Gå til innhold

Malama sine skrablerier

Malama

Anbefalte innlegg

Men du er jo smekker. Det syns eg. Du er kjempeflott! :)

Og det med kjolar; det er så vanskeleg! Tru meg, eg planla bryllaupet vårt i over eit år. Og såg på kjolar halve tida før eg bestemte meg.

Sjølv enda eg opp i ein Maggie Sottero-kjole som eg ALDRI hadde trudd at eg kom til å velja. Fordi den var så enkel. Men eg VILLE ha trompetermer, det var det viktigaste for meg. Og denne hadde det. Den hadde trompetermer som var festa rundt overarmen, og ikkje festa i resten av kjolen. Dei var altså avtakbare, noko som var ganske genialt, syns eg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Stor fare for at jeg også ender opp med noe helt annet enn jeg opprinnelig tenker meg...

Jeg bare synes avtagbart slep virker genialt: Slep i kirka og under fotograferingen, men ikke slep når jeg danser :)

Synes snøring bak virker lurt: Da innbiller jeg meg at den er lettere å "tilpasse" selv, også ser det stilig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ikke noe tur på stadion for os likevel idag, en forlovede ikke helt i form valgte å dra hjem, og da valgt jeg å bli med ham hjem heller enn å dra på staion alene. Vi fikk jo sett kampen på tv da.

Og det holdt hardt, men det ble 3 poeng, og det er alt som teller i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brann - Odd Grenland

Vart såvidt 1-0 til oss. Ei knepen siger som burde vore mykje sikrare og større, spør du meg.. Men uansett. Me vann! :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når jeg sier "kamp" er det alltid den aktuelle Brann-kampen det er snakk om. Vi har sesongkort på stadion.

Men jeg er enig med Linn3c, det burde blitt en mer overbevisende seier, men med de store sjangsene de hadde innimellom så tror jeg vi skal være glade det ble seier, rett og lett heldig at de var for dårlige til å sikte, og at Bengt sto rett plassert den ene gangen...

Men, Brann burde klart å lage flere mål.

Men uansett, akkurat nå, 3 poeng var det viktigste. Og så er det bare å fokusere på neste kamp, og de neste tre poengene som behøves.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare hopp ivei du.

I dag orker jeg ikke hoppe sammen med deg, for mange tunge ting på en dag.

Min morfar på sykehuset (som jo bare er for "en filleting", sendes hjem i dag, men han er ikke blitt frisk, de bare får ham ikke bedre, og det er ikke sikekrt han blir frisk heller, men vi håper jo det da.

I denne "informere om hvordan det går"-telefonen som jeg får daglig av mamma etter legevisitten fortalte hun også at de hadde fått beskjed i går om at en bekjent var helt plutselig død. Hun hadde kreft for noen år siden, men var blitt frisk igjen, og nå var hun funnet død i segna si om morgenen.

Og deretter kom en kollega inn på kontoret mitt og fortsalte meg at en annen kollega hadde fått kreft igjen, så den sykemeldinga blir nok forlenga ja. Lenge.

så akkurat i dag orker jeg ikke hoppe. Akkurat i dag bar gleder jeg meg til å komme hjem. Noe som dessverre er mange timer til, grunnet et kurs vi skal på etter arbeidstid. Jeg KAN skulke, men da må jeg dra hjem alene, for min forlvede må være der, han er litt sånn arrangementsansvarlig.Og da er det bedre å gå sammen med ham enn å sitte hjemme alene.

Jeg bare gleder meg til å legge meg. Det sa jeg allerede på vei til jobb i dag, at jeg gledet meg til å legge meg i kveld. Da sa jeg det bare fordi jeg var trøtt. Jeg har våkna nå, men jeg føler meg så sliten og lei at jeg fortsatt ar gleder meg til å legge meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, så leit Malama! Huff, dette var trist. Du får gå hjem, lage deg en deilig kopp kakao og krype opp i sofaen med en godt pledd.. Det hjelper. En god :klem: til deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Om jeg er riktig helgid med når kurset er ferdig og når toget går, så kanskje jeg kommer hjem akkurat i tide til å krabbe under ullpleddet mitt med en kopp kakao og se Grey's Anatomy. Det virker omtrent som akkukrat hva jeg trenger i dag.

Er jeg mer uheldig kommer jeg hjem for sent til å se det, i så fall krabber jeg rett til sengs, med klar beskjed til min elskede om at jeg trenger en armkrok å sovne i, og jeg trenger den kanskje før det er helt natt, men jeg trenger den. (ettersom det da blir aktuelt å legge seg før klokke er ti) Antakelig trenger jeg ikke si så mye for at han skal skjønne det, han skjønner denslags.

Uansett, det skal bli godt å komme hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lang tid før leggetid kommer jeg ikke hjem, kurset er berammet til 18-21, men det er litt avhengig av hvor mange som møter opp og sånn. Jeg håper å rekke 21:05 toget senest, da rekker jeg Grey's anatomy, ettersom vi kjørte til stasjonen i dag.

Men så lenge jeg kommer meg hjem, så skal jeg være glad jeg.

Og da, Linn3c, etter dette er det kun den lørdagskvelden da du også er opptatt at jeg er opptatt og ikke har tid til kjoleshopping (bortsett fra at jeg må være på jobb 9-14:30 hver dag mandag-fredag) som jeg vet om enda i alle fall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, han har såpass mye å gjøre at mye tyderpå at han må tilbake på jobb etter kurset.

så da fikk jeg tilbud om å sove på kontoret hans (han sa det sikkert som spøk) men jeg svarte ÆRLIG at jeg heller gjør det enn å dra alene hjem for å sove i kveld.

One of those days.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, bare tanken på å dra hjem alene frister ikke. Særlig ikke ettersom at dersom jeg gjør det, så kommer ikke han hjem før på togt klokka 12, og da føler jeg at jeg må hente ham på stasjonen (ettersom det er en halvtime å gå, og det bar er jeg som kan kjøre bil i dette forholdet)

Men han sa nå at han skal prøve å heller ta med seg jobb hjem enn å gå tilbake på kontoret, så det blir nok til at vi drar hjem, jeg HÅPER at vi rekker toget klokka ni så jeg får trøste meg med sykehuslegene, og deretter krabber jeg til sengs.

Og i morgen er det en ny og forhåpentligvis bedre dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...