Gå til innhold

Hvor finnes det normale, snille, tålmodige, seriøse menn nå til dags?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 timer siden, DHG skrev:

Jeg er på tinder. Sjukt snill og ålreit, men blir faen meg ditcha gang på gang. 

Sånn er livet. Normale, snille menn vil de ikke ha. De sier det kanskje, men praksis beviser noe annet. 
Kanskje unntatt de helt desperate kvinnene som innser at de er ved veis ende og vil ta hva som helst. Men hvorfor er de der, hvorfor vil ingen andre ha dem? Alt har sin grunn.

Anonymkode: 30c54...2f4

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du må sjekke dem opp og ta kontrollen da de sjelden er de mest frempå. Ofte er de litt sjenerte i begynnelsen og blitt friend zonet og gud vet hva sånn 150 ganger så de har gitt opp å lete å driver heller med sine egne ting. 

Anonymkode: b7c3d...7fd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en normal, snill, tolmodig og serriøs mann på 30 år. Du finner meg på Sukker. :)

Anonymkode: a0637...1e0

Tolmodig? Serriøs?

Normale menn er det som etterspørres. 

Anonymkode: 317c8...622

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg friendsonet min. Han gikk dritt lei det og steppet opp med blomster og kjærlighetserklæring. Nå har vi vært sammen i 4 år, kjøpt vårt første hus sammen og venter vårt første barn 😊

Anonymkode: 42251...81d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig mange menn er vel sånn, de er temmelig upopulære blant damene. Så det er jo ikke akkurat sånn at du må slåss for å få deg en slik. Du må bare holde ut å leve med en fjott. 

Anonymkode: 7b7ea...6bd

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg friendsonet min. Han gikk dritt lei det og steppet opp med blomster og kjærlighetserklæring. Nå har vi vært sammen i 4 år, kjøpt vårt første hus sammen og venter vårt første barn 😊

Anonymkode: 42251...81d

Hvordan klarte du å falle for en du har frendsonet? Det betyr jo at man bare har vennefølelser for den andre. 

Anonymkode: 317c8...622

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Aner ikke... har ikke møtt noen. Har ikke nettdatingsprofil. Vil treffe noen på vanlig måte. Men nordmenn prater jo ikke 😂

Anonymkode: b0b6a...ac5

#villebarepratelitt🤣

Anonymkode: 845ef...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fant min på Tinder😁 vi er i midten og slutten av 20årene. Har blitt samboere og snakker om ekteskap. Kjærligste mannen jeg har møtt, ikke noe tull og vås med han,  han er skikkelig modig både i livet og i kjærligheten. 

Jeg fikk se et par meldinger han hadde skrevet med jenter på tinder før han matchet med meg, dette var i begynnelsen av kontakten vår der vi ikke visste om vi ville bli et par ennå, så det var bare en komisk greie der vi snakka om tindererfaringer. Her er sånn ca den ene samtalen:

Han: (etter en lang prat) du virker som en flott jente, da! Kunne du tenke deg å bli med på *forslag til date* på fredag for å bli bedre kjent?

Hun: jeg skal kanskje på en fest og så har jeg egentlig ikke råd.

Han: skjønner, du får si i fra når det passer

Hun: 👍

Og så bom stille. Det er så evneveikt! Hadde ikke råd til noe jeg heller, men jeg tok i et tak og fant på noe gøy for oss å gjøre på første møte. Kjente han jo ikke, men tok en sjanse likevel. Viste seg å være en fantastisk mann som gir meg masse energi og glede. Før han møtte jeg helt ok fyrer, som jeg visste med en gang jeg ikke ville være kjæreste med, men det må da gå an å tilbringe en kveld på restaurant med noen og bare prate likevel. Hva annet skal man gjøre, tråle instagram? No thanks.

Anonymkode: 532a8...aa7

Hun fisket etter penger.

Anonymkode: 845ef...e07

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fant min på sukker. Vi er i 30åra. Perfekte for hverandre, har ingenting å klage på med han. Like erfaringer i livet, slik at vi så etter det samme i en kjæreste. Nå utfyller vi hverandre så bra. 

Anonymkode: b6557...22a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjennom felles venner/bekjente, slik de aller fleste finner normale relasjoner.

Anonymkode: a7843...747

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Matchet på tinder i 2014. Vi gikk på samme videregående samtidig - jeg visste hvem han var, men ikke omvendt. Vi er samboere, eier enebolig, stasjonsvogner og en hund + jeg er gravid i uke 17. 😊 alt er mulig, man må bare velge og satse.! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Minesveiper

Tror litt av problemet er at de av oss som er mer rolige, og seriøse ikke drar ofte på byn som på¨mange måter er den største sjekkearenaen. I Norge har vi heller helt kultur for hverdagssjekking, så da blir vi vanskelig å finne. Jeg har møtt damer på ulike aktiviteter, og synes det er kjekkere enn byn. Folk oppfører seg mer normalt, og er hyggeligere i det daglige enn på byn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei slike menn har aldri eksistert.

Anonymkode: 1b734...c2c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvordan klarte du å falle for en du har frendsonet? Det betyr jo at man bare har vennefølelser for den andre. 

Anonymkode: 317c8...622

Vi var gode venner i over to år. Etter at han bestemte seg for å vise følsene sine så endret væremåten hans seg og jeg så han i et annet lys. 

Anonymkode: 42251...81d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Nei slike menn har aldri eksistert.

Anonymkode: 1b734...c2c

?

Anonymkode: b0b6a...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

3 timer siden, Minesveiper skrev:

Tror litt av problemet er at de av oss som er mer rolige, og seriøse ikke drar ofte på byn som på¨mange måter er den største sjekkearenaen. I Norge har vi heller helt kultur for hverdagssjekking, så da blir vi vanskelig å finne. Jeg har møtt damer på ulike aktiviteter, og synes det er kjekkere enn byn. Folk oppfører seg mer normalt, og er hyggeligere i det daglige enn på byn.

Hvordan hadde du reagert om en dame viste interesse på butikken f.eks?

Anonymkode: b0b6a...ac5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De finnes over alt. Du må bare være mer relasitisk med kravene dine vs hva du selv kan tilby. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 7/11/2019 at 12:47 AM, AnonymBruker said:

Noen som f.eks har kapret et slikt eksemplar eller har møtt, og vil fortelle hvor dere fant dette? Gjerne skriv alder også.

Anonymkode: f0207...c77

Nå er det en enorm overvekt av menn iforhold til kvinner i utgangspunktet. Så du har større sjanse enn mannfolk har...men nå er det vel menn som må ta det første steget så hjelper vel deg lite. Så kanskje ikke bare sitte å vente på at alle de seriøse snille mannfolka skal banke på døra  di uoppfordret? humm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 11.7.2019 den 0.51, AnonymBruker skrev:

Aner ikke... har ikke møtt noen. Har ikke nettdatingsprofil. Vil treffe noen på vanlig måte. Men nordmenn prater jo ikke 😂

Anonymkode: b0b6a...ac5

@VillleBarePrateLitt

Anonymkode: 1c157...a30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...