AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #1 Skrevet 12. juli 2019 Vi begynte å snakke sammen i juni, vært på to dates (ikke sex) og vi har hatt det veldig hyggelig sammen. Nå har jeg ikke hørt noe på en uke. Siste melding jeg skrev til han er lest og han har vært aktiv på FB. Så jeg har lyst å skrive at det er helt ok at han ikke har interesse lenger men at da kan han være såpass voksen å si det i stedet for jeg skal måtte tolke hans stillhet som at han inne ønsker mer kontakt. Ja? Anonymkode: bd4ae...45b 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #2 Skrevet 12. juli 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi begynte å snakke sammen i juni, vært på to dates (ikke sex) og vi har hatt det veldig hyggelig sammen. Nå har jeg ikke hørt noe på en uke. Siste melding jeg skrev til han er lest og han har vært aktiv på FB. Så jeg har lyst å skrive at det er helt ok at han ikke har interesse lenger men at da kan han være såpass voksen å si det i stedet for jeg skal måtte tolke hans stillhet som at han inne ønsker mer kontakt. Ja? Anonymkode: bd4ae...45b Ja. Skulle bare mangle å si fra. Anonymkode: 4dd81...e42 17
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #3 Skrevet 12. juli 2019 Kan jo hende han er interessert? Var den siste meldingen noe å svare på? Anonymkode: 13a06...4e1 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #4 Skrevet 12. juli 2019 Synes det er merkelig med formell avskjed etter å ha møtt en fremmed person to ganger uten noe intimt. Man er jo nesten bare bekjente da.. Anonymkode: 109ab...f7f 11
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #5 Skrevet 12. juli 2019 Just now, AnonymBruker said: Synes det er merkelig med formell avskjed etter å ha møtt en fremmed person to ganger uten noe intimt. Man er jo nesten bare bekjente da.. Anonymkode: 109ab...f7f Men han svarte ikke på meldingen hennes, det er jo uhøflig og dårlig gjort. Anonymkode: ee9a4...d01 12
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #6 Skrevet 12. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Kan jo hende han er interessert? Var den siste meldingen noe å svare på? Anonymkode: 13a06...4e1 Det var det, om reiseplaner i sommer og om å gå på en konsert sammen. TS Anonymkode: bd4ae...45b 2
GrønnNellik68 Skrevet 12. juli 2019 #7 Skrevet 12. juli 2019 Jeg hadde gitt faan og ikke sagt noe mer. Kan jo være at han er MER interessert i noen andre. Hans tap. Ofte dukker de opp igjen etter en stund og da kan du la d svi litt med at etter siste gang så tror du ikke han er en mann som klarer å kommunisere vanlige høflige ting og det ser du mørkt på å involvere deg med. 11
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #8 Skrevet 12. juli 2019 Jeg er en såkalt ghoster, særlig etter lite forpliktende møter/dates/bekjentskap. Synes det er helt greit tilbake også, bedre enn den kleine samtalen. Nå har jeg ghostet en fyr i tre måneder, senest i går kom det enda en melding. Da tenker jeg at fyren må jo være dust som ikke tar hintet! Jeg hadde tatt det etter første melding. Anonymkode: 442ff...ea4 4
Gjest Familytree Skrevet 12. juli 2019 #9 Skrevet 12. juli 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi begynte å snakke sammen i juni, vært på to dates (ikke sex) og vi har hatt det veldig hyggelig sammen. Nå har jeg ikke hørt noe på en uke. Siste melding jeg skrev til han er lest og han har vært aktiv på FB. Så jeg har lyst å skrive at det er helt ok at han ikke har interesse lenger men at da kan han være såpass voksen å si det i stedet for jeg skal måtte tolke hans stillhet som at han inne ønsker mer kontakt. Ja? Anonymkode: bd4ae...45b Ja, du må kontakt han
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #10 Skrevet 12. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det var det, om reiseplaner i sommer og om å gå på en konsert sammen. TS Anonymkode: bd4ae...45b Kjipt. Anonymkode: 13a06...4e1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #11 Skrevet 12. juli 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vi begynte å snakke sammen i juni, vært på to dates (ikke sex) og vi har hatt det veldig hyggelig sammen. Nå har jeg ikke hørt noe på en uke. Siste melding jeg skrev til han er lest og han har vært aktiv på FB. Så jeg har lyst å skrive at det er helt ok at han ikke har interesse lenger men at da kan han være såpass voksen å si det i stedet for jeg skal måtte tolke hans stillhet som at han inne ønsker mer kontakt. Ja? Anonymkode: bd4ae...45b Nei. Drit i han. Anonymkode: cd410...4d4 9
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #12 Skrevet 12. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en såkalt ghoster, særlig etter lite forpliktende møter/dates/bekjentskap. Synes det er helt greit tilbake også, bedre enn den kleine samtalen. Nå har jeg ghostet en fyr i tre måneder, senest i går kom det enda en melding. Da tenker jeg at fyren må jo være dust som ikke tar hintet! Jeg hadde tatt det etter første melding. Anonymkode: 442ff...ea4 Sikkelig voksen du!! 😂😂😂 lykke til den dagen du virkelig er forelsket å noen behandler deg som dritt 😂 Anonymkode: 77632...c46 30
Gjest Familytree Skrevet 12. juli 2019 #14 Skrevet 12. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Sikkelig voksen du!! 😂😂😂 lykke til den dagen du virkelig er forelsket å noen behandler deg som dritt 😂 Anonymkode: 77632...c46 🤣 Ja, helt enig
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #15 Skrevet 12. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jeg er en såkalt ghoster, særlig etter lite forpliktende møter/dates/bekjentskap. Synes det er helt greit tilbake også, bedre enn den kleine samtalen. Nå har jeg ghostet en fyr i tre måneder, senest i går kom det enda en melding. Da tenker jeg at fyren må jo være dust som ikke tar hintet! Jeg hadde tatt det etter første melding. Anonymkode: 442ff...ea4 Vet du, det er ikke alle som går inn i datingverden med kyniske briller og man er ikke «dust» om man ikke tolker signaler fra andre som ikke har høflighet nok til å skrive «takk, men nei takk» til et menneske som ikke har gjort annet galt enn å vise interesse. Du trenger folkeskikk. TS Anonymkode: bd4ae...45b 28
Muskath Skrevet 12. juli 2019 #16 Skrevet 12. juli 2019 Han er en uhøflig drittsekk. Vær glad du slapp å se mer til han . 6
Måneskinn Skrevet 12. juli 2019 #17 Skrevet 12. juli 2019 Vi ønsker gjerne at folk skal være greie med oss og si at de ikke er interessert - men sånn fungerer ikke verden. Ta det til deg som et hint, at han er ikke mer interessert og vil derfor ikke ha mer kontakt. Om du vil bruke energien din på å konfrontere han med det, vær så god. Men om du tror at han sier unnskyld til deg eller kommer til å endre seg overfor andre damer : tenk om igjen! Det er bare å lære seg en gang for alle, folk som ikke svarer er ikke interessert. Man kan ha hatt så koselige dater som bare det, det gjør ikke mannen (eller dama) mer interessert for det. Sånn er livet. Gå på date med en annen og gå videre 8
Gjest Optimo Skrevet 12. juli 2019 #18 Skrevet 12. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Vi begynte å snakke sammen i juni, vært på to dates (ikke sex) og vi har hatt det veldig hyggelig sammen. Nå har jeg ikke hørt noe på en uke. Siste melding jeg skrev til han er lest og han har vært aktiv på FB. Så jeg har lyst å skrive at det er helt ok at han ikke har interesse lenger men at da kan han være såpass voksen å si det i stedet for jeg skal måtte tolke hans stillhet som at han inne ønsker mer kontakt. Ja? Anonymkode: bd4ae...45b Du vet at han ikke kommer til å svare på den meldingen heller? Hva er vitsen. Han gir faen, du bør gjøre det samme.
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #19 Skrevet 12. juli 2019 9 minutter siden, Måneskinn skrev: Vi ønsker gjerne at folk skal være greie med oss og si at de ikke er interessert - men sånn fungerer ikke verden. Ta det til deg som et hint, at han er ikke mer interessert og vil derfor ikke ha mer kontakt. Om du vil bruke energien din på å konfrontere han med det, vær så god. Men om du tror at han sier unnskyld til deg eller kommer til å endre seg overfor andre damer : tenk om igjen! Det er bare å lære seg en gang for alle, folk som ikke svarer er ikke interessert. Man kan ha hatt så koselige dater som bare det, det gjør ikke mannen (eller dama) mer interessert for det. Sånn er livet. Gå på date med en annen og gå videre Men er det en sånn verden vi vil ha? Hvor man bare «automatisk» skal forstå at man er ute av bildet fordi det blir stille i andre enden? Det koster så lite å være grei med andre, så hvorfor holde på slik? TS Anonymkode: bd4ae...45b 11
Måneskinn Skrevet 12. juli 2019 #20 Skrevet 12. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Men er det en sånn verden vi vil ha? Hvor man bare «automatisk» skal forstå at man er ute av bildet fordi det blir stille i andre enden? Det koster så lite å være grei med andre, så hvorfor holde på slik? TS Nei, det er overhodet ikke en sånn verden vi vil ha... Jeg liker det heller ikke, og tror jeg har blitt ghostet fler ganger enn jeg kan telle.. så skjønner absolutt hva du snakker om, altså. Det er utrolig frustrerende. Men personlig hjalp det meg da jeg prøvde å distansere meg fra det, og tenke at han ikke er interessert. Jævlig surt noen ganger, men allikevel... Jeg følger en del dating-guruer på nett, som hjelper meg litt å forstå hvordan men tenker og det har hjulpet meg litt da. Og etter at jeg så filmen "He's just not that into you" (føltes som filmen om mitt liv, for øvrig ) så skjønte jeg også litt mer. Og midt oppi det hele skal jeg innrømme at jeg også har ghostet noen... Så jeg er heller ikke perfekt. Jeg tenkte at nå tar jeg hevn for alle de som ghosta meg.. :p ikke den mest konstruktive tankegangen, og ikke mitt stolteste øyeblikk. 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå