monja Skrevet 5. mai 2005 #21 Skrevet 5. mai 2005 Min Aner ikke hvilken dagbok som er best, men jeg leser fast i mange: Kverula Midnattsol Naturelle Jinx April Meta Cappo ......det er mange og jeg liker alle
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #23 Skrevet 6. mai 2005 Jeg synes det blir for personlig å legge ut dagbok på nettet. Leser ikke deres dagbøker. SÅ interessante er dere ikke (eller jeg). Jeg har nok med forumet der det går an å diskutere saker. Skjønner ikke hvordan dere har tid til begge deler?
Gjest Moonshadow Skrevet 6. mai 2005 #24 Skrevet 6. mai 2005 MYSAN OG SLIM...skriver så åpent og ekte om narkotika... og hvilken tragedie det er...det er så jeg fryser på ryggen.. skulle gitt ut bok begge to Ble veldig overrasket nå...
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #25 Skrevet 6. mai 2005 Jeg har nok med forumet der det går an å diskutere saker. Skjønner ikke hvordan dere har tid til begge deler? Jeg bruker mer tid på dagbøker nå enn å diskutere. Mange av diskusjonene gjentar seg og jeg synes det kan være mer spennende å se hvordan andre lever og hva de tenker rundt livene sine. Om tid: For meg hjelper det mye at jeg aldri ser på tv og ikke følger med på nyheter. Nyheter er primært underholdning, ikke spesielt bra undelholdning en gang.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #26 Skrevet 6. mai 2005 Arkana sin. Utrolig mange gode oppskrifter. Skulle ønske jeg kunne ha spist SÅ MYE god mat uten å rulle......
Gjest gjesta Skrevet 6. mai 2005 #27 Skrevet 6. mai 2005 Jeg synes det blir for personlig å legge ut dagbok på nettet. Leser ikke deres dagbøker. SÅ interessante er dere ikke (eller jeg). Jeg har nok med forumet der det går an å diskutere saker. Skjønner ikke hvordan dere har tid til begge deler? Arbeidsledig Da har man mer tid enn dagbok og forum også
Gjest Queenblue Skrevet 6. mai 2005 #28 Skrevet 6. mai 2005 jeg leser/leste Hixerbear sin, og Bustetroll.. Stort sett det jeg rekker med av dagbøker. De fenger meg.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #29 Skrevet 6. mai 2005 lmari sin, den er saa utrolig inspirerende! :blomst_opp: Men jeg leser flere andres ogsaa, som absolutt er lesverdige.
Gjest Anonymous Skrevet 6. mai 2005 #30 Skrevet 6. mai 2005 Er innom og snikleser en del her på KG (tenker ofte på å registrere meg, men er bekymret for at jeg da blir sittende enda mer foran pc'en enn det jeg strengt tatt har tid til...) Synes Lilith skriver veldig bra i dagboken sin, og i tillegg har hun masse kunnskaper om saker og ting Mange som skriver bra! I USA for eksempel er det jo en del folk som har fått gitt ut bøker etter å ha startet som dagbokskrivere, eller bloggere, på nettet: http://stephanieklein.blogs.com Stine (kanskje snart registrert bruker? :klø
pusla Skrevet 6. mai 2005 #31 Skrevet 6. mai 2005 Er innom endel faste jeg også, liker dem alle sammen. Favoritten er helt klart Fiona sin, hun skriver veldig underholdende, også er den ikke bare hennes egentlig, vi er liksom flere som deler der. Har nylig begynt å kikke innom Kafka sin, liker godt betraktningene hans.
Theo Skrevet 6. mai 2005 #32 Skrevet 6. mai 2005 Ingen dagbøker jeg er innom fast, men pleier ofte å kikke innom Arkana *Fiona* Aniola-Fisken
Gjest seroxata Skrevet 6. mai 2005 #35 Skrevet 6. mai 2005 Jeg liker seroxata sin. Fast leser der. :evil: uuuh, noen følger med på meg:D :evil: ? er den så ekkel`? hehe
Gjest seroxata Skrevet 6. mai 2005 #36 Skrevet 6. mai 2005 Jeg følger med på en del her inne selv, f.eks Bustetroll Lillesky tari dagoberta sneip formosiss greensky spidey lovvi anea manic og flere, mener ikke å ha utelatt noen, men liker å snike litt:D
-Fisken- Skrevet 7. mai 2005 #37 Skrevet 7. mai 2005 Ingen dagbøker jeg er innom fast, men pleier ofte å kikke innom Arkana *Fiona* Aniola-Fisken Jøss :D Koselig
lillesky Skrevet 7. mai 2005 #38 Skrevet 7. mai 2005 Jeg liker de dagbøkene jeg leser: - Bustetroll - chrizzy - Alwa - *Dina* - Fighter - GreenSky - Kafka - Leyla - Tári - seroxata - Teletubbien Jeg troooor det var alle. Kan hende jeg har glemt noen altså!
lillesky Skrevet 7. mai 2005 #39 Skrevet 7. mai 2005 uuuh, noen følger med på meg:D :evil: ? er den så ekkel`? hehe Den er ikke ekkel! Synes ikke jeg iallefall!
pusla Skrevet 7. mai 2005 #40 Skrevet 7. mai 2005 Jeg liker de dagbøkene jeg leser: - Bustetroll - chrizzy - Alwa - *Dina* - Fighter - GreenSky - Kafka - Leyla - Tári - seroxata - Teletubbien Jeg troooor det var alle. Kan hende jeg har glemt noen altså! Jeg liker iallefall å titte innom din
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå