Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser dere ned på folk med vaskejobb?

Videoannonse
Annonse
Gjest Anonymous
Skrevet

Nei, det hadde vært jævlig skittent på kontoret mitt hadde det ikke vært for at de vasket her.

Gjest Cerise
Skrevet

Nei. ikke en jobb jeg ønsker å ha selv, men har veldig respekt for de som gjør den jobben. renholdere er noen av de viktigste personene i et samfunn, alt hadde stoppet helt opp og blitt kaos om de hadde tatt seg en måneds ferie samtidig hele gjengen.

Skrevet

selvfølgelig ser jeg ikke ned på folk med vaskejobb, men det er jo unektelig et lavstatusyrke.

Skrevet

Nei, ser ikke ned på de med vaskejobb, og ser heller ikke opp til de som er f.eks leger. I den grad jeg ser ned på/ opp til noen, er det pga andre ting enn yrke.

Skrevet

Passer meg for slikt! har selv vasket golv før jeg fikk drømmejobben.

Hilser blidt på vaskehjelpa når hun kommer, lønner seg å holde seg inne med henne! :wink:

Gjest Melk
Skrevet
alt hadde stoppet helt opp og blitt kaos om de hadde tatt seg en måneds ferie samtidig hele gjengen.

Vel, det var vel noe overdrevent.

På min manns jobb vasker alle sine egne kontorer og fellesarealer pga dårlig råd. På en del skoler vasker foreldre og elever skolearealene pga dårlig råd.

Går mao utmerket ann å ikke ha vaskepersonale (selv om det jo er kjedelig å vaske selv).

Skrevet

Nei, jeg ser ikke ned på de som har vaskejobber. Det er pga. en av dem at jeg har rent hus, og i yngre dager hadde jeg selv vaskejobb for å tjene penger ved siden av skolen.

Gjest manic
Skrevet

Nei! Vasker selv om sommeren, og jeg synes faktisk det er gøy, god trening og blir kjent med utrolig mange folk! Kommer selvfølgelig an på hvor du vasker da...

Får jeg ikke jobb med en gang etter endt utdannelse tar jeg gjerne en midlertidig vaskejobb!

Ser ikke ned på noen yrker! Virkelig ikke!

Gjest Melk
Skrevet

Ser ikke ned på noen yrker! Virkelig ikke!

Hva med bøddel og torturist?

:wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Tar ikke noen deres jobb, blir noen tvunget til det, så all ære til dem!

Gjest Melk
Skrevet

Tar ikke noen deres jobb, blir noen tvunget til det, så all ære til dem!

Blir noen tvunget til å trykke på knappen i amerikanske fengsler, eller jobbe på Guantranamobasen?

Gjest Anonymous
Skrevet

Blir noen tvunget til å trykke på knappen i amerikanske fengsler, eller jobbe på Guantranamobasen?

Det hadde nok skjedd hvis ingen ville gjort jobben. Den basen du prater om har jeg aldri hørt om.

Kranglevorent humør i dag?

Gjest manic
Skrevet

Du forstår sikkert hva jeg mener ;)

Skrevet
Får jeg ikke jobb med en gang etter endt utdannelse tar jeg gjerne en midlertidig vaskejobb!

Det gjorde jeg også. tok en midlertidig vaskejobb. Jeg er VELDIG glad jeg ikke har den lenger, men jeg ser slett ikke ned på de som vasker, enten det er midlertidig eller fast. Jeg hilser på vaskepersonalet på jobb (men fordi flesteparten av dem ikke snakker norsk, og dårlig engelsk bortsett fra lederen er det bare "hei" og "ja, selvsagt" (når de spør om de kan vaske eller tømme boss), for det forstår de :) ) og er glad noen tar den jobben. Jeg trivdes slett ikke med det, men det var like mye arbeidsmiljøet som jobben det da.

Men, en lavstatusjobb er det nok uansett. Og somregel ikke spesielt godt lønnet heller, etter min erfaring.

Gjest Formosiss
Skrevet

Ser ikke ned på dem; men det -er- et lavstatusyrke. Jeg kunne aldri jobbet som det, heller - har en haug med allergier :-s

Skrevet

et tidligere vennepar av meg og sambo (slutt mellom de begge har også flyttet)

jobbet som vaskehjelp og søppelkjører...

spøkte litt om det da.. (dette er jo tross alt ikke høystatusyrke noe av det),,, men vi så ikke ned på de av den grunnen da..

(søppelkjørere tjener vel forsåvidt ganske bra også da.. iallefall i forhold av hva som kreves for å få jobben,,, men en koslig jobb er det jo ikke...men noen må vel gjøre den og)

Skrevet

Nei, ser ikke ned på de! Snarere det motsatte! De er like viktig i sin jobb, som jeg er i min!

Gjest Melk
Skrevet
Nei' date=' ser ikke ned på de! Snarere det motsatte! De er like viktig i sin jobb, som jeg er i min![/quote']

Seriøst?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...