Gå til innhold

Hjelp meg!!!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har slitt med kviser i noen år og fikk resept på tetracycliner og gikk på det i et halvt år frem til for to uker siden. Noen få dager etter jeg var tom for pillene kom det masse kviser. Tetracyclinen funket men nå føler jeg at huden er verre enn den noen gang har vært. Har store innebygde kviser. Har dere noen tips til å få vekk hvertfall noen av kvisene? Jeg fjerner sminken hver dag, renser huden osv. Gjør alt jeg kan men er villig til å prøve hva som helst for å i det minste få det til å roe seg litt

Anonymkode: fdbab...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ISO 🙏 Snakk med hudlegen 

Anonymkode: 86810...caa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra forumets regler:

Sitat

Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler kan stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

 

Anonymkode: 82585...e37

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Fra forumets regler:

 

Anonymkode: 82585...e37

Da får jeg starte en ny tråd da

Anonymkode: fdbab...278

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, trådstarter

Da tittelen på tråden er mangelfull, stenges tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende PM til moderator med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel.

Du kan enten sende moderator en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil tråden åpnes igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...