AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #21 Skrevet 12. juli 2019 Vet du, jeg synes du gjør helt rett i å poengtere drittsekkoppførselen hans. Han er sikkert vant med at ingen sier noe til han, også bare fortsetter han. Man har muligens ikke noen «lovnader» etter 2 dates, men normal folkeskikk skal man inneha. Anonymkode: 66944...290 6
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #22 Skrevet 12. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vet du, jeg synes du gjør helt rett i å poengtere drittsekkoppførselen hans. Han er sikkert vant med at ingen sier noe til han, også bare fortsetter han. Man har muligens ikke noen «lovnader» etter 2 dates, men normal folkeskikk skal man inneha. Anonymkode: 66944...290 Enig, jeg er fullstendig klar over at jeg ikke får svar eller at han nødvendigvis bryr seg. Men for min egen del, at jeg ikke lar noen oppføre seg slik uten at det blir sagt i mot. TS Anonymkode: bd4ae...45b 3
Margo Skrevet 12. juli 2019 #23 Skrevet 12. juli 2019 (endret) 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Enig, jeg er fullstendig klar over at jeg ikke får svar eller at han nødvendigvis bryr seg. Men for min egen del, at jeg ikke lar noen oppføre seg slik uten at det blir sagt i mot. TS Anonymkode: bd4ae...45b Jeg er helt enig. Sett han på plass, for din egen del. Men sørg for at meldingen ikke er av type «buhu»..men en helt saklig, informativ melding som treffer litt i mellomgulvet. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal tolerere så mye drittsekk oppførsel? Om en drittsekk aldri får beskjed om at han er en drittsekk, hvordan skal han da vite at han er en drittsekk? Endret 12. juli 2019 av Vera 6
Xcase33 Skrevet 12. juli 2019 #24 Skrevet 12. juli 2019 4 hours ago, AnonymBruker said: Vi begynte å snakke sammen i juni, vært på to dates (ikke sex) og vi har hatt det veldig hyggelig sammen. Nå har jeg ikke hørt noe på en uke. Siste melding jeg skrev til han er lest og han har vært aktiv på FB. Så jeg har lyst å skrive at det er helt ok at han ikke har interesse lenger men at da kan han være såpass voksen å si det i stedet for jeg skal måtte tolke hans stillhet som at han inne ønsker mer kontakt. Ja? Anonymkode: bd4ae...45b hvorfor det? kvinnfolk dater jo flere samtidig hele tiden og sier aldri fra ...hvorfor skal det være 2 ulike kulturer avhengig av kjønn?
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #25 Skrevet 12. juli 2019 Om du sender ham en slik melding, så kommer du ikke til å få svar uansett. Bare dropp det. Har opplevd det der flere ganger selv, og enig i at folk burde ha mer folkeskikk, men det kommer ingenting godt ut av å sende slike meldinger. Om han en gang kontakter deg igjen, f.eks. om et par uker, kan du heller svare ham at du forstod det slik at han ikke var interessert siden du aldri fikk noe svar, og at du nok ikke lenger har noen interesse i av å finne på mer med ham. Anonymkode: 63a4b...d39 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #26 Skrevet 12. juli 2019 Forstår ikke hvorfor alt skal inn med t-skje... Anonymkode: cb956...aab
Virrevirrevapp Skrevet 12. juli 2019 #27 Skrevet 12. juli 2019 Det kommer sjelden noe godt ut av å "si fra" til folk...du får nok enten et ikke-svar eller et surt, passiv-agressivt svar. Bruk heller tida på noen som faktisk viser interesse! 4
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #28 Skrevet 12. juli 2019 Jeg hadde sagt noe. Om jeg hadde fått svar eller ikke, er ikke det viktigste. Men rett og slett for at jeg hadde fått det ut for meg selv. Synest dating, ghosting er merkelige greier. En vil treffe noen.. ha det hyggelig.. en åpner seg etterhvert, har nærhet.. Og så ghoster en, en klarer ikke å si at dette var ikke helt det jeg ønsket allikevel. Anonymkode: ba2b3...7b7 8
Gjest Lienna Skrevet 12. juli 2019 #29 Skrevet 12. juli 2019 Ville ghostet tilbake og latt det bare fade ut...
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #30 Skrevet 12. juli 2019 La det fare. Selv om han ikke har bokstavert en avvisning, har har kommunisert hva han føler. Anonymkode: b33c2...3e3 5
NBA Skrevet 12. juli 2019 #31 Skrevet 12. juli 2019 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Så jeg har lyst å skrive at det er helt ok at han ikke har interesse lenger men at da kan han være såpass voksen å si det i stedet for jeg skal måtte tolke hans stillhet som at han inne ønsker mer kontakt. Tror du han lærer noe av det? Får du noe ut av det? Om et eller begge av svarene er NEI, så lar du være. 2
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #32 Skrevet 12. juli 2019 Send den du Enig med deg, han bør si fra Anonymkode: bdfd6...701 1
AnonymBruker Skrevet 12. juli 2019 #33 Skrevet 12. juli 2019 Om du skal gjøre det, gjør det for din egen del og ikke forvent noe svar tilbake. Hvis håpet ditt er å få svar så vil det nok bare føles enda kjipere om du ikke får noen respons. Kjenn på om det er greit at du sender en avsluttende melding og at han ikke responderer på denne. Jeg har gjort det selv, sendte en melding om at det var hyggelig å treffe han, men at jeg skjønte at han ikke ville noe mer, og jeg ønsket han lykke til videre. Det var så befriende for min del, og etter jeg hadde sendt den var jeg klar for å gå videre. Fikk ikke noe svar, men brydde meg ikke. Det som var morsomt var at jeg gikk på han noen uker senere og jeg kunne med hodet smile og nikke til han, mens han var tydelig stressa og snudde om på hælen med en gang. Til dere som er ghostere selv - er det ikke bedre å bare si "takk for hyggelig date, men er dessverre ikke interessert" enn å være stressa for å møte folk, bli irritert over å få meldinger i fleng osv? Om taktikken er å holde døra på gløtt fungerer dette svært dårlig. Hadde mye heller møtt en fyr igjen som var anstendig nok til å avslutte ting på en real måte enn å ta tilbake en som ghostet meg. Ghostere kaster bort både sin egen og andres tid. Har selv avvist noen, og ja, det er litt ubehagelig, men har alltid fått en klem og ett smil når jeg har avvist noen pent, og ingen av de har mast i ettertid. Anonymkode: 25fff...ec3 4
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #34 Skrevet 13. juli 2019 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi begynte å snakke sammen i juni, vært på to dates (ikke sex) og vi har hatt det veldig hyggelig sammen. Nå har jeg ikke hørt noe på en uke. Siste melding jeg skrev til han er lest og han har vært aktiv på FB. Så jeg har lyst å skrive at det er helt ok at han ikke har interesse lenger men at da kan han være såpass voksen å si det i stedet for jeg skal måtte tolke hans stillhet som at han inne ønsker mer kontakt. Ja? Anonymkode: bd4ae...45b Godt du ikke hadde sex med han, lær dette til neste gang. Ikke ha sex for tidlig. Som mann synes jeg det er uting med "ghosting", i dag er det slik. Alt skal være så enkelt, kan snakke med et menneske via en skjerm. Når vi ikke gidder mer kan vi bare "slette" personen fra livet vårt. Hardt og brutalt. Men slik er det blitt, du må godta at slikt kan skje. Bor du på et mindre sted blir slike ting mer vanskelig, men i Oslo for eks. Der er alle anonyme i en ensom by. Anonymkode: 6c34d...d63
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #35 Skrevet 13. juli 2019 Nei, la være. Ikke vær desperat og bitter. Anonymkode: af70f...af4 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #36 Skrevet 13. juli 2019 Da sendte jeg melding til han, skrev omtrent om i HI, ikke frekt eller spydig. Og han svarte! »Du har rett, unnskyld. Ha en god sommer!» Så nå er jeg ferdig med hele saken og skal nyte lørdagen! TS Anonymkode: bd4ae...45b 12
Eplekaka Skrevet 14. juli 2019 #37 Skrevet 14. juli 2019 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Da sendte jeg melding til han, skrev omtrent om i HI, ikke frekt eller spydig. Og han svarte! »Du har rett, unnskyld. Ha en god sommer!» Så nå er jeg ferdig med hele saken og skal nyte lørdagen! TS Anonymkode: bd4ae...45b Ja, se der! Kanskje han er så inne i datingen at han er vant til at man bare slipper ballen når det ikke er interessant lenger? Men nå poengterte du at du i alle fall liker en avslutning. Så kanskje han lærer til en annen gang, og du har litt mer selvrespekt. For i bunn og grunn handler det om akkurat det. Vi må behandle hverandre bedre i datingen, det er for mye bruk-og-kast-mentalitet på gang, alt skal gå så fort og det er viktig å ikke "kaste bort tid" (akkurat som dating i seg selv for det meste ikke er bortkastet...) 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #38 Skrevet 14. juli 2019 Er bare å holde seg unna menn, siden de bytter damer konstant og ikke klarer å dedikere seg til en. Menn skal bare date og ligge med nye damer hver dag de. Må være fryktelig slitsomt å holde på sånn. Anonymkode: 88471...f36
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #39 Skrevet 14. juli 2019 På 12.07.2019 den 15.26, AnonymBruker skrev: Vet du, jeg synes du gjør helt rett i å poengtere drittsekkoppførselen hans. Han er sikkert vant med at ingen sier noe til han, også bare fortsetter han. Man har muligens ikke noen «lovnader» etter 2 dates, men normal folkeskikk skal man inneha. Anonymkode: 66944...290 Herregud. Bli nå bare voksen. Foreslå noe artig å gjøre, eller la være å ta kontakt. Hva tror ts hun skal få ut av det? "Ja, du har rett. Det var stygt av meg å ikke eksplisitt uttrykke at jeg ikke lenger er interessert. Unnskyld, lykke til videre", som om dette også ikke blir tolket som drittsekkfakter. Mest sannsynlig driter han i eventuell konfrontasjon eller bruker det som en fortelling på jobb om en crazy dame han har møtt på tinder. Han er ikke interessert. Get over it. Kvinner gjør dette mot menn hele tiden. Du har sikkert 100 menn du har gjort nøyaktig det samme mot, selv uten å registrere det. Anonymkode: 849f0...415 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #40 Skrevet 14. juli 2019 På 13.07.2019 den 0.56, AnonymBruker skrev: Om du skal gjøre det, gjør det for din egen del og ikke forvent noe svar tilbake. Hvis håpet ditt er å få svar så vil det nok bare føles enda kjipere om du ikke får noen respons. Kjenn på om det er greit at du sender en avsluttende melding og at han ikke responderer på denne. Jeg har gjort det selv, sendte en melding om at det var hyggelig å treffe han, men at jeg skjønte at han ikke ville noe mer, og jeg ønsket han lykke til videre. Det var så befriende for min del, og etter jeg hadde sendt den var jeg klar for å gå videre. Fikk ikke noe svar, men brydde meg ikke. Det som var morsomt var at jeg gikk på han noen uker senere og jeg kunne med hodet smile og nikke til han, mens han var tydelig stressa og snudde om på hælen med en gang. Til dere som er ghostere selv - er det ikke bedre å bare si "takk for hyggelig date, men er dessverre ikke interessert" enn å være stressa for å møte folk, bli irritert over å få meldinger i fleng osv? Om taktikken er å holde døra på gløtt fungerer dette svært dårlig. Hadde mye heller møtt en fyr igjen som var anstendig nok til å avslutte ting på en real måte enn å ta tilbake en som ghostet meg. Ghostere kaster bort både sin egen og andres tid. Har selv avvist noen, og ja, det er litt ubehagelig, men har alltid fått en klem og ett smil når jeg har avvist noen pent, og ingen av de har mast i ettertid. Anonymkode: 25fff...ec3 Ghosting er det beste for begge parter. For de fleste er det ikke en bevisst handling en gang. Livet kommer bare i veien og man finner på noe annet enn å pleie relasjonen med den man ghoster. La det nå bare ligge. Anonymkode: 849f0...415 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå