Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest i.i.
Skrevet

Hvilke er de mest interessante dagbøkene å lese her på KG? Selv er min favoritt Mysan sin :) Hun skriver så levende og åpenhjertig om familien sin og sitt liv.

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Bustetroll sin. Hun skriver så fint og nydelig at det fenger øyeblikkelig :-D

Gjest Teletubbien
Skrevet

Hmmm. Vanskelig, ikke minst fordi jeg ikke har vært innom "alle" da... :roll:

- Egentlig litt enig med ~Alwa~, Bustetroll skriver fengende og vakkert :wink: Likevel så syns jeg også ~Alwa~ sin dagbok er hyggelig å besøke :Nikke:

.... også har jeg flere bøker jeg iiiiiler innom når jeg har sjans da, og jeg er glad i alle sammen jeg :hjerte:

:sjarmor:

Gjest Formosiss
Skrevet

Det verste er at du skriver dette som ikke innlogget. ;)

Skrevet

Ninakanin, selvfølgelig! :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

MYSAN OG SLIM...skriver så åpent og ekte om narkotika... og hvilken tragedie det er...det er så jeg fryser på ryggen.. skulle gitt ut bok begge to

Skrevet

Paris Pilton sin!! Hun har så mange jern i ilden at jeg er like spent hver gang på hva hun har funnet på...

Gjest gjest1
Skrevet
Ninakanin' date=' selvfølgelig! :wink:[/quote']

:Nikke:

Jeg tror jeg har blitt avhengig og føler litt abstinenser om dagen i kaninens fravær :ler:

Gjest gjest1
Skrevet
MYSAN OG SLIM...skriver så åpent og ekte om narkotika... og hvilken tragedie det er...det er så jeg fryser på ryggen.. skulle gitt ut bok begge to

Det kan vel hende det blir en bok en dag.... når alt er over.

Gjest gjest1
Skrevet

Holder meg oppdatert i Bettie sin dagbok jeg. Det er en sterk dame som har fått sitt og vel så det. Men hun går på med krum hals og gir seg ikke. Det er dame med bein i nesa og stål i ben og armer det!

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg følger med ninakanin, bustetroll og Louis Lane.

Det er mange andre jeg godt kunne tenkt meg å lest også men jeg har bare tid til å følge noen få.

Skrevet

Jeg likte Dorian sin dagbok. :)

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg leser i flere dagbøker her inne daglig.

Av de jeg nesten alltid går innom er

dagbøkene til

Klips

Mysan

Malou

*Hanne*

Imari

Leya

Arwen

Alwa

CD

.. og et par til som jeg ikke kommer på i farten. Syns alle disse er bra og koselige å lese i. Vurderer å registrere meg her, sånn at jeg kan åpne en egne jeg også. Dumt gjester ikke kan legge igjen hilsen i bøken, forresten.

Gjest gjesta
Skrevet

Vanskelig å si hvilke jeg liker best, men blir fasinert av hvordan Bustetroll skriver. Ellers, de jeg kommer på i farten som jeg leser, og er innom:

*Hanne*

solisol

julibrud 2006

veslo

Chrizzy

Bettie

meja

Aniola-Fisken

Alwa

NinaKanin

Jettes

¤Chanela¤

lillelou

Charmina

Gjest Madeline
Skrevet

Nå har ikke jeg lest så mange dagbøker, men jeg er fast innom LoisLane sin og selvfølgelig min egen :sjarmor: .

Skrevet

Jeg liker seroxata sin. Fast leser der. :evil:

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde den desidert beste, selvsagt. Etter at jeg slettet den, er rangeringen helt åpen - særlig fordi jeg sjelden leser dagbøker.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...