Gå til innhold

Mannen som datet 24 kvinner samtidig

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

For meg (og mine kompiser) er det uaktuelt å involvere oss med halvgamle damer uansett utseende. Selv om de såkalt «holder seg godt», er «tante-vibber» noe av det mest turn off som finnes. En type som Vendela ville f.eks. vært helt uaktuell - pen nok, men sammenlignet med ei på 25-35, er hun en gammel og utslitt. Unge menn som går etter vrakgods gjør det enten fordi de ikke har sjans på jevnaldrende eller fordi de har en fetisj eller et kompleks.

Anonymkode: d6502...0d1

Nå vet jeg ikke hvor gammel du er, men jeg er 25 år selv og ser mer utslitt ut hun der dama på dokumentaren, fordi jeg har dårlig helse.

Hun ser jo i toppforum ut. Men du snakket kanskje om yngre som går for de mye eldre enn seg?

Anonymkode: 43eac...8eb

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Gjest ThotSlayer
Skrevet

Fyren lever jo livet. Ser virkelig ikke problemet.

AnonymBruker
Skrevet
På 9.7.2019 den 11.48, AnonymBruker skrev:

Den ene av de 24 kvinnene bestemte seg for å svelge sinnet og skuffelsen over å bli lurt, og lage en dokumentarfilm om han. Hun har også intervjuet og snakket med flere av hans kvinner.

Dokumentaren kan du se her på NRK

Fyren sitter og flirer og virker stolt av seg selv oppi det hele, blir ikke en gang flau når han minnes på løgner han har kommet med. Han kalte det litt fleipete for "samfunnstjeneste" å date så mange kvinner og gjøre så mange kvinner "lykkelige"..... 

Anonymkode: 0049d...03d

Mens slikt som dette får positiv omtale i alle medier:

Jepp mannehat er mainstream og totalt akseptert, og til og med forventet i dagens samfunn.

Anonymkode: 7f1dc...578

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...