AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #1 Skrevet 9. juli 2019 Den ene av de 24 kvinnene bestemte seg for å svelge sinnet og skuffelsen over å bli lurt, og lage en dokumentarfilm om han. Hun har også intervjuet og snakket med flere av hans kvinner. Dokumentaren kan du se her på NRK Fyren sitter og flirer og virker stolt av seg selv oppi det hele, blir ikke en gang flau når han minnes på løgner han har kommet med. Han kalte det litt fleipete for "samfunnstjeneste" å date så mange kvinner og gjøre så mange kvinner "lykkelige"..... Anonymkode: 0049d...03d 2
wintergirl Skrevet 9. juli 2019 #2 Skrevet 9. juli 2019 Lurer på om det ikke har blitt laget en tråd om dette for ikke så lenge siden. Mange syns visstnok han var ganske kjekk. Personlig syns jeg han er helt ordinær. Sett lang penere menn som er langt mer ydmyke og respektfull. 2
Gjest 007_008_007 Skrevet 9. juli 2019 #3 Skrevet 9. juli 2019 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Den ene av de 24 kvinnene bestemte seg for å svelge sinnet og skuffelsen over å bli lurt, og lage en dokumentarfilm om han. Hun har også intervjuet og snakket med flere av hans kvinner. Dokumentaren kan du se her på NRK Fyren sitter og flirer og virker stolt av seg selv oppi det hele, blir ikke en gang flau når han minnes på løgner han har kommet med. Han kalte det litt fleipete for "samfunnstjeneste" å date så mange kvinner og gjøre så mange kvinner "lykkelige"..... Anonymkode: 0049d...03d Uten tvil personlighetsforstyrret.
stan Skrevet 9. juli 2019 #4 Skrevet 9. juli 2019 Et eksempel på at også menn kan multi-taske? Bare det å holde styr på 24 stykker samtidig. 9
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #5 Skrevet 9. juli 2019 1 time siden, 007_008_007 skrev: Fyren sitter og flirer og virker stolt av seg selv oppi det hele, blir ikke en gang flau når han minnes på løgner han har kommet med. Han kalte det litt fleipete for "samfunnstjeneste" å date så mange kvinner og gjøre så mange kvinner "lykkelige"..... Jeg må si at jeg ble ufrivillig imponert over at han har energi nok til å hold på med slik "veldedighets dating"... Anonymkode: d018a...f54 2
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #6 Skrevet 9. juli 2019 Han har jo draget. Men han er vel ikke så kresen da, dama som laga dokumenteren er vel 10 år eldre enn han 😂 Anonymkode: ae599...07a 8
Gjest 007_008_007 Skrevet 9. juli 2019 #7 Skrevet 9. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg må si at jeg ble ufrivillig imponert over at han har energi nok til å hold på med slik "veldedighets dating"... Anonymkode: d018a...f54 Nå ble jeg litt nysgjerrig. Hvordan klarte du å linke til en kommentar jeg ikke har skrevet?
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #8 Skrevet 9. juli 2019 2 minutter siden, 007_008_007 skrev: Nå ble jeg litt nysgjerrig. Hvordan klarte du å linke til en kommentar jeg ikke har skrevet? Hahaahhaaa Ja det lurer jeg også på ! Var ikke meningen å dra deg inn i dette dramaet. 🤣 Anonymkode: d018a...f54
Gjest 007_008_007 Skrevet 9. juli 2019 #9 Skrevet 9. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hahaahhaaa Ja det lurer jeg også på ! Var ikke meningen å dra deg inn i dette dramaet. 🤣 Anonymkode: d018a...f54 No problem. Jeg følger denne tråden og kunne ikke se kommentaren så jeg lurte på om den hadde blitt slettet eller noe slikt :D
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #10 Skrevet 9. juli 2019 Viktig å sondere terrenget Anonymkode: 48501...871
Gjest Gliffy Skrevet 9. juli 2019 #11 Skrevet 9. juli 2019 Syns han virka litt enkelt utstyrt i toppen. Ble så smigra da hun ville lage en film om han, virka ikke som han forsto at det absolutt ikke var et komplement.
AnonymBruker Skrevet 9. juli 2019 #12 Skrevet 9. juli 2019 14 timer siden, AnonymBruker skrev: Den ene av de 24 kvinnene bestemte seg for å svelge sinnet og skuffelsen over å bli lurt, og lage en dokumentarfilm om han. Hun har også intervjuet og snakket med flere av hans kvinner. Dokumentaren kan du se her på NRK Fyren sitter og flirer og virker stolt av seg selv oppi det hele, blir ikke en gang flau når han minnes på løgner han har kommet med. Han kalte det litt fleipete for "samfunnstjeneste" å date så mange kvinner og gjøre så mange kvinner "lykkelige"..... Anonymkode: 0049d...03d Mannen er jo dypt psykisk syk.. Og en lystløgner. Dama som ga han en sjanse er jo naiv. Anonymkode: 33fa2...469 3
SoWhat? Skrevet 10. juli 2019 #13 Skrevet 10. juli 2019 (endret) Han har jo åpenbart store problemer. Og jeg fatter ikke hva hun som filmet tenkte på. Trodde hun at han var ærlig?? Og hva med filmingen? Hvorfor gjorde hun det, og hvorfor gikk han med på det? Ble bare sittende å lure på hvorfor hun ikke skjønte at han enten som nevnt har store problemer, eller er en ekspert i manipulasjon. Merkelig opplevelse å se dette syns jeg. Endret 10. juli 2019 av SoWhat? 4
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #14 Skrevet 10. juli 2019 9 timer siden, Gliffy skrev: Syns han virka litt enkelt utstyrt i toppen. Ble så smigra da hun ville lage en film om han, virka ikke som han forsto at det absolutt ikke var et komplement. Hun sa jo det selv at han ikke var så intellektuell..., men at man ikke kunne få alle de egenskapene man ønsket i en mann. Anonymkode: d018a...f54 1
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #15 Skrevet 13. juli 2019 Helt topp spør du meg, han tok det han kom over. Kunne få, tenk på så gøy og spennende 🙂 Ser ikke noe galt i dette, lever bare en gang. Ta det man kommer over! Anonymkode: aa03e...ee9 1
Gjest Gliffy Skrevet 13. juli 2019 #16 Skrevet 13. juli 2019 On 7/10/2019 at 2:03 AM, SoWhat? said: Han har jo åpenbart store problemer. Og jeg fatter ikke hva hun som filmet tenkte på. Trodde hun at han var ærlig?? Og hva med filmingen? Hvorfor gjorde hun det, og hvorfor gikk han med på det? Ble bare sittende å lure på hvorfor hun ikke skjønte at han enten som nevnt har store problemer, eller er en ekspert i manipulasjon. Merkelig opplevelse å se dette syns jeg. Tror hun lagde film for å få noe ut av det hele. Som filmskaper så hun vel en mulighet til å fortelle en god historie, og det fikk hun jo også til. Syns egentlig det var ganske smart, så fikk hun i alle fall noe mer ut av det enn å sitte igjen og være lurt. Han var jo ikke så god til å manipulere egentlig. De damene fant jo ut av det rimelig raskt.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #17 Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt topp spør du meg, han tok det han kom over. Kunne få, tenk på så gøy og spennende 🙂 Ser ikke noe galt i dette, lever bare en gang. Ta det man kommer over! Anonymkode: aa03e...ee9 Som kvinne har jeg bare blitt frarådet å ta det jeg kommer over (vil ha). Ikke fordi de kjente mannen godt og at han hadde dårlig rykte. Men fordi de hengte seg opp i det statiske. Fordi det det dukker opp så mange nye muligheter, mye tryggere alternativ osv . Er nå bare deprimert fordi jeg var så veik og tok til meg «de voksnes råd» Anonymkode: 07bba...9e5 1
OPIgirl Skrevet 13. juli 2019 #18 Skrevet 13. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Helt topp spør du meg, han tok det han kom over. Kunne få, tenk på så gøy og spennende 🙂 Ser ikke noe galt i dette, lever bare en gang. Ta det man kommer over! Anonymkode: aa03e...ee9 Du er like enkel i knollen skjønner jeg. Grøsser av slike som deg. 1
Xcase33 Skrevet 13. juli 2019 #19 Skrevet 13. juli 2019 On 7/9/2019 at 11:48 AM, AnonymBruker said: Den ene av de 24 kvinnene bestemte seg for å svelge sinnet og skuffelsen over å bli lurt, og lage en dokumentarfilm om han. Hun har også intervjuet og snakket med flere av hans kvinner. Dokumentaren kan du se her på NRK Fyren sitter og flirer og virker stolt av seg selv oppi det hele, blir ikke en gang flau når han minnes på løgner han har kommet med. Han kalte det litt fleipete for "samfunnstjeneste" å date så mange kvinner og gjøre så mange kvinner "lykkelige"..... Anonymkode: 0049d...03d Fyren der er jo ikke særlig intellektuell\oppegående av seg..men dette viser jo veldig bra at det ikke er de egenskapene som egentlig tiltrekker det motsatte kjønn for mannfolk da.
AnonymBruker Skrevet 13. juli 2019 #20 Skrevet 13. juli 2019 9 minutter siden, Xcase33 skrev: Fyren der er jo ikke særlig intellektuell\oppegående av seg..men dette viser jo veldig bra at det ikke er de egenskapene som egentlig tiltrekker det motsatte kjønn for mannfolk da. Niks. Det er nemlig; Anonymkode: 48501...871 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå