Gå til innhold

Føler livet mitt er ødelagt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

fikk blackout på fest, og lå med en gutt jeg aldri ville ligget med åpenlyst så alle fikk det med seg. Husker ikke noe, husker ikke at jeg snakka med fyren engang den kvelden. Alle hadde før dette et bra inntrykk av meg som ordentlig, men nå kaller de meg syk ol. Dette ødela også alt med gutten jeg er forelska i. Egentlig skulle jeg være med noen andre denne kvelden, men da gutten jeg var forelska i var med denne gjengen dro jeg dit med en gang jeg hadde drukket litt.. så gikk det galt med en gang, uten at jeg hadde drukket spesielt mye.. jeg mista absolutt alt av kontroll, og nå har alle et dårlig inntrykk av meg og jeg har dritt meg totalt ut..

Anonymkode: 32f75...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest theTitanic

Det er selvsagt ikke særlig heldig for selvtilliten. Folk snakker. Men tid går. Det glemmes. Og det skjer andre og viktigere ting i livene til de som var der, så de kommer ikke til å henge seg opp i dette lenge.  Du møter nye mennesker. Og denne hendelsen vil blekne og bli et svakt minne. Alle har pinlige tabber i minneboken sin. Og som er mye verre enn dette. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, theTitanic skrev:

Det er selvsagt ikke særlig heldig for selvtilliten. Folk snakker. Men tid går. Det glemmes. Og det skjer andre og viktigere ting i livene til de som var der, så de kommer ikke til å henge seg opp i dette lenge.  Du møter nye mennesker. Og denne hendelsen vil blekne og bli et svakt minne. Alle har pinlige tabber i minneboken sin. Og som er mye verre enn dette. 

Nei absolutt ikke.. jeg har vært veldig redd for hva disse folkene har syntes om meg tidligere også, følt meg tidvis rett og slett deprimert pga det, men har nå skjønt at de egentlig bare var nysgjerrige på meg, og at ingen hadde noen grunn til å synes noe dårlig.. får også bare blackout om jeg drikker med denne gjengen, så er nok en usikkerhet/ stress som gjør at jeg tåler vesentlig mye mindre om jeg er med dem.. 

ts

Anonymkode: 32f75...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle gjør feil. Du er ikke den første som har dritt deg ut på fest!

Du må nesten gå på en smell i løpet av livet. Dette kommer du over! Og du har lært! Alle andre vil også glemme dette raskt nok. 

 

Hva andre syntes er egentlig ikke så viktig heller. Tilgi deg selv! 

Mulig det skadet sjansene på han du var forelsket i, men da var det ikke liv laga. Det er flere fisk i sjøen! 

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du lagd flere innlegg om dette allerede? Du har ikke blitt voldtatt, og du har ikke gjort noe galt. La det gå. 

Anonymkode: befb1...90d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingenting å henge med nebbet for. Alle går på noen smeller i løpet av livet, helt normalt. Dette er ingen krise, krisen er noe du illustrerer inni ditt hode selv. Hev deg over det, og gå videre. Nye muligheter kommer på løpende bånd :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når man er stresset tåler man mindre. Og om du går på medisiner kan det ha stor innvirkning. Har vært stupfull etter bare tre vinglass når jeg startet opp med noen mye medisiner. 

Anonymkode: 62e7f...307

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei livet ditt er ikke ødelagt !!!! Slutt med å si det til deg selv. Det er en løgn. Du har gjort en feil men du har ikke ødelagt livet ditt. Tilgi deg selv. Og gi slipp på denne tanken. Du er ung forstår jeg. Men husk at de andre bryr seg ikke så mye som du tror, det oppdager du etterhvert fordi de også tabber seg ut på en aller annen måte. Ingen mennesker er perfekte !  Alle feiler. Dette går over. Men hvis dette plager deg så mye så snakk med en lege. 

Anonymkode: 9b98f...b89

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, OnFire said:

Kan du ha blitt dopet ned? 

Dette har blitt diskutert i flere runder allerede. Nei hun ble ikke det. 

Anonymkode: befb1...90d

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta kontakt med legen din. Det høres ut som om dette plager deg veldig. Mange unge jenter opplever det samme som deg. Det er ikke uvanlig. Men du er IKKE ødelagt. Det går over, jeg lover deg det.

Anonymkode: 9b98f...b89

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

24 minutter siden, stinatina skrev:

Alle gjør feil. Du er ikke den første som har dritt deg ut på fest!

Du må nesten gå på en smell i løpet av livet. Dette kommer du over! Og du har lært! Alle andre vil også glemme dette raskt nok. 

 

Hva andre syntes er egentlig ikke så viktig heller. Tilgi deg selv! 

Mulig det skadet sjansene på han du var forelsket i, men da var det ikke liv laga. Det er flere fisk i sjøen! 

Tusen takk for fint svar.. jeg har hatt blackouts tidligere og føler jeg burde lært, men dette var nok en helt ny og kaotisk situasjon for meg der alt bare gikk galt likevel.. 

fikk faktisk blackout knapt noen uker før dette også, og da lå jeg med kompisen til han på festivalen. Valgte da det skjedde å bare legge det bak meg, men da dette skjedde ble det også ille. To fra samme kompisgjeng på kort tid fremstiller meg nok ikke som annet enn løs.. skal nevnes at jeg aldri har sex på fylla med mindre jeg blækker ut, noe som derfor gjør meg bekymret og skuffet ved at jeg klarer det gang på gang.. nå har jeg nok lært da, spesielt det å bli klar over situsjoner som jeg ikke takler å drikke i var nok viktig..

det ødelegger nok sjansene med han jeg er forelska i ja. Dette var også en kompis av han. Jeg og han hadde en kjempefin og intim natt dagen før, og jeg skulle holdt meg unna påfølgende dag, da jeg ikke taklet at han ikke så mye som møtte blikket mitt engang..

Anonymkode: 32f75...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta kontakt med legen din. Det høres ut som om dette plager deg veldig. Mange unge jenter opplever det samme som deg. Det er ikke uvanlig. Men du er IKKE ødelagt. Det går over, jeg lover deg det.

Anonymkode: 9b98f...b89

Det plager meg noe helt enormt.. er en usikker og forsiktig jente, så å gjøre noe som dette hører ikke hjemme hos meg. Aldri trodd jeg skulle havne i en slik situasjon.. og den ydmykelsen ved at vitnene til dette sa jeg lå der som «et slakt» og at de ser på meg som syk, er helt surrealistisk.. 

ts

Anonymkode: 32f75...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Det plager meg noe helt enormt.. er en usikker og forsiktig jente, så å gjøre noe som dette hører ikke hjemme hos meg. Aldri trodd jeg skulle havne i en slik situasjon.. og den ydmykelsen ved at vitnene til dette sa jeg lå der som «et slakt» og at de ser på meg som syk, er helt surrealistisk.. 

ts

Anonymkode: 32f75...da2

Ja jeg forstår at det plager deg. Og at du er veldig redd for hva de andre tenker om deg. Men de andre som så deg i en sårbar situasjon opplever også dumme og flaue ting som de skammer seg over. Ingen er feilfrie. Alle tabber seg ut.  Derfor kan ingen dømme deg fordi ingen er perfekte. Det du kan gjøre er å ta lærdom av dette og ikke gjøre dette flere ganger. De som er dine venner vil forstå det. Og de som er slemme mot deg skal du bare gi slipp på å la gå, for de er ikke verdt å ta vare på. Verden er full av mennesker og nye muligheter. Ikke glem det.  Husk på at du bare er ungdom og at du i løpet av livet vil møte mange venner som du ikke har møtt enda !

Anonymkode: 9b98f...b89

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dette skjedd en gang til, eller snakker du om den samme hendelsen du startet en tråd om for en uke eller to siden..?

Anonymkode: 97962...0b7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg kan garantere deg TS er at det er ingen andre enn du som går rundt og tenker på der her 🙂 Andre er jo opptatt med seg og sitt. Hvis du vil kan du ta mot til deg og nevne for de andre at du angrer og at du ikke pleier å gjøre slikt. Ikke verre enn det

Anonymkode: befb1...90d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det jeg kan garantere deg TS er at det er ingen andre enn du som går rundt og tenker på der her 🙂 Andre er jo opptatt med seg og sitt. Hvis du vil kan du ta mot til deg og nevne for de andre at du angrer og at du ikke pleier å gjøre slikt. Ikke verre enn det

Anonymkode: befb1...90d

Helt enig i ab. Det er bare du som går rundt å tenker og grubler på dette! 

Anonymkode: 175b7...f8e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått herpes av han også, så nå gidder ikke jeg mer as 

Anonymkode: 32f75...da2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...