Gå til innhold

Nyter du sommeren sålangt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Føler det er så mye fokus på å nyte sommeren. Vet at det er fordi vi har dårlig vær ellers.. MAn kan ikke sitte inne når det er sol f.eks. uten at folk blir helt ''Det er så fint vær ute!!''

Så nyter du sommeren? Hva liker du å gjøre ? Bade, spise is? Drikke vin om sommerkvelden?

Anonymkode: d362d...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg jobber rumpa av meg, så det er ikke så mye tid til å nyte sommeren, men de dagene det har vært sol og jeg har hatt ledig tid så har jeg sittet ute/gått fjelltur/ sovet i telt/ gått på cafe. Blir mer sånt i sommerferien. 

Anonymkode: faa3d...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næ ikke voldsomt. Jeg storkoste meg med finvær i april. Så var det regn i hele mai og nesten hele juni. Da godværet endelig kom ble vi syke. Så kan ikke akkurat si jeg nyter så mye i år. Men å nyte sommeren for meg, betyr å være ute og kose meg, tilbringe mer tid ute enn inne på dagen. Gjerne ta middagen ute, høre barna leke, spise is og kose meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg jobber for å få sommeren til å gå fortest mulig. Teller ned dager til mørke kvelder og 5 varmegrader. Høsten er den gode tida og ferie for min del.

Anonymkode: dea8a...88f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber for å få sommeren til å gå fortest mulig. Teller ned dager til mørke kvelder og 5 varmegrader. Høsten er den gode tida og ferie for min del.

Anonymkode: dea8a...88f

Det er jo nå folk flest får sommerferie. Men ja, høsten er best ❤️

Anonymkode: d362d...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg jobber rumpa av meg, så det er ikke så mye tid til å nyte sommeren, men de dagene det har vært sol og jeg har hatt ledig tid så har jeg sittet ute/gått fjelltur/ sovet i telt/ gått på cafe. Blir mer sånt i sommerferien. 

Anonymkode: faa3d...e6a

Jobber du i serviceyrke? Sommerjobb?

De fleste får jo litt sommerferie. Tenker du hva du skal gjøre når du får det?

Anonymkode: d362d...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koser meg med barna og er mye ute. Lek i hagen, stranda, lekeplasser osv. Spiser jordbær å bare nyter å ikke ta på to barn vinterdress å skrape is på vinduene! Men det må absolut ikke være 25 grader for at jeg skal kose meg 🙂 Høsten er min favoritt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er altfor varmt og barneskrik overalt er så irriterende. Gleder meg til høsten.

Anonymkode: 761f1...943

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Har relativt liten baby som krever mye og som hater varme og som blir utålmodig nesten uansett hva vi finner på. Føler meg fanget innendørs. Vært perfekt med mye dårlig vær hittil i sommer- da slipper jeg iallefall føle at alle andre koser seg ute mens jeg er stuck inne☹️

Anonymkode: b9b18...ad1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jobber du i serviceyrke? Sommerjobb?

De fleste får jo litt sommerferie. Tenker du hva du skal gjøre når du får det?

Anonymkode: d362d...ed5

Nei, ingen av delene. Ja, de fleste får litt sommerferie, men ikke alle har sommerferie nå. Jeg har sommerferie om 2 uker. Ja, jeg skal på ferie. 

Anonymkode: faa3d...e6a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker verken varme, lyse netter, masse lettkledte folk eller barnehyl til langt på kveld. Så nei. Trøster meg med at om et par måneder er julepynten i butikkene og høsten på vei. 😄 

Anonymkode: e45df...cd3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liker verken varme, lyse netter, masse lettkledte folk eller barnehyl til langt på kveld. Så nei. Trøster meg med at om et par måneder er julepynten i butikkene og høsten på vei. 😄 

Anonymkode: e45df...cd3

TS her, liker heller ikke noe av det der... Varmen er det verste... Iallefall når den blir over 25.

Men om vinteren blir så trøtt... Skulle ønske høsten varte i et halvt år! Det hadde vært noe. Den perfekte tid.

Anonymkode: d362d...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 Alt for varm sommer, så langt!,                        

Anonymkode: 50477...2df

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommeren har vært fin den, når det har vært luftig. Når det er godt over 20 grader funker det ikke for meg. Så noen fine dager, og noen litt for varme dager. Men veldig glad for at det ikke er som i fjor, som har fått navnet terrorsommer fra meg. Intens varme hele tiden går bare ikke! 

Anonymkode: 812de...31f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, ikke så langt. Det har ikke vært noe fint vær her. Kaldt og surt, vind, regn.. 

Jeg lengter etter å sitte ute i hagen og nyte en is, grille, gå i t-skjorte.. Til nå i år har vi trassgrillet to ganger (og spist inne), og sittet i hagen på trass med jakker og pledd og varm kakao... 

Synes også det er litt vanskelig å nyte når man har en smårolling på drøyt året, som våkner kl 5 hver morgen... Det er uvant. Jeg er vant til at sommerferien betyr sitte oppe lenge, sove til man våkner av seg selv, lange late formiddager, osv.. Ikke måtte legge seg kl 22 for å ikke være zombie, stå opp kl 5, og full baluba fra det sekund man raver ut av sengen.. 

Anonymkode: 34537...e08

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Uff, nei 🙄 står midt i flytting med en udugelig huseier og det er altfor @👹👾💩💣!! varmt til å trimme og spise. Håper høsten kommer tidlig i år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt med stress fra folk som skal dra deg med ut fordi "man ikke kan gå glipp av det fine været". Jeg liker meg best innendørs, uansett hva slags vær det er ute.

Bor selv i et tropisk land, som ligger rett ved ekvator, og jeg er blekere enn nordmenn flest... Sier vell sitt...

Liker varmen, men kun ETTER at solen har gått ned. For sol er bare plagsom.

Anonymkode: dd90c...23e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VG i går: Varmen varer ut juli! 
Jeg: Oh no 😣

VG i dag: Kraftig temperaturfall fra helgen! 
Jeg: 😎

De skriver sikkert noe helt annet igjen i morgen. Noen flere som har lyst på en karriere som værjournalist?

Anonymkode: e45df...cd3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nyter ikke noe som helst. Pessimismen stemmer alltid. Fikk tilbud om drømmejobben etter 2 år som ledig. Ante det var for godt til å være sant. Sjefen ringte og sa en misforståelse hadde skjedd.

Anonymkode: fd85c...8e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...