AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #41 Skrevet 14. juli 2019 3 minutter siden, Lee Jones skrev: Da har du nok et ganske annet syn på attraktivitet enn de fleste. Han ser kjekk ut for alderen. ligner litt på eksen til Carola. Hun ser også ganske bra ut for alderen. Kiloene på rett sted. Vel, alle er selvsagt ikke like kresne. Men poenget var først og fremst at det ikke er vanskelig å få napp hvis man går etter halvgamle kvinnfolk på nivå med dama i dokumentaren. Alle normalt oppgående menn som har prøvd nettdating vet jo det. Anonymkode: d6502...0d1 1
Lee Jones Skrevet 14. juli 2019 #42 Skrevet 14. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel, alle er selvsagt ikke like kresne. Men poenget var først og fremst at det ikke er vanskelig å få napp hvis man går etter halvgamle kvinnfolk på nivå med dama i dokumentaren. Alle normalt oppgående menn som har prøvd nettdating vet jo det. Anonymkode: d6502...0d1 Det er nok feil. Det er få menn som klarer å få napp hos 24 kvinner simultant ved bare å være "normalt oppegående". Og jeg mener hun dama ser langt over snittet bra ut sammenligner med andre skandinaviske kvinner på sin alder. Hører mange KG-kvinner sier at utseende til mannen betyr nada og niks bare han er snill, oppegående og har normalt utseende. Så får denne mannen så mye positiv respons fra kvinner selv om han ikke virker så veldig oppegående. Mange oppegående menn får ikke til dates engang om de ikke har utseende med seg. 2
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #43 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, Lee Jones skrev: Det er nok feil. Det er få menn som klarer å få napp hos 24 kvinner simultant ved bare å være "normalt oppegående". Og jeg mener hun dama ser langt over snittet bra ut sammenligner med andre skandinaviske kvinner på sin alder. Hører mange KG-kvinner sier at utseende til mannen betyr nada og niks bare han er snill, oppegående og har normalt utseende. Så får denne mannen så mye positiv respons fra kvinner selv om han ikke virker så veldig oppegående. Mange oppegående menn får ikke til dates engang om de ikke har utseende med seg. Var ikke hun dama i dokumentaren fra et annet land, Iran? Hun har vært pen i sin ungdom( datteren lignet henne og var var veldig pen) og hun har tatt godt vare på utseende sitt til å være 45-50 år. Men Lee det er slett ikke vanskelig å få respons hos damer hvis man bare tørr ta kontakt og være en høflig gentleman. Kvinner setter faktisk pris på slik oppmerksomhet. Men den som ikke har frimodighet eller ikke tørr gjøre noe vil ikke vinne i noe. Anonymkode: d018a...f54 1
Lee Jones Skrevet 14. juli 2019 #44 Skrevet 14. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Var ikke hun dama i dokumentaren fra et annet land, Iran? Hun har vært pen i sin ungdom( datteren lignet henne og var var veldig pen) og hun har tatt godt vare på utseende sitt til å være 45-50 år. Men Lee det er slett ikke vanskelig å få respons hos damer hvis man bare tørr ta kontakt og være en høflig gentleman. Kvinner setter faktisk pris på slik oppmerksomhet. Men den som ikke har frimodighet eller ikke tørr gjøre noe vil ikke vinne i noe. Anonymkode: d018a...f54 Er du mann selv og erfart dette? Da tror jeg du undervurderer utseendet ditt. På datingapper og nettsteder er det veldig vanskelig å få dates om en da ikke er fotogen. Det er forsåvidt ikke lett å få kontakt med kvinner i den alderen ute i den virkelige verden heller etter min erfaring. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #45 Skrevet 14. juli 2019 10 minutter siden, Lee Jones skrev: Er du mann selv og erfart dette? Da tror jeg du undervurderer utseendet ditt. På datingapper og nettsteder er det veldig vanskelig å få dates om en da ikke er fotogen. Det er forsåvidt ikke lett å få kontakt med kvinner i den alderen ute i den virkelige verden heller etter min erfaring. Nei jeg er en dame på samme alder som har tatt vare på utseende mitt. Men jeg driver ikke på med å date. Men Kjenner andre damer som gjør det. Og for dem er det vanskelig å finne menn som gir respons og som vil noe mer. Anonymkode: d018a...f54 1
Lee Jones Skrevet 14. juli 2019 #46 Skrevet 14. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Nei jeg er en dame på samme alder som har tatt vare på utseende mitt. Men jeg driver ikke på med å date. Men Kjenner andre damer som gjør det. Og for dem er det vanskelig å finne menn som gir respons og som vil noe mer. Anonymkode: d018a...f54 Da tror jeg vennene din mener fotogene og attraktive menn som gir respons. Min erfaring som mann er at det er utrolig vanskelig å få respons når jeg tar kontakt. Har samme erfaring hos mine mannlige venner. 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #47 Skrevet 14. juli 2019 7 minutter siden, Lee Jones skrev: Da tror jeg vennene din mener fotogene og attraktive menn som gir respons. Min erfaring som mann er at det er utrolig vanskelig å få respons når jeg tar kontakt. Har samme erfaring hos mine mannlige venner. Nei, nei, nei. Du tar feil og har litt forutinntatte meninger. De menn som mine venninner har har datet er helt vanlige hverdagslige menn med ponduser. Men mennene er ofte ikke ute etter bare forhold men først og fremst kortvarig sex. Klart at kvinner blir skuffet og skeptiske hvis mannen bare vil ha kortvarig romanse og uforpliktet sex... Anonymkode: d018a...f54 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #48 Skrevet 14. juli 2019 2 timer siden, Lee Jones skrev: Er du mann selv og erfart dette? Da tror jeg du undervurderer utseendet ditt. På datingapper og nettsteder er det veldig vanskelig å få dates om en da ikke er fotogen. Det er forsåvidt ikke lett å få kontakt med kvinner i den alderen ute i den virkelige verden heller etter min erfaring. Jeg er mann og har erfart dette. Det samme har mange av mine mannlige bekjente. Nå er det ingen av oss som er interessert i damer over 40, men pågangen har det ikke vært noe å si på. Skal du ha noen i riktig alderskategori, er det selvsagt et annet marked. Anonymkode: d6502...0d1 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #49 Skrevet 14. juli 2019 ser ikke problemet. Anonymkode: 22a2d...3e9
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #50 Skrevet 14. juli 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg er mann og har erfart dette. Det samme har mange av mine mannlige bekjente. Nå er det ingen av oss som er interessert i damer over 40, men pågangen har det ikke vært noe å si på. Skal du ha noen i riktig alderskategori, er det selvsagt et annet marked. Anonymkode: d6502...0d1 Det kommer ikke bare an på alder men også på utseende. Det er vel få som holder seg godt når de er 50 år uten hjelp. Men jeg har en bekjent som har blitt 50 år og hun ser ut som hun er 36-38 år uten å jukse..Hun er litt spesiell da. Og har bare vært i to forhold og levd avholdende siden hun var 30. Selv om hun er en vakker kvinne. Jeg selv har aldri vært i noen forhold. Så ikke det er ikke alle kvinner som ligger rundt når de er unge eller som har mange forhold bak seg. Anonymkode: d018a...f54 1
AnonymBruker Skrevet 14. juli 2019 #51 Skrevet 14. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Fyren ser jo ut som trash, og virker i tillegg direkte dum. Men så ser hun jo ikke noe særlig ut hun gamle røya som laget dokumentaren heller. Hvis de andre 23 er på samme nivå, er det vel kanskje ikke så rart? Anonymkode: d6502...0d1 Jeg er enig, umoden og får uteliggervibes. Anonymkode: 36c02...50b
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #52 Skrevet 15. juli 2019 22 timer siden, Nevian skrev: Mens noen av oss sliter nok med å få tak i én... Du sliter ikke, du er for kresen. Anonymkode: 7de0c...6df 2
Nevian Skrevet 15. juli 2019 #53 Skrevet 15. juli 2019 59 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du sliter ikke, du er for kresen. Anonymkode: 7de0c...6df Jeg skal innrømme at hvis dame var dame så hadde det sikkert ordnet seg ganske raskt, men å ville se noen pene trekk i den du skal være sammen med - det er da ikke urimelig vel? 1
wintergirl Skrevet 15. juli 2019 #54 Skrevet 15. juli 2019 2 timer siden, Nevian skrev: Jeg skal innrømme at hvis dame var dame så hadde det sikkert ordnet seg ganske raskt, men å ville se noen pene trekk i den du skal være sammen med - det er da ikke urimelig vel? Overhodet ikke. Samme tenker jeg med menn. Det må man få lov til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #55 Skrevet 15. juli 2019 16 timer siden, AnonymBruker skrev: Det kommer ikke bare an på alder men også på utseende. Det er vel få som holder seg godt når de er 50 år uten hjelp. Men jeg har en bekjent som har blitt 50 år og hun ser ut som hun er 36-38 år uten å jukse..Hun er litt spesiell da. Og har bare vært i to forhold og levd avholdende siden hun var 30. Selv om hun er en vakker kvinne. Jeg selv har aldri vært i noen forhold. Så ikke det er ikke alle kvinner som ligger rundt når de er unge eller som har mange forhold bak seg. Anonymkode: d018a...f54 For meg (og mine kompiser) er det uaktuelt å involvere oss med halvgamle damer uansett utseende. Selv om de såkalt «holder seg godt», er «tante-vibber» noe av det mest turn off som finnes. En type som Vendela ville f.eks. vært helt uaktuell - pen nok, men sammenlignet med ei på 25-35, er hun en gammel og utslitt. Unge menn som går etter vrakgods gjør det enten fordi de ikke har sjans på jevnaldrende eller fordi de har en fetisj eller et kompleks. Anonymkode: d6502...0d1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #56 Skrevet 15. juli 2019 13 minutter siden, AnonymBruker said: For meg (og mine kompiser) er det uaktuelt å involvere oss med halvgamle damer uansett utseende. Selv om de såkalt «holder seg godt», er «tante-vibber» noe av det mest turn off som finnes. En type som Vendela ville f.eks. vært helt uaktuell - pen nok, men sammenlignet med ei på 25-35, er hun en gammel og utslitt. Unge menn som går etter vrakgods gjør det enten fordi de ikke har sjans på jevnaldrende eller fordi de har en fetisj eller et kompleks. Anonymkode: d6502...0d1 Jeg er sammen med en mann som er 11 år yngre enn meg (25 Vs 36). Ingen av oss hadde planlagt å bli sammen med noen så langt fra i alder, men vi liker hverandre såpass godt at vi velger å se bort i fra det. Ham sier at det er en stor fordel med en såpass voksen dame som meg, man blir mer selvstendig og trygg med alderen. Tidligere yngre damer han har hatt har vært veldig avhengig av han, noe som blir slitsomt i lengden. Du må for all del ha din preferanse der, men det stemmer ikke at det må være en fetisj dersom en mann finner seg ei dame som er over 35. Forresten ganske ufint å kalle voksne damer for "vrakgods". Kaller du mora Di det også? Anonymkode: b25b2...ff1 2
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #57 Skrevet 15. juli 2019 8 timer siden, Nevian skrev: Jeg skal innrømme at hvis dame var dame så hadde det sikkert ordnet seg ganske raskt, men å ville se noen pene trekk i den du skal være sammen med - det er da ikke urimelig vel? Neida. Men så spørs det hva såkalte pene trekk er for deg da. Jeg kan gjette vilt på at det er typisk Instagram Babes...🙃🙄 Anonymkode: 7de0c...6df 1
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #58 Skrevet 15. juli 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er sammen med en mann som er 11 år yngre enn meg (25 Vs 36). Ingen av oss hadde planlagt å bli sammen med noen så langt fra i alder, men vi liker hverandre såpass godt at vi velger å se bort i fra det. Ham sier at det er en stor fordel med en såpass voksen dame som meg, man blir mer selvstendig og trygg med alderen. Tidligere yngre damer han har hatt har vært veldig avhengig av han, noe som blir slitsomt i lengden. Du må for all del ha din preferanse der, men det stemmer ikke at det må være en fetisj dersom en mann finner seg ei dame som er over 35. Forresten ganske ufint å kalle voksne damer for "vrakgods". Kaller du mora Di det også? Anonymkode: b25b2...ff1 Lykke til! Anonymkode: d6502...0d1 1
Gjest hind Skrevet 15. juli 2019 #59 Skrevet 15. juli 2019 On 7/14/2019 at 12:47 AM, AnonymBruker said: Han har uansett mer i toppen enn de 24 kvinnene. Anonymkode: 0218e...812 Nå, jeg vet ikke det. Den smarteste var som jeg ser det hun som like godt laget en dokumentar om elendigheten og fikk solgt den til mange land. Jeg tviler på at storsjarmøren fikk stort ut av det hele. Det blir kanskje litt vanskelig å lure damer etter en slik eksponering, men noen enkle og lettsmigrede sjeler finner han sikkert nå når han er en slags kjendis.
AnonymBruker Skrevet 15. juli 2019 #60 Skrevet 15. juli 2019 Står litt respekt av en mann som orker å date 24 damer samtidig. Ja, det er moralsk galt, men det krever fortsatt at en legger mye arbeid og å finne seg i mye rart. Anonymkode: 43108...1ca
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå