AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #41 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, Husholdning1 said: Ingen normal folkeskikk tilsier at folk skal få se på og prate med deg. Har jeg sagt det? Anonymkode: 64113...00a
Husholdning1 Skrevet 6. juli 2019 #42 Skrevet 6. juli 2019 (endret) 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har jeg sagt det? Anonymkode: 64113...00a Ja. Eller mener du noe annet enn det du har gitt uttrykk for? Endret 6. juli 2019 av Husholdning1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #43 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, Husholdning1 said: Ja. Vis meg innlegget. Anonymkode: 64113...00a
Husholdning1 Skrevet 6. juli 2019 #44 Skrevet 6. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Vis meg innlegget. Anonymkode: 64113...00a #39
Gjest HarryDotter Skrevet 6. juli 2019 #45 Skrevet 6. juli 2019 41 minutter siden, Husholdning1 skrev: Man er vel strengt tatt ikke på en datingside for å bli positivt oppfattet av andre mennesker man ikke vil ha kontakt med. Men nettdating krever vel en viss oppførsel? Man prøver vel å følge de sosiale normene man har i samfunnet på nett også? Jeg tror ikke så voldsomt mange menn blir aggressive og trakasserende ved et vennlig avslag. Sorry det tror jeg ikke på. Noen få, helt klart, men ikke at det er noen standard. Tipper mange kvinner er bråe, lite hensynsfulle og harde når det kommer til å avslå menns forespørsler. Spesiellt når det er en type de ikke liker trynet på.
Husholdning1 Skrevet 6. juli 2019 #46 Skrevet 6. juli 2019 (endret) 11 minutter siden, HarryDotter skrev: Men nettdating krever vel en viss oppførsel? Man prøver vel å følge de sosiale normene man har i samfunnet på nett også? Jeg tror ikke så voldsomt mange menn blir aggressive og trakasserende ved et vennlig avslag. Sorry det tror jeg ikke på. Noen få, helt klart, men ikke at det er noen standard. Tipper mange kvinner er bråe, lite hensynsfulle og harde når det kommer til å avslå menns forespørsler. Spesiellt når det er en type de ikke liker trynet på. Det gjør det. Altså er det helt ok å blokkere på forhånd hvis man ikke har inetresse. Jeg hadde gjort det samme. Jeg tror heller ikke så mange blir agressive ved et avslag. Og over nett betyr det jo lite uansett. Mange kvinner er nok det du sier ja, men det problemet forsvinner jo når de blokkerer på forhånd. Endret 6. juli 2019 av Husholdning1
Hr. Aktiv Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #47 Skrevet 6. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: hvorfor være på en sånn gal side? sist var det ei fra England som var asiatisk som hadde stjålet mobilen til Engelsk kvinne. Ja, man kommuniserer sammen inntil hun fortalte hun trengte penger for å kunne ta eksamen. Jeg sa hun får ringe meg for å bevise at det var henne. En gebrokken engelsk utgave av asiatisk kvinne skulle overbevise det var henne på bilde. Så hvorfor bruke tid på nett dating greier. Alle er gale og desperate der. Både for å få en mann og penger. Anonymkode: a44a4...ba2 Hva er galt med det? Det finnes mange kvinner der ute som forhåpentligvis er helt ok og som du ikke finner ute blandt venner eller på byen. Med bittelitt nettvett så holder man de fleste med uærlige hensikter unna livet.
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #48 Skrevet 8. juli 2019 TS; damer som blokkerer (og sikkert menn) er ikke noe å samle på. De som tar avgjørelser etter et kort kikk. Det er de som ikke kommer til å forandre seg. Har de bestemt seg for noe en gang så blir det slik. Dette er damer som er dønn kjedelige og ikke evner å ta en utfordring eller to uten å feige unna. Å blokkere noen vil ofte bli oppfattet som en aggressiv handling. At man ikke er bra nok på en eller annen måte. Jeg synes det er unødvendig. Er man på et sjekkested så får man tåle en og annen melding. Blir man utsatt for ufinheter o l så er det noe helt annet, men i utgangspunktet burde alminnelig høflighet være normen. Jeg er selv på sukker og har opplevd svært få blokkeringer, men i dag kom det en! Dame som var et år yngre enn meg og hun bodde ikke altfor langt unna. Jeg sendte en hyggelig og høflig melding. Blokkert. Aner ikke hvorfor. Eneste er at hun er slående vakker og kanskje derfor mener hun kan få noe bedre. Har noen ganger tenkt at det burde være mulig å sende en melding til den som blokkerer. Bare en. Sånn for å kanskje få en forklaring eller å få ut litt frustrasjon. Anonymkode: a4bb4...88b
AnonymBruker Skrevet 8. juli 2019 #49 Skrevet 8. juli 2019 På 6.7.2019 den 11.36, lowIQmoderneGaming skrev: Haha herregud, det er helt utrolig hvor gjennomført kalkulerende dere er mot menn. Blokkere noen fordi de ikke skal ta kontakt, selv om det ikke har vært kontakt liksom. Hvor frekt er det ikke i hele tatt? Du bare oppsøker profilene deres og gir de en sur tilbakemelding gjennom blokkering. Det er jo ekvivalenten til menn som bare går rundt og skriver stygge ting til kvinner fordi de ikke tror de får svar. Dette her er vel topp tre mest patetiske innlegg jeg har lest her inne. Fordi de ikke ser blokkering som en "sur tilbakemelding"? Poenget med blokkering er jo at du bare forsvinner. Og med mindre du aktivt hadde gått inn og sett etter profilen hennes, så hadde du ikke merket at hun ikke var der overhodet. Anonymkode: 564f1...c6e
GrønnNellik68 Skrevet 8. juli 2019 #50 Skrevet 8. juli 2019 På 6.7.2019 den 1.52, Hr. Aktiv skrev: Jeg er medlem på match. Ser det er en dame som har vært inne på profilen min å like etterpå så blokkerer hun meg. Jeg har hverken vært inne på hennes profil eller prøvd å vise interesse på andre måter. Som mann synes jeg det er merkelig at hun gjør sånn. Jeg spør bare fordi jeg lurer? Skjer meg på tinder. De matcher men sier ingenting og bare unmatcher. Sikkert trykt feil. De gjør d for å være sikre på at de slipper kontakt med deg. Syns d er litt lav mål og oppføre seg sånn. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå