Gå til innhold

Bytte i en annen butikk?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Litt svinn må man regne med!!!

:o selvfølgelig, men ikke på denne måten syne sjeg, synes det er veldig OK at de har sluttet med det jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

Snakker om truser.. Overhørte noen fjortiser snakke om at trusene de hadde prøvd ikke passet. Yuk! Håper alle vasker truser før de brukes.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker om truser.. Overhørte noen fjortiser snakke om at trusene de hadde prøvd ikke passet. Yuk!  Håper alle vasker truser før de brukes.

samme gjelder badetøy. Skulle hjelpe en voksen dame i prøverommet her om dagen og da så jeg hun prøvde badetøyet uten undertøy under - ble helt paff jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjest1

samme gjelder badetøy. Skulle hjelpe en voksen dame i prøverommet her om dagen og da så jeg hun prøvde badetøyet uten undertøy under - ble helt paff jeg.

Brrr! Kanskje folk tror man ikke trenger å bruke truse siden de har slik plastslipp? Jeg er vanligvis ikke hysterisk når det gjelder hygiene, men å fjerne den plasttingen gir meg frysninger... :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brrr! Kanskje folk tror man ikke trenger å bruke truse siden de har slik plastslipp? Jeg er vanligvis ikke hysterisk når det gjelder hygiene, men å fjerne den plasttingen gir meg frysninger... :oops:

og jeg har angst når jeg rydder i badetøyet... :-? noen folk er så ekle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

HM forsegler ikke truser nei

Jeg kjøpte boxere til samboer på HM til jul, og de ble "forseglet" med plastbiter.. Jenta som gjorde det sa også "så kan han bytte dem om de ikke passer".

Hadde aldri opplevd det før og syntes det var litt merkelig selv.. Men dersom HM har sluttet med det, så er det isåfall VELDIG nylig. Dette skjedde altså i november/desember 2004.

På Vitabutikken her i byen godtar de forøvrig normalt at man bytter kosmetikk som er tydelig uåpnet (=forseglet). Men tror bare at de godtar BYTTING, så du må ta tilbake et annet produkt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

HM begynte å forsegle i høst, var mye fram og tilbake fordi butikkene skulle bli enige om hvordan de skulle gjøre det. Det ble slutt på forseglingen etter julerushet.

Hvis noen nå forsegler så gjør de noe de ikke har lov til .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...