jeg ikke hørt noe på en uke.

Siste melding jeg skrev til han er lest og han har vært aktiv på FB.

Så jeg har lyst å skrive at det er helt ok at han ikke har interesse lenger men at da kan han være såpass voksen å si det i stedet for jeg skal måtte tolke hans stillhet som at han inne ønsker mer kontakt.

Ja?

Anonymkode: bd4ae...45b

Finnes knapt nok noen jenter som noensinne ikke ghoster. Så ser ikke helt meningen her

Anonymkode: 9a87f...411

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ghoster du noen du har kjent over lengre tid også? Som en venn feks? 

Jeg har blitt ghostet av en venn gjennom 6 år, og skulle gitt hva som helst for en avsluttende melding. Det hadde faktisk vært bedre å fått ei skikkelig stygg skyllebøtte eller et slag i trynet, enn total taushet og ignorering!

Anonymkode: 6aeeb...180

Det samme skjedde meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...