AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #61 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Jaha, jeg er ihvertfall veldig mye mindre enn henne. Anonymkode: cf885...dcf Hvem bryr seg?! Anonymkode: d1096...0f0 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #62 Skrevet 2. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, det leste jeg ikke. Da var det bare en dårlig formulering fra din side, da. Men jeg synes fortsatt ikke hun ser særlig tyngre ut enn 65. Anonymkode: 36366...174 Dette er ihvertfall meg nå, har ikke spist noe enda, stod akkurat opp, så hvis jeg veier meg på kvelden står det 67 ca. Blir spennende å se om jeg har et vrangsyn på meg selv da, og egentlig er lik ts. Anonymkode: cf885...dcf 2
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #63 Skrevet 2. juli 2019 Annen holdning, stilling og andre klær. Ts hadde kanskje ikke sett SÅ annerledes ut enn deg om dere hadde hatt sammenlignbare bilder. Men samtidig kan det hende at du har mer muskler og mindre fettprosent. Det gjør at du kan se slankere ut ved samme vekt. Anonymkode: fb9ef...d0a 10
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #64 Skrevet 2. juli 2019 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ihvertfall meg nå, har ikke spist noe enda, stod akkurat opp, så hvis jeg veier meg på kvelden står det 67 ca. Blir spennende å se om jeg har et vrangsyn på meg selv da, og egentlig er lik ts. Anonymkode: cf885...dcf Smashing kropp! Goals 😍 Anonymkode: 1d454...261 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #65 Skrevet 2. juli 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er ihvertfall meg nå, har ikke spist noe enda, stod akkurat opp, så hvis jeg veier meg på kvelden står det 67 ca. Blir spennende å se om jeg har et vrangsyn på meg selv da, og egentlig er lik ts. Anonymkode: cf885...dcf Du ser smalere ut, men det kan være fordi man ser beina dine, det gjorde man ikke på TS, hun hadde kuttet bildet høyere opp. Men uansett var vel poenget til TS at folk bærer vekten forskjellig. Jeg ser f. eks. ut som jeg veier 10 kg mindre enn jeg gjør. Det har jeg alltid fått høre fra folk, faktisk fra en lege også en gang. Hadde en gang et par kolleger som fortalte at de drev og lånte klær av hverandre. Det hadde jeg først litt vanskelig for å tro, for den ene betraktet jeg som spinkel og den andre som litt lubben. Men jeg måtte jo bare akseptere at det var sånn det var, for jeg så jo at klærne passet begge to Anonymkode: 7456a...deb 8
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #66 Skrevet 2. juli 2019 48 minutter siden, AnonymBruker skrev: Smashing kropp! Goals 😍 Anonymkode: 1d454...261 Takktakk hyggelig å høre! Ikke så goal for meg enda, men jobber med goalsa 😅 Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #67 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er ihvertfall meg nå, har ikke spist noe enda, stod akkurat opp, så hvis jeg veier meg på kvelden står det 67 ca. Blir spennende å se om jeg har et vrangsyn på meg selv da, og egentlig er lik ts. Anonymkode: cf885...dcf Til sammenligning så er jeg 165 og veier 56, og jeg ser ut omtrent som deg. Vi bærer vekten så forskjellig. Anonymkode: 74cbf...cc4 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #69 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Til sammenligning så er jeg 165 og veier 56, og jeg ser ut omtrent som deg. Vi bærer vekten så forskjellig. Anonymkode: 74cbf...cc4 Hm, ja.. hvis jeg veier 56 så er jeg alt for tynn. Veide 58 en gang og da var det enkelte som virket bekymret for meg fordi de mente jeg var så tynn🤷♀️ (hadde det kjempe bra jeg!) Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #70 Skrevet 2. juli 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Til sammenligning så er jeg 165 og veier 56, og jeg ser ut omtrent som deg. Vi bærer vekten så forskjellig. Anonymkode: 74cbf...cc4 Og jeg er 174 og 64-65 kg med mer muskler i lårene og en noe bredere beinbygning. Folk bærer vekt forskjellig. Anonymkode: 2166f...726 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #71 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er ihvertfall meg nå, har ikke spist noe enda, stod akkurat opp, så hvis jeg veier meg på kvelden står det 67 ca. Blir spennende å se om jeg har et vrangsyn på meg selv da, og egentlig er lik ts. Anonymkode: cf885...dcf Kompresjonstights, tynn t-skjorte som ligger helt inntil kroppen, du har laget et langt og slankt" bilde hvor nesten hele føttene dine er med, mens Ts sitt er mer kvadratisk og kutter midt på låret. Det er klart du ser slankere ut da, i tillegg til at du faktisk er noen kg (tilsvarende 5 % av kroppsvekten!) lettere. Prøv igjen med uformelig hettejakke, jeans og bredt snitt på bildet, så får vi se hvor stor forskjellen faktisk er 😂 Anonymkode: 19417...ee4 13
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #72 Skrevet 2. juli 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hm, ja.. hvis jeg veier 56 så er jeg alt for tynn. Veide 58 en gang og da var det enkelte som virket bekymret for meg fordi de mente jeg var så tynn🤷♀️ (hadde det kjempe bra jeg!) Anonymkode: cf885...dcf Ja, som sagt; det spørs akkurat hvordan kiloene sitter på oss. Derfor så er egentlig slike tråder ganske unyttige, bortsett fra å få tilbakemelding på at man ser fin ut 🙂 Anonymkode: 74cbf...cc4 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #73 Skrevet 2. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kompresjonstights, tynn t-skjorte som ligger helt inntil kroppen, du har laget et langt og slankt" bilde hvor nesten hele føttene dine er med, mens Ts sitt er mer kvadratisk og kutter midt på låret. Det er klart du ser slankere ut da, i tillegg til at du faktisk er noen kg (tilsvarende 5 % av kroppsvekten!) lettere. Prøv igjen med uformelig hettejakke, jeans og bredt snitt på bildet, så får vi se hvor stor forskjellen faktisk er 😂 Anonymkode: 19417...ee4 Kompresjonstights er det ihvertfall ikke. Det er en utvaska hm tights som er 5 år gammel som har mistet elastiteten helt. Det er forøvrig bare å holde hånden over beina mine da, så ser man. Var uansett mange som sa de veide både 63 og 65 som så helt lik ut som henne, og derfor så la jeg det ut til sammenligning. Fått med meg at hun veier 4 kg mer, men 4 kg utgjør ikke veldig mye på utseende Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #74 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Fordi jeg selv er 165 og veier 58 kg, og ut ifra hvordan jeg selv ser ut anslo jeg at hun veier 5-7 kg mer. Hvis du mener at du ser ut som halvparten av henne med samme høyde og en vekt på 65, så tror jeg du bør vurdere å skaffe deg briller. Jeg ser ikke ut som halvparten av henne. Anonymkode: 36366...174 Ikke jeg heller, og jeg er 165 og jeg veier, og min trivselsvekt er på 50 kg. Men hva er det for en ting å skrive uansett, at man ser ut som halvparten av en annen normalvektig person? Anonymkode: 89204...dee 7
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #75 Skrevet 2. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ikke jeg heller, og jeg er 165 og jeg veier, og min trivselsvekt er på 50 kg. Men hva er det for en ting å skrive uansett, at man ser ut som halvparten av en annen normalvektig person? Anonymkode: 89204...dee Nå får det være nok med det halvparten praten, jeg har forklart ca 3 ganger her hva jeg mente med det. Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #76 Skrevet 2. juli 2019 Tror helt ærlig Ts lyver. Hun visste flere ville tippe 75 kilo og oppover og har helt sikkert diktet opp en vekt for å "vise" svarerne. Hun har store lår og rumpe, og garantert en ikke flat mage under den store jakka. Anonymkode: 23809...99c 4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #77 Skrevet 2. juli 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dette er ihvertfall meg nå, har ikke spist noe enda, stod akkurat opp, så hvis jeg veier meg på kvelden står det 67 ca. Blir spennende å se om jeg har et vrangsyn på meg selv da, og egentlig er lik ts. Anonymkode: cf885...dcf Du ser mye slankere ut enn du veier. Trener du? Muskler veier jo mer enn fett. Anonymkode: e4fc9...cbd 1
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #78 Skrevet 2. juli 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du ser mye slankere ut enn du veier. Trener du? Muskler veier jo mer enn fett. Anonymkode: e4fc9...cbd Jeg har akkurat begynt å trene, så resultater eller større muskelmasse har jeg nok ikke rukket få på en mnd med litt baby trening i ny og ne! Anonymkode: cf885...dcf
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #79 Skrevet 2. juli 2019 Tok disse nå, med mer tettsittende klær. Flat mage har jeg aldri sagt jeg har og jeg er dvask, det vet jeg Ikke mye muskler, hadde jeg vært trent hadde jeg sett bedre ut Men jeg vet også at vekten sier 69 kilo Anonymkode: 08d13...41b 3
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #80 Skrevet 2. juli 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Dette er ihvertfall meg nå, har ikke spist noe enda, stod akkurat opp, så hvis jeg veier meg på kvelden står det 67 ca. Blir spennende å se om jeg har et vrangsyn på meg selv da, og egentlig er lik ts. Anonymkode: cf885...dcf Jeg tror det heller er din vekt som er "unormal" enn Ts sin. Nå husker jeg ikke om du var 165 cm høy som Ts, men jeg er i hvert fall det, og jeg veier 58 kg og har ganske mye fett på kroppen. Jeg ser fort 10 kg tyngre ut enn deg. Alle venninner jeg har hørt vekten på oppgjennom har alltid vært under 60 kg, gjerne ganske nærme 50, og de har sett ut som deg ca, så jeg tror du må veie mer enn du ser ut som, av en eller annen grunn. Anonymkode: faa65...ca7 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå