Gjest Daniella_ Skrevet 25. mai 2005 #61 Skrevet 25. mai 2005 Jeg liker seroxata sin. Fast leser der. :evil: Jeg har også lest litt i den, men seroxata...du er ikke så flink til å oppdattere... eller er det bare jeg som har vært litt fraværende i det siste? Uansett, jeg har lest graviditetsdagboka til Salamandra, og jeg ble helt avhengig. Hun er utrolig flink til å skrive må jeg si Ellers så titter jeg innom noen her og der, men er ikke en sånn veldig dagbok-leser.
Gjest Gitte Skrevet 1. november 2005 #63 Skrevet 1. november 2005 Leser ganske fast i 3 dagbøker, unntatt min egen.. - Vixen - Lille Ballerina - Hannen Sniker innom av og til - Marillia - Idah - Fru Fomle - FlowerPower You go girls :-D
Gjest Madeline Skrevet 1. november 2005 #64 Skrevet 1. november 2005 Jeg leser fast i dagbøkene til disse: Synseren Lois Lane Lille Ballerina Gitte Marillia Fru Fomle *Lene* Tommeline Sky Diva Midnattsol Litt mer sporadisk er jeg innom : Ida H Kverula LinKri`s @lfa (har jeg glemt noen nå mon tro :klø Disse er jeg selvfølgelig innom fordi jeg liker meg så godt der.
Lady Lovelylocks Skrevet 1. november 2005 #65 Skrevet 1. november 2005 Følger med i 2 dagbøker. Det er April og Arkana sine..
Gjest Gjesta Skrevet 3. november 2005 #66 Skrevet 3. november 2005 Jeg leser fast disse dagbøkene: Hannen Vixen Imax Fru Fomle LinKri Lille Ballerina Og er også ofte innom disse: Synseren Kafka Gitte
Lillesøster Skrevet 5. november 2005 #67 Skrevet 5. november 2005 Jeg leste en artikkel i KK for et par uker siden. Det var en rørende artikkel om en tobarns mor på 33 år som hadde fått brystkreft med dårlig prognose. På slutten av artikkelen stod det at hun skrev dagbok her på kg. Noen som vet hvor den er? Er så spent å se hvordan det går med henne. Har også lyst til å legge inn en hilsen til henne.
Gjest Vindelspev Skrevet 5. november 2005 #68 Skrevet 5. november 2005 Jeg leste en artikkel i KK for et par uker siden. Det var en rørende artikkel om en tobarns mor på 33 år som hadde fått brystkreft med dårlig prognose. På slutten av artikkelen stod det at hun skrev dagbok her på kg. Noen som vet hvor den er? Er så spent å se hvordan det går med henne. Har også lyst til å legge inn en hilsen til henne. ← PM sendt deg.
Gjest Vindelspev Skrevet 5. november 2005 #69 Skrevet 5. november 2005 Jeg liker best dagboka til: Rainbow -hun skriver så nydelig og så er hun så rar. CocoPuff - søt jente, men hun skriver altfor sjelden, og så har hun gått over til en teit blogg. Camelia -må puste dypt hver gang jeg leser der. Klips -hun skriver så åpent og ærlig om tema som mange helst bare rosemaler. Anonyma og Meg er flotte damer med tøffe tak. Jeg leser ganske mange, har garantert glemt en del på denne lista.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå