Gå til innhold

Snylting på nav. usikker på ha jeg skal gjøre


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

For det første jeg anonymiserer det veldig her .  Så det er ingen fare for gjenkjendelse . viss ikke du føler deg veldig skyldig da. En i min krets er navsnylter . En mann som mot stønader fra nav hvilke stønader vet jeg ikke helt for det veksler hv ahan sier enten sosialstøtte eller dagpenger . Han må sende inn meldekort i alle fall. Nå har han vært i et land i asia i 8 uker . Og skryter  at sønn sendte inn meldekort   så han får penger selv om ferie ,  Han har kronisk dårlig råd . sier han sulter seg selv og ikke råd til bidrag  til sine tre unger under 18 .  Men kjøpte seg mororsykle her i våres pga han fikk så mye skatte kr igjen . Sønnen er ung voksen foresten .    Vss jeg melder nav . går det da utover sønnen. Han gjør jo noe ulovlig han å.   jeg bryr meg nada om hva som skjer med snyltern  men sønnen er jeg godt kjent med og vil ikke at han skal lide,  What to do?

Anonymkode: e3786...2ba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meld til NAV! Sønnen er jo, som du sier, voksen, og da burde han være fornuftig nok til å ikke hjelpe sin far! Er forøvrig ikke sikkert nav går løs på sønnen!

Anonymkode: 3be05...cb1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sønnen kan risikere å bli medskyldig ettersom han er myndig.

Anonymkode: 28744...301

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...