Gå til innhold

Jeg legger ned seteryggen på fly


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

3 minutter siden, Husholdning1 said:

Du undervurderer hvor mange flyvertinner som ser ut til å 380 graders synsvinkel. Det hjelper ikke å prøve å skjule slik oppførsel en gang. Og de som vanligvis kommer og bøyer seg ned og snakker relativt lavt står da gjerne oppreist og snakker med en stemme som gjør at de rundt hører at du er en idiot. Ser ganske flaut ut.

Hahaha, du er sur du? Ser du for deg at vi møtes på flyet og jeg piner deg for at du har vært en idiot som starter en krangel bare fordi du elsker å provosere? Jeg ser du ikke er TS, men dere kunne gått for å være en og samme person. 😂 Kabinpersonalet hadde ikke oppdaget meg, de hadde sett deg før den tyrannen du er 😜

Anonymkode: b674a...fab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha, du er sur du? Ser du for deg at vi møtes på flyet og jeg piner deg for at du har vært en idiot som starter en krangel bare fordi du elsker å provosere? Jeg ser du ikke er TS, men dere kunne gått for å være en og samme person. 😂 Kabinpersonalet hadde ikke oppdaget meg, de hadde sett deg før den tyrannen du er 😜

Anonymkode: b674a...fab

Hvorfor skulle jeg være sur?

Jo, det hadde de. Så åpenbart er det at man oppfører seg som en idiot :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig med TS og legger selvsagt også ned setet, det er da alle fri til å gjøre hvis de vil.  Men gjør det ikke under matservering. Jeg eier folkeskikk. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, Tamsi skrev:

Da hadde jeg sparket i setet hele turen. 

Da spørs det om du ikke hadde blitt snakka til gitt og gitt et par advarsler, alle har rett til å legge ned setet. Det er DERFOR funksjonen er der.  Tåler du ikke det får du kjøpe sete helt framme. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For en «sympatisk» drittsekk. 

Anonymkode: 74aeb...7f2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Helt greit at folk vil lene seg bakover for min del. Men om idioter er ute etter og skape krangel og ikke viser hensyn når det er servering da skal jeg love deg at jeg hadde moret meg med å pønske ut drit å gjengjelde med 😅

1.litt gratis massasje med knespark i tide og utide. Kjempedeilig i tre timer. 

2. Av med skoa, beina opp i ansiktshøyde på idiot en foran. 

3. Må på do eller opp og strekke på beina. Ops jeg er litt ustø og må dra i setet ditt og skumpe litt borti deg med ræva! 

4. Reise meg opp og hoste og nyse litt

5. Spørre deg om du vil låne meg avisen ørten ganger, snakke med deg om været over skyene. Driter i om du svarer, jeg vet du lytter og synes jeg er plagsom

6. Smile masse og le veldig brått og høyt og Lene meg fremover så jeg er sikker på at du får en støkk. Gud så irriterende, godt du traff på rett person. 

Og alt foregår jo passe subtilt, slik at ingen av naboer eller flyverter skjønner hva du mener når du sladrer. Du blir fremstilt som en klagete sutrekjærring, mens jeg bare er glad og sjarmerende 😂

Nei det skal nok bli nok og finne på om vi møtes 😘

 

Anonymkode: b674a...fab

Du vet at de har retten på sin side??  Det høres ut som om du bruker mye unødvendig energi på turene dine, hva med å ta deg et fat boller, lukke øyene og høre på litt Alf Prøysen for eksempel?  Det roer nervene. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ening med TS, enkelte er veldig egoistiske og tror de kan bestemme over andre mennesker. Setet har den funksjonen og da kan den brukes, hvis noen ikke liker det så burde de kjøpe en dyrere billett, klage til flyselskapet eller holde seg hjemme.

Anonymkode: d9a24...7ca

Hvem var egoistisk sa du???

Anonymkode: 74aeb...7f2

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvem var egoistisk sa du???

Anonymkode: 74aeb...7f2

De som skal nekte medpassasjerer noe de har betalt for. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Husholdning1 skrev:

De som skal nekte medpassasjerer noe de har betalt for. 

Greit nok, alle har betalt for å kunne vippe setet bakover. Jeg kan se behovet dersom man har vondt i ryggen, eller vil prøve å sove. Realiteten er oftest en lys våken, skravlete person, uten intensjon om søvn, som tydeligvis synes at muligheten for å vippe setet bakover er fascinerende.

Anonymkode: 53663...9ef

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Greit nok, alle har betalt for å kunne vippe setet bakover. Jeg kan se behovet dersom man har vondt i ryggen, eller vil prøve å sove. Realiteten er oftest en lys våken, skravlete person, uten intensjon om søvn, som tydeligvis synes at muligheten for å vippe setet bakover er fascinerende.

Anonymkode: 53663...9ef

Om personen er lys våken eller ikke spiller ingen verdens rolle. Man skal da sitte så komfortabelt som mulig likevel. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, Brunhilde skrev:

TS elsker nok å reise, men jeg tror h*n elsker å provosere enda mere, tenk å ha et så stusselig liv, dere!

Helt enig, de som liker å reise må ha et veldig tomt og stusselig liv hjemme. Stakkars tapere!

Anonymkode: daf89...dc7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, SupaWoman skrev:

Jeg er enig med TS og legger selvsagt også ned setet, det er da alle fri til å gjøre hvis de vil.  Men gjør det ikke under matservering. Jeg eier folkeskikk. 

Nettopp. Det enkelte nekter å forstå her, er at det er normal folkeskikk å ta et minimum av hensyn til mennesker rundt seg. Joda, man har fullt lov til å legge ned setet sitt, helt greit. Men hvis man gjør det bare for å hevde sin rett og lage kvalme for den som sitter bak, da skorter det på ett eller annet, i beste fall folkeskikk. 

Anonymkode: c7942...bba

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest theTitanic
10 timer siden, Summ skrev:

Ok, men de tilbyr muligheten til å gå på toalettet. Er det greit at man sitter der i en halvtime bare fordi man har rett på det? 

De tilbyr muligheten til å kjøpe mat. Er det greit å kjøpe ALT som er på trallen bare fordi man har mulighet til det? 

Man har mulighet til å gå i midtgangen, er det greit å gå frem og tilbake bare fordi man har betalt for å være der? 

Sistnevnte har du ikke rett på  siden du da er i veien for flyvertinnene. Forslag nr to er du jo fri til å gjøre. Dyrt for deg. Flyselskapet vil sette pris på å selge ut så mye varer. Og vi andre overlever. Det er jo ikke all verdens å juble over det som er å få kjøpt. 

Nr 1 kan du gjøre. Kjedelig for andre, og kjedelig for deg. 

Rart at du vil gjøre ting som ikke vil komme deg til gode på noen måte..   pleier du å være selvdestruktiv ellers også? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars Ts 😂 Uffameg. 

Høres ut som du ennå er i trassalder. 

«MIN LUFT😭😭😭!!!!!”

”JEG BESTEMMER!” 

«MAMMA! Ops mener FLYVERTINNE!» 

Lykke til som person. Rett å slett tragisk. Tror et saftig nys på deg når du lå bakoverlent hadde hvert fortjent 😆 

Du kommer langt her i livet med høflighet å folkeskikk. Må også innrømme at Ts virker fjern, så begynner å mistenke troll. Lørdagskveld uten noe å gjøre kan føre til tråder som dette. Blir liksom for dumt. 

 

Anonymkode: 4b129...3e9

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir tydeligvis provosert av mennesker som må ha setet bakover. Jeg er 1.68 m, og plages ikke særlig, men min far på 1.98 m hadde større problemer når noen skulle ha setet bakover bare fordi de hadde betalt for det. Det var en grunn til at vi begynte å fly første klasse når det var mulig, men alle har ikke muligheten. Er det så forferdelig vanskelig å ta hensyn til medpassasjerer?

Anonymkode: 53663...9ef

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

8 hours ago, Husholdning1 said:

Hvorfor skulle jeg være sur?

Jo, det hadde de. Så åpenbart er det at man oppfører seg som en idiot :)

Åpenbart at du er sur, hjelper ikke med en fake smiley 😜 ikke jeg som starta med å være en idiot da, det er jo den som insisterer på å legge ned setet når det er servering og lager et helvete og oppfører seg som en drittunge med hovne kommentarer om rettigheter. Altså under servering så er det ikke greit, ellers, no problemo a legge ned setet for min del. Men skal man være en drittsekk som TS skriver at hun er, så får du gladelig tilbake i samme mynt. Men jeg gjør det subtilt bare til irritasjon for vedkommende. Og nei, det hadde ikke flyvertene lagt merke til, skal jeg love deg 😁 men du får være påståelig da. 

8 hours ago, SupaWoman said:

Du vet at de har retten på sin side??  Det høres ut som om du bruker mye unødvendig energi på turene dine, hva med å ta deg et fat boller, lukke øyene og høre på litt Alf Prøysen for eksempel?  Det roer nervene. 

Nei, TS fikk jo til og med tilsnakk av en flyvertinne om å rette seg opp under servering. Når man skal ha mat og drikke så tar man hensyn. Om man skal gjøre som TS og fryde seg over å starte en krangel om rettigheter (som de visst ikke har under servering) så får de igjen med samme mynt. Haha 😅

Anonymkode: b674a...fab

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Åpenbart at du er sur, hjelper ikke med en fake smiley 😜 ikke jeg som starta med å være en idiot da, det er jo den som insisterer på å legge ned setet når det er servering og lager et helvete og oppfører seg som en drittunge med hovne kommentarer om rettigheter. Altså under servering så er det ikke greit, ellers, no problemo a legge ned setet for min del. Men skal man være en drittsekk som TS skriver at hun er, så får du gladelig tilbake i samme mynt. Men jeg gjør det subtilt bare til irritasjon for vedkommende. Og nei, det hadde ikke flyvertene lagt merke til, skal jeg love deg 😁 men du får være påståelig da. 

Nei, TS fikk jo til og med tilsnakk av en flyvertinne om å rette seg opp under servering. Når man skal ha mat og drikke så tar man hensyn. Om man skal gjøre som TS og fryde seg over å starte en krangel om rettigheter (som de visst ikke har under servering) så får de igjen med samme mynt. Haha 😅

Anonymkode: b674a...fab

Om du ikke startet med å oppføre deg som en idiot så endrer det jo heller lite på at oppførselen er idiotisk. 

Endret av Husholdning1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Husholdning1 said:

Om du ikke startet med å oppføre deg som en idiot så endrer det jo heller lite på at oppførselen er idiotisk. 

Akkurat dét er min minste bekymring, om jeg oppfører meg idiotisk mot idioten 😬😂

Anonymkode: b674a...fab

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ante ikke at det var så mye drama med det der. Jeg er mann over 180 og 90kg. Og legger alltid ned sete når det er tillatt. Ingen har sagt noe på det. (kanskej de ikke tørr?)

Hvis det er sånn at to høye/store personer sitter foran/bak hverandre, kan man jo vurdere å bytte sete med de man reiser mer som er lave/mindre. Det er å ta hensyn, det går begge veier syntes jeg

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...