AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #161 Skrevet 3. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det heter å nedverdige/føle seg nedverdiget. Kan du nå drite i å kuppe tråden med detvjævla maset om din kropp? Tråden handler om hvor mye man tror ts veier, ikke hvor mye du veier, eller hvordan du mener du ser ut i forhold til henne. Anonymkode: 36366...174 Vet du hva? Jeg svarer bare jeg! Du får be de andre slutte å kommentere om min kropp istede! Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #162 Skrevet 3. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det heter å nedverdige/føle seg nedverdiget. Kan du nå drite i å kuppe tråden med detvjævla maset om din kropp? Tråden handler om hvor mye man tror ts veier, ikke hvor mye du veier, eller hvordan du mener du ser ut i forhold til henne. Anonymkode: 36366...174 Og forresten, ikke kupp tråder med "skrivefeil hysteriet". Jeg skrev feil med en m istede for en n. Ro deg ned. Du ser jeg at jeg skrevet det riktig i andre svar. Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #163 Skrevet 3. juli 2019 Kanskje greit å vite høyde på dere som legger ut bilde da? Om Ts er 160 og du andre er 180 har ikke samme vekt noe å si. Anonymkode: cf0c1...925
Sandra20 Skrevet 3. juli 2019 #164 Skrevet 3. juli 2019 Tipper 65-70 en plass, da jeg var 60kg før og litt mindre enn du er nå, men muskler og fett veier ikke likt, så er vanskelig å si
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #165 Skrevet 3. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fortell meg hva jeg har sagt itråden som tyder på om jeg har kroppskomplekser ? Det er bare snakk om høfflighet, man sier ikke i en tråd at den ene er finere enn den andre, det er merkelig gjort og helt tydlig for å være frekk inot meg med vilje på en litt "skjult" måte. Tråden handler ikke om hvem som har finest kropp, da hadde den blitt tengt ganske raskt. Du har garantert lest igjennom tråden før du skrev dette nå. Ikke drit deg ut enda mer da. Du lurer ingen. Anonymkode: cf885...dcf Dette gidder jeg ikke lenger, så derfor: Beklager at jeg fornærmet deg. Anonymkode: 658cf...fa5 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #166 Skrevet 3. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Dette gidder jeg ikke lenger, så derfor: Beklager at jeg fornærmet deg. Anonymkode: 658cf...fa5 Du fornærmet ingen, men du dreit deg ut. Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #167 Skrevet 3. juli 2019 19 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg syntes ikke dette ser ut som 4 kilo... er ikke spesiell forskjell på meg om jeg går opp 4 kilo, bruker forsatt de samme klærne og alt. Anonymkode: cf885...dcf Jeg er 1.60 og jeg ser kjempeforskjell når jeg legger på meg 4kg. Men jo lavere man er jo bedre synes det jo. Samme når jeg går ned i vekt. Da jeg veide 6kg mindre enn jeg veier nå fikk jeg kommentarer på at jeg var for tynn. Det er stor forskjell på hvordan folk bærer kroppsvekten. Har en venninne som veier 67 og lik kroppsbygning som du til høyre. Den til høyre hadde jeg gjettet 62kg om jeg ikke visste. Anonymkode: f5f5f...bbe 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #168 Skrevet 3. juli 2019 18 timer siden, AnonymBruker skrev: Katten min veier 5 kilo, hadde jeg fordelt han over hele min kropp så kunne det umulig ha blitt så stor forskjell ass. Anonymkode: cf885...dcf Kg fordeler seg forskjellig på folk. Som jeg skrev over ser jeg veldig annerledes ut om jeg veier 4kg mer. Jeg vet for jeg har veid det og sett bilder. Jeg legger bare på meg på lår og hofter, så merker det på buksene med en gang. Tro meg det synes. Men kanskje ikke på deg. Anonymkode: f5f5f...bbe 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #169 Skrevet 3. juli 2019 Ganske utrolig at dere beskylder meg for å være krenkende, også sitter dere å krenker meg, skriver indirekte at jeg er slapp og alt henger, at jeg er dårligere kropp enn ts, ikke har en eneste muskel i kroppen, er tynnfeit osv osv. Jeg vet at det er de samme personene som beskylder meg for å krenke ts som sitter å liker de krenkende kommentarene rettet imot meg. Helt vanvittig hvor barnslige folk kan bli. Men er ganske fasinerende da! Anonymkode: cf885...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #170 Skrevet 3. juli 2019 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske utrolig at dere beskylder meg for å være krenkende, også sitter dere å krenker meg, skriver indirekte at jeg er slapp og alt henger, at jeg er dårligere kropp enn ts, ikke har en eneste muskel i kroppen, er tynnfeit osv osv. Jeg vet at det er de samme personene som beskylder meg for å krenke ts som sitter å liker de krenkende kommentarene rettet imot meg. Helt vanvittig hvor barnslige folk kan bli. Men er ganske fasinerende da! Anonymkode: cf885...dcf Helt enig, det er så pinlig og så veldig åpenbart. Synd at tynne og slanke fortsatt skal tåle alt mens det er stor synd å si et kritisk ord om ts sin kropp. Jeg kan ikke se at hun har fått en eneste stygg eller hetsende kommentar mens det har du. Skal vi akseptere alle kropper så må vi akseptere ALLE og ikke bare "alle" 🙄 Du er forresten superfin, du har kroppen jeg drømmer om! 🌸🌸 Anonymkode: 23809...99c 6
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #171 Skrevet 3. juli 2019 42 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ganske utrolig at dere beskylder meg for å være krenkende, også sitter dere å krenker meg, skriver indirekte at jeg er slapp og alt henger, at jeg er dårligere kropp enn ts, ikke har en eneste muskel i kroppen, er tynnfeit osv osv. Jeg vet at det er de samme personene som beskylder meg for å krenke ts som sitter å liker de krenkende kommentarene rettet imot meg. Helt vanvittig hvor barnslige folk kan bli. Men er ganske fasinerende da! Anonymkode: cf885...dcf Var det ikke du som argumenterte med at ts la opp til det selv tidligere i tråden Da når du kritiserte ts? Og når det er du som får kommentarer om at du ikke er så snasen så er det plutselig galt... Anonymkode: 60dc8...824 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #172 Skrevet 3. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Var det ikke du som argumenterte med at ts la opp til det selv tidligere i tråden Da når du kritiserte ts? Og når det er du som får kommentarer om at du ikke er så snasen så er det plutselig galt... Anonymkode: 60dc8...824 La opp til hva selv? Ja diskusjon om vekt, ikke om utseende (ikke om man er fin eller ikke). Jeg har uansett sagt selv at jeg syntes ts har en fin kropp. Jeg har aldri nevnt noe om at jeg ikke syntes ts er "snasen". Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #173 Skrevet 3. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: La opp til hva selv? Ja diskusjon om vekt, ikke om utseende (ikke om man er fin eller ikke). Jeg har uansett sagt selv at jeg syntes ts har en fin kropp. Jeg har aldri nevnt noe om at jeg ikke syntes ts er "snasen". Anonymkode: cf885...dcf Det er da ganske åpenbart at din kropp er like normal som hennes. Om du er tynn med samme vekta så er logikken at du mangler muskler. Fettet må jo legge seg ett sted å da ligger det der musklene skulle vært. Anonymkode: 60dc8...824 2
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #174 Skrevet 3. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det er da ganske åpenbart at din kropp er like normal som hennes. Om du er tynn med samme vekta så er logikken at du mangler muskler. Fettet må jo legge seg ett sted å da ligger det der musklene skulle vært. Anonymkode: 60dc8...824 Har jeg sagt at kroppen hennes er unormal eller?! Jeg har bare skrevet at JEG syntes det er rart at hun skulle veid 60-65 kilo som mange gjettet på siden jeg veier 65. Det er jo en ganske stor forskjell på størrelsen imellom meg og ts (syntes jeg). Muskler veier mer enn fett, jeg hadde antagelig veid mindre om man fjernet musklene mine og la inn fett istede som rommet samme størrelse. "Der musklene skulle ha vært" 😂Alle mennesker har muskler. Jeg sier ikke at jeg er en muskelbunt, det kan jeg ikke være siden jeg ikke trener veldig mye, men jeg kjenner ikke akkurat mye fett når jeg stammer musklene, det er ganske hardt. Anonymkode: cf885...dcf 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #175 Skrevet 3. juli 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er da ganske åpenbart at din kropp er like normal som hennes. Om du er tynn med samme vekta så er logikken at du mangler muskler. Fettet må jo legge seg ett sted å da ligger det der musklene skulle vært. Anonymkode: 60dc8...824 Hvem er det du prøver å lure egentlig. Muskler veier mer enn fett, derfor er hun til høyre slankere, til tross for at de veier like mye. Det her for meg mer og mer til å tro at det overvektige folk med fedme som sitter å snakker ned hun til høyre og snakker opp hun til venstre. Anonymkode: e4fc9...cbd 3
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #176 Skrevet 3. juli 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Og forresten, ikke kupp tråder med "skrivefeil hysteriet". Jeg skrev feil med en m istede for en n. Ro deg ned. Du ser jeg at jeg skrevet det riktig i andre svar. Anonymkode: cf885...dcf Skjønte at den m'en var en tastefeil, da. Men du skriver konsekvent nedverge, og det heter nedverdige. Anonymkode: 36366...174 3
Hmmmmmm Skrevet 3. juli 2019 #177 Skrevet 3. juli 2019 På 2.7.2019 den 13.21, AnonymBruker skrev: Kun for moro skyld Folk bærer kiloene sine så forskjellig. Hva tror du jeg veier? Jeg er 165 cm Anonymkode: 08d13...41b Jeg tror ca 65 kg. Du har smal midje, og en fin timeglass figur. 1
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #178 Skrevet 3. juli 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønte at den m'en var en tastefeil, da. Men du skriver konsekvent nedverge, og det heter nedverdige. Anonymkode: 36366...174 Og du anklager meg for å spore av tråder... Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2019 #180 Skrevet 3. juli 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du anklager meg for å spore av tråder... Anonymkode: cf885...dcf Greide ikke la være. Men nå vet du at det heter nedverdige, og da lærte du noe nytt i dag også. Det er jo viktig å kunne ordlegge seg korrekt, ellers kan man risikere å ikke bli tatt seriøst i diskusjoner. Men seriøst, sånn som du har holdt på her oppfatter i hvert fall jeg (og tydeligvis flere andre) at du forsøker å fremstille ts som en som lyver om kroppsvekten sin, og at det er fryktelig viktig for deg å «bevise» det, ved å legge ut bilder av deg selv. Som flere forsøker å si: folk bærer vekten sin veldig forskjellig. Det er dessuten nokså vanskelig å få et reelt inntrykk av kroppsvekt via bilder. Både påkledning, vinkel og avstand kan påvirke. Men du nekter liksom å ta det inn, og bare fortsetter å argumentere mot at ts kan veie det hun sier at hun gjør. Hvorfor i all verden skulle hun lyve om det? Hun er anonym her. Det hele blir bare så dumt og unødvendig. Anonymkode: 36366...174 3
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå