Gå til innhold

Hvor ofte må man bytte engangshøvel?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor ofte må man bytte engangshøvel? Har hørt an man må bytte barberblad for hver 5-10 barbering. Gjelder dette også for engangshøvel eller er det noe annet da? Takk på forhånd :)

Anonymkode: cff29...035

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo en grunn til det heter engangshøvel. Jeg bruker ikke engangshøvel men de få gangene jeg har brukt det har jeg kastet den rett etter. Resultatet av flergangsbruk av engangshøvel gjør at det kan bli ujevnt og fare for hud irritasjon og nupper i tillegg lettere foresake inngrodde hår. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker den på legger, under armer og nedentil kanskje i 14 dager.  Har da barbert kanskje 4-5 ganger.  Får ikke nupper uansett, jeg spriter huden bikinkanten  etter barbering. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker kun engangshøvel. Jeg barberer under armene og leggene, så kaster jeg den. 

Anonymkode: b7766...e82

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker bare engangshøvel på ferie, bruker det da et par ganger og kaster. Bruker i dusj etter såpe på bein og armhuler. 

Bruker aldri høvel på bikinilinja, det blir nupper uansett hvordan jeg gjør det, så der bruker jeg vert. 

Anonymkode: e5d48...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Jeg bruker bare engangshøvel på ferie, bruker det da et par ganger og kaster. Bruker i dusj etter såpe på bein og armhuler. 

Bruker aldri høvel på bikinilinja, det blir nupper uansett hvordan jeg gjør det, så der bruker jeg vert

Anonymkode: e5d48...510

Veet

Anonymkode: e5d48...510

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...