Gå til innhold

Jeg "sliter" plutselig med at han har hatt en fortid før meg


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg som aldri i mitt liv har vært sjalu av meg, er plutselig sjalu inni meg pga den nye kjæresten min. Eller, ny og ny, vi har vært sammen i 2 år. Og først NÅ gnager det meg at han har endel ex-kjærester, og at han har en ex som han har barn sammen med...

Har aldri kjent på denne gnagende følelsen før... river meg litt fra hverandre innvendig. Og hadde det ikke vært for at vi akkurat har flyttet sammen så hadde jeg avsluttet forholdet faktisk. Har dog ikke snakket med han om dette, da jeg bare vil oppfattes som teit, og at dette ikke er noe å lage drama ut av. Han elsker meg, og kun meg, og valgte meg nettopp fordi jeg er den jeg er. Mens jeg bare føler meg som et mislykka og stygt andrevalg.

Noen råd fra andre som har slitt/sliter med det samme?

Anonymkode: 8dd33...e40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

tror det er signal på at dere ikke skal være sammen. Du blir kalt stemor, bonusmamma - jaja, er det det du vil?

det er det du er, du er andre valget.... 

regner med dere datet, og du tenkte igjennom hele løypa det vil si å være sammen med han... og nå har du kommet i etappen der du faktisk tenker partneren din har et tidligere forhold, bra sex erfaring, og nå har han kapret deg. Ikke vet jeg hva det er, men jeg ville iallfall ikke levd der ting gnager, men være fri til å leve uten at du skal være en evig toer. 

Anonymkode: f5d1f...4f2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...