Hr. Aktiv Skrevet 5. juli 2019 #1 Skrevet 5. juli 2019 Jeg er medlem på match. Ser det er en dame som har vært inne på profilen min å like etterpå så blokkerer hun meg. Jeg har hverken vært inne på hennes profil eller prøvd å vise interesse på andre måter. Som mann synes jeg det er merkelig at hun gjør sånn. Jeg spør bare fordi jeg lurer? 2
AnonymBruker Skrevet 5. juli 2019 #2 Skrevet 5. juli 2019 Hun kan jo bare ikke ha vært interessert. Kanskje det var noe så enkelt som aldersforskjell, eller noe slik.. Anonymkode: 69f83...6fe
Hr. Aktiv Skrevet 6. juli 2019 Forfatter #3 Skrevet 6. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hun kan jo bare ikke ha vært interessert. Kanskje det var noe så enkelt som aldersforskjell, eller noe slik.. Anonymkode: 69f83...6fe Er det normalt å blokkere alle man ikke er interessert i? Som mann tenker jeg "du verden for noen problemer enkelte har, psykiske sådan". 11
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #4 Skrevet 6. juli 2019 1 minutt siden, Hr. Aktiv skrev: Er det normalt å blokkere alle man ikke er interessert i? Som mann tenker jeg "du verden for noen problemer enkelte har, psykiske sådan". Hun blokkerer vel fordi hun ikke vil ha melding, vet ikke jeg... Er dette en norsk side? Anonymkode: 5f28e...237 2
Gjest Krampus Skrevet 6. juli 2019 #5 Skrevet 6. juli 2019 Jeg blokkerer folk jeg har snakket med før, folk jeg kjenner i virkeligheten, folk som har datet/chatter med venninner på et eller annet tidspunkt. Så kanskje du har snakket med en venninne av henne så blokkerer hun for å sortere deg vekk fra utvalget.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #6 Skrevet 6. juli 2019 Antakelig siling, rett og slett. Om jeg som kvinne er inne og leser på en manns profil, er det nokså stor sannsynlighet for at det havner en melding i meldingsboksen min. Siden jeg alt får en god del meldinger, som det tar mye tid å besvare/avslutte dialoger som ikke fører noe sted - så er det bare enklere å blokkere profiler jeg har lest og fant uinteressante/ikke match. Anonymkode: 017a7...86f 8
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #7 Skrevet 6. juli 2019 Jeg blokkerte over en lav sko da jeg drev med nettdating. Jeg ble rett og slett lei av pågangen fra uinteressante menn derinne. Anonymkode: 3342d...fec 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #8 Skrevet 6. juli 2019 Jeg blokkerte de uten bilde som skrev til meg Anonymkode: 217e4...354
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #9 Skrevet 6. juli 2019 Kanskje hun ikke helt har forstått hvordan match fungerer? Og bruker det mer som tinder, lik eller ikke lik (blokkér)? Usikker på om episoden fortjener en tråd med den generelle overskriften om "kvinner og menn". Anonymkode: 7d353...a70 3
Gjest Hildur70 Skrevet 6. juli 2019 #10 Skrevet 6. juli 2019 Det er fordi hun ikke er interessert i at du evt skal sende henne melding. Vanlig det
Signe28 Skrevet 6. juli 2019 #11 Skrevet 6. juli 2019 Det er merkelig at hun blokkerte deg uten at du har sett hennes profil. Jeg vet ikke hvorfor, men kanskje du kunne gjøre noe med det, et annet bilde og annet tekst.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #12 Skrevet 6. juli 2019 Jeg tok en pause fra nettdating og ordnet meg ny profil noen mnd etterpå (ikke match). Enkelte av profilene husket jeg fra sist runde og blokkerte da de jeg har snakket med som var uintr.. Noen mannfolk tar kontakt flere ganger selv om jeg ikke viser intr og de blir også blokkert på forhånd som en sikkerhet, jeg orker ikke post i innboksen fra slitsomme folk. Om du havnet under noen av disse kategoriene vet jeg ikke. Anonymkode: 04c45...79a 3
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #13 Skrevet 6. juli 2019 3 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev: Sånn rent teknisk burde du også sende en tilbakemelding til admin på siden. Det er helt latterlig at det skal gå an teknisk å blokkere folk du ikke har hatt kontakt med på sidene. Det må jo forsure opplevelsen for en haug menn der at kvinner faktisk gjør dette, og dårlig business. Valget om å blokkere burde først fungere når det har vært kontakt. Men det er helt utrolig hva kvinner får seg til å gjøre fordi de er i sin egen boble. Det er liksom ingen integritet, ingen modenhet, det er bare "meg og min boble" hvor enn de er. Å avise menn som ikke har prøvd seg en gang, så latterlig low class. Å herregud så bitter, vi blokker akkurat hvem det passer oss. Om menn ikke liker det må dere slutte å være så desperate Anonymkode: a6cd8...c69 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #14 Skrevet 6. juli 2019 Jeg leste om dette på forumet på Sukker da jeg betalte for medlemskap der og flere gjorde det for å sile bort de som de ikke var interessert i. Altså, så er det ikke nødvendigvis noe personlig ment eller sier noe om at man er kalkulererende eller andre karakteristikker man måtte finne på. Det er ikke noe å ta så utrolig personlig. Det er en måte å "sveipe" vekk folk man ikke er interessert i på sider som ikke har en slik funksjon. På Tinder kan man sveipe bort de man ikke ønsker kontakt med, men på Sukker og sikkert Match så har man ikke denne muligheten. Selv så blokkerer jeg ikke folk med mindre de er ufine, masete eller lignende, men skjønner hvorfor andre bruker det for å sile bort folk de ikke er interessert i. Anonymkode: d2f48...268 2
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #15 Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev: Dett er vel omtrentlig det samme som å gå rundt å rate utseende til randome jenter. Sist jeg så et innslag av det begynte de å gråte dakar. hadde jeg drevet datingside hadde jeg vært bekymret over deltagelsen til den mest inntektsbringende gruppen, om de ble trakassert av bimboer som aktivt søker opp folk å blokkere. Så å blokkere alle menn med barn fordi jeg ikke vil ha barn, og blokkere menn som viser rasistiske / homofobiske etc tendenser i profilen, er det samme som å rate utseendet til random jenter?? Du er så ute å kjøre. Anonymkode: eb3ac...d22 4
Gjest hind Skrevet 6. juli 2019 #16 Skrevet 6. juli 2019 5 hours ago, AnonymBruker said: Antakelig siling, rett og slett. Om jeg som kvinne er inne og leser på en manns profil, er det nokså stor sannsynlighet for at det havner en melding i meldingsboksen min. Siden jeg alt får en god del meldinger, som det tar mye tid å besvare/avslutte dialoger som ikke fører noe sted - så er det bare enklere å blokkere profiler jeg har lest og fant uinteressante/ikke match. Anonymkode: 017a7...86f Ikke akkurat sympatisk, men ærlig og forståelig. Du sparer jo også ham fra å kaste bort tid på noe som ikke vil bli til noe.
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #17 Skrevet 6. juli 2019 2 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev: Dett er vel omtrentlig det samme som å gå rundt å rate utseende til randome jenter. Sist jeg så et innslag av det begynte de å gråte dakar. hadde jeg drevet datingside hadde jeg vært bekymret over deltagelsen til den mest inntektsbringende gruppen, om de ble trakassert av bimboer som aktivt søker opp folk å blokkere. Man søker ikke opp folk bare for å blokkere dem. Det er ikke slik det fungerer. Man får opp en liste med "kandidater" Sukker og da kan det være at mange bruker blokkering for å sile ut dem man ikke er interessert i. Det er også vanlig å søke etter folk ved hjelp av søkefunksjonen for å finne folk i nærheten av der man bor. Anonymkode: d2f48...268 1
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #18 Skrevet 6. juli 2019 1 time siden, lowIQmoderneGaming skrev: Haha herregud, det er helt utrolig hvor gjennomført kalkulerende dere er mot menn. Blokkere noen fordi de ikke skal ta kontakt, selv om det ikke har vært kontakt liksom. Hvor frekt er det ikke i hele tatt? Du bare oppsøker profilene deres og gir de en sur tilbakemelding gjennom blokkering. Det er jo ekvivalenten til menn som bare går rundt og skriver stygge ting til kvinner fordi de ikke tror de får svar. Dette her er vel topp tre mest patetiske innlegg jeg har lest her inne. Det er den rareste sammenlikningen jeg har lest på ei stund. Å helt nøytralt avvise noen en ikke føler passer for seg, skal tilsvare å gå rundt å skrive stygge ting til andre....? Å reagere såpass sterkt som dette på noe som ikke har noen som helst konsekvens for den andre, forteller mye om nettopp hvorfor noen kvinner føler behov for å beskytte seg selv, ved å ikke la andre invadere en. Angående annen post du skrev - nettdating er nok vel så frustrerende og lite givende for kvinner, om en ønsker en kjæreste/partner. Det er i hovedsak overflod av pule-rundt-gutter som ikke vil forplikte seg og karer i forhold som ønsker noe på si. Anonymkode: 017a7...86f 4
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2019 #19 Skrevet 6. juli 2019 3 minutter siden, lowIQmoderneGaming skrev: Jepp, så lenge de ikke aktivt har tatt kontakt med deg har du ingenting med å blokkere Hvorfor er det en big deal. Det er da ikke noe verre enn at personen sender meg en melding som jeg da svarer at jeg ikke er interessert på. Avvist blir han uansett, avvist via blokkering sparer begge for både tid og energi. Anonymkode: eb3ac...d22
Husholdning1 Skrevet 6. juli 2019 #20 Skrevet 6. juli 2019 Preventiv blokkering faktisk. Hun har sannsynligvis mye fritid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå