AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #21 Del Skrevet 10. juli 2019 På 8.7.2019 den 19.28, AnonymBruker skrev: Nå er jeg så lei. Midt på sommeren kryper det av folk i sine behjulete sneglehus overalt. Holder de 80% av fartsgrensen, er du heldig. Er køen mindre enn 2 km, kommer du kanskje forbi...etter noen timer. Alle disse svære kassene er ekstremt forurensende. Tunge, kjipe, stygge dieseldrog. Svære kasser i plast og isopor. Og en hver idiot skal ha en slik i hagen nå. Turistene som vanligvis sitter i en Polo eller Yaris skal plutselig beherske en diger varebil med hus bygd på, noe de langt ifra klarer på smale norske veier. Kjøretøyene er fylt opp til taket med pølser og øl, og disse veiens cruiseturister legger knapt igjen penger. Hva er vitsen? Hvorfor godtar vi denne skiten på veiene våre? Kan ikke vi be folk om å bo i telt eller skikkelig overnatting når de først kommer? Jeg sier: Forby hele møkka! Få styggedommen av veien, slå et slag for miljøet, ren natur, fri sikt og rimelig flyt på veien! Vekk med bobiler og campingvogner, for alltid! Anonymkode: 70503...551 Jeg vil gjerne ha et nasjonalt forbud mot gretne gamle gubber, men man kan da virkelig ikke få alt man ønsker seg her i livet🙄🤭 Anonymkode: 87e44...c03 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juli 2019 #22 Del Skrevet 10. juli 2019 På 8.7.2019 den 19.28, AnonymBruker skrev: Nå er jeg så lei. Midt på sommeren kryper det av folk i sine behjulete sneglehus overalt. Holder de 80% av fartsgrensen, er du heldig. Er køen mindre enn 2 km, kommer du kanskje forbi...etter noen timer. Alle disse svære kassene er ekstremt forurensende. Tunge, kjipe, stygge dieseldrog. Svære kasser i plast og isopor. Og en hver idiot skal ha en slik i hagen nå. Turistene som vanligvis sitter i en Polo eller Yaris skal plutselig beherske en diger varebil med hus bygd på, noe de langt ifra klarer på smale norske veier. Kjøretøyene er fylt opp til taket med pølser og øl, og disse veiens cruiseturister legger knapt igjen penger. Hva er vitsen? Hvorfor godtar vi denne skiten på veiene våre? Kan ikke vi be folk om å bo i telt eller skikkelig overnatting når de først kommer? Jeg sier: Forby hele møkka! Få styggedommen av veien, slå et slag for miljøet, ren natur, fri sikt og rimelig flyt på veien! Vekk med bobiler og campingvogner, for alltid! Anonymkode: 70503...551 Tror heller du må på kurs for å takle aggresjonen din. Road rage er ikke bra😜 Anonymkode: e11b3...cb1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
NBA Skrevet 10. juli 2019 #23 Del Skrevet 10. juli 2019 På 8.7.2019 den 19.28, AnonymBruker skrev: Nå er jeg så lei. Midt på sommeren kryper det av folk i sine behjulete sneglehus overalt. Holder de 80% av fartsgrensen, er du heldig. Er køen mindre enn 2 km, kommer du kanskje forbi...etter noen timer. Alle disse svære kassene er ekstremt forurensende. Tunge, kjipe, stygge dieseldrog. Svære kasser i plast og isopor. Og en hver idiot skal ha en slik i hagen nå. Turistene som vanligvis sitter i en Polo eller Yaris skal plutselig beherske en diger varebil med hus bygd på, noe de langt ifra klarer på smale norske veier. Kjøretøyene er fylt opp til taket med pølser og øl, og disse veiens cruiseturister legger knapt igjen penger. Hva er vitsen? Hvorfor godtar vi denne skiten på veiene våre? Kan ikke vi be folk om å bo i telt eller skikkelig overnatting når de først kommer? Jeg sier: Forby hele møkka! Få styggedommen av veien, slå et slag for miljøet, ren natur, fri sikt og rimelig flyt på veien! Vekk med bobiler og campingvogner, for alltid! Anonymkode: 70503...551 Flytt til Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå