Gå til innhold

Nyter du sommeren sålangt?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Krampus

Er ikke veldig glad i sol og varme, men har investert i skjøteledning til bordviften min og en parasoll, så nå er det bra å sitte ute . Liker å lese, har noen bøker jeg må lese i forbindelse med jobb, og det er noe jeg liker. De har nettopp bygget en ny tur-sti i skogen ved meg, den er fin og leder til en foss og et badevann og jeg har gått den noen ganger nå og vasset rundt. Liker høsten bedre, men prøver å gjøre det beste ut av sommeren. Har ikke nytt den, men har ikke lidd den heller. 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

 Alt for varm sommer, så langt!,                        

Anonymkode: 50477...2df

Helt enig. Føler meg så lat idag og forferdelig tung. Klarer ikke dette varmet været når det blir over 20 grader.

:( Orker mye mindre også... Har så mye jeg burde gjort ... Arrr!

Anonymkode: d362d...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Nyter ikke noe som helst. Pessimismen stemmer alltid. Fikk tilbud om drømmejobben etter 2 år som ledig. Ante det var for godt til å være sant. Sjefen ringte og sa en misforståelse hadde skjedd.

Anonymkode: fd85c...8e1

Huff sånt er kjipt. Håper du finner et annet tilbud! Man må bare forsette å lete..

Anonymkode: d362d...ed5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg er ferie og fri noe som trigger det negative i meg. Så nei, kan ikke si at jeg nyter den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 12.7.2019 den 16.49, AnonymBruker skrev:

Nyter ikke noe som helst. Pessimismen stemmer alltid. Fikk tilbud om drømmejobben etter 2 år som ledig. Ante det var for godt til å være sant. Sjefen ringte og sa en misforståelse hadde skjedd.

Anonymkode: fd85c...8e1

Uff, hørtes ut som en rotete sjef, så kanskje du bare skal være glad til uansett.

Anonymkode: 45d90...8d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...