Gå til innhold

Er det noe som har erfaring med Volvo v50?


sigrid106

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har en selv. En 2009 modell, en 1,6 liter 109 hk diesel, summum. Hva er det du lurer på?

Anonymkode: 2b7d0...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en selv. En 2009 modell, en 1,6 liter 109 hk diesel, summum. Hva er det du lurer på?

Anonymkode: 2b7d0...319

Om du er fornøyd? Jeg står på vippen til å kjøpe en 2010 modell disel

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alvorlig talt. Skal tilbakemelding fra et par stykker på KG avgjøre hvilken bil du kjøper? Det finnes massevis av anmeldelser på nett. I tillegg er det ingen her som vet hvordan den bilen du skal kjøpe er behandlet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gode poeng fra Frode.

Min eneste hick-up har vært AC'en som jeg måtte bytte condenser. på i jfor.

Det er en kjent problemstilling. Utenom det så har det ikke vært noenting. Min hadde bare hatt en eier før meg, og han hadde stelt pent med den.

Anonymkode: 2b7d0...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, FrodeF skrev:

Alvorlig talt. Skal tilbakemelding fra et par stykker på KG avgjøre hvilken bil du kjøper? Det finnes massevis av anmeldelser på nett. I tillegg er det ingen her som vet hvordan den bilen du skal kjøpe er behandlet.

Det må da være lov til å spørre folk om erfaringer og om de er fornøyd???? Vedkommende spør er sikkert lei av å lese tester som der vedkommende er en AUDI-fan og rakker ned andre merker.....

Anonymkode: 65c2b...a17

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kommer an på hvor du bor. En av de mer driftssikre bilene jeg har kjørt over tid, men ble litt for liten motor til å dure på motorveien over tid. Gikk opp i kjørekomfort og ned i forbruk ved å gå over til xc90. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

45 minutter siden, sigrid106 skrev:

Er det noe som har erfaring med Volvo v50?

Helt innafor å spørre om!

Kjenner en kar med en slik bil. Han er meget fornøyd, og kjører mye. Ingen plager utover slitasjedeler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er v50 stor nok til aktiv familie med to tenåringsbarn og stor hund aom ofte drar på fjellet med ski og utstyr, eller bør vi opp i str?

Anonymkode: cea1b...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er v50 stor nok til aktiv familie med to tenåringsbarn og stor hund aom ofte drar på fjellet med ski og utstyr, eller bør vi opp i str?

Anonymkode: cea1b...a04

Hvor mye bagasje og hvor stor hund? 

En Berner Sennen vil ta mesteparten av bagasjeplassen med buret sitt. Men, du må se på bilen og på deres behov.

Anonymkode: 2b7d0...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er v50 stor nok til aktiv familie med to tenåringsbarn og stor hund aom ofte drar på fjellet med ski og utstyr, eller bør vi opp i str?

Anonymkode: cea1b...a04

Vi kjører Passat stasjonsvogn nå.

Anonymkode: cea1b...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Er v50 stor nok til aktiv familie med to tenåringsbarn og stor hund aom ofte drar på fjellet med ski og utstyr, eller bør vi opp i str?

Anonymkode: cea1b...a04

Da tror jeg bilen blir for liten... Den er bra mye mindre enn en vanlig stasjonsvogn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hvor mye bagasje og hvor stor hund? 

En Berner Sennen vil ta mesteparten av bagasjeplassen med buret sitt. Men, du må se på bilen og på deres behov.

Anonymkode: 2b7d0...319

Ski og kær utstyr til 4 voksne. Hund på 25kg.

Anonymkode: cea1b...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, Juks skrev:

Da tror jeg bilen blir for liten... Den er bra mye mindre enn en vanlig stasjonsvogn..

Ok. Var det jeg trodde egentlig.

Anonymkode: cea1b...a04

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ski og kær utstyr til 4 voksne. Hund på 25kg.

Anonymkode: cea1b...a04

Da ville jeg heller sett på en V90 eller en XC90 om jeg var dere.

Anonymkode: 2b7d0...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er v50 stor nok til aktiv familie med to tenåringsbarn og stor hund aom ofte drar på fjellet med ski og utstyr, eller bør vi opp i str?

Anonymkode: cea1b...a04

Vi hadde to V50er i husholdningen.  Med to tenåringer og hund ++ bør du gå for en V70.  Siden du spør om V50 regner jeg med at V90 og XC90 er utenfor prisramma.

3 timer siden, Juks skrev:

Da tror jeg bilen blir for liten... Den er bra mye mindre enn en vanlig stasjonsvogn..

Hva er en vanlig stasjonsvogn om ikke en Volvo V50?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, Whistler skrev:

Hva er en vanlig stasjonsvogn om ikke en Volvo V50?

Står ikke at det ikke er en stasjonsvogn, bare mindre. Type V70, VW Passat, Mercedes E-klasse, Skoda Superb, Audi A6, BMW M5 touring osv. som er definitivt mye større biler enn V50. 

Anonymkode: 609af...5ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Står ikke at det ikke er en stasjonsvogn, bare mindre. Type V70, VW Passat, Mercedes E-klasse, Skoda Superb, Audi A6, BMW M5 touring osv. som er definitivt mye større biler enn V50. 

 

3 timer siden, Juks skrev:

Den er bra mye mindre enn en vanlig stasjonsvogn..

Så da mener du at en BMW M5 Touring og en Audi A6 er "vanlige stasjonsvogner"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, Whistler skrev:

 

Så da mener du at en BMW M5 Touring og en Audi A6 er "vanlige stasjonsvogner"?

Den er vel (uten at jeg har sammenliknet) på størrelse med en Ford Mondeo? 

Med mindre TS også er Anonymkode: cea1b...a04 så har vi 2 som spør i samme tråden.

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg heller sett på en V90 eller en XC90 om jeg var dere.

Ser jeg skrev feil i farten tidligere. Det skulle stå V70 eller XC90, ikke den nyeV90 selv om den vil duge helt greit den også.

Skal man kjøpe en brukt V50 så vil de fleste av dem være, eller ha vært, på stadiet for bytte av registerreim. Greit å sjekke at den jobben er tatt ;) 

Anonymkode: 2b7d0...319

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar. Det er to forskjellige som spør i tråden. Jeg bare hoppet inn for å spørre om plassen i denne bilen,  var ikke meningen å gjøre noen forvirret på om jeg også var trådstartet , for det er jeg ikke 😊

Anonymkode: cea1b...a04

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...