Gå til innhold

Hvor mye tror du jeg veier?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja du har fin kropp! Er det dette du ville ha bekreftelse for? -.-

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

55 kg

Anonymkode: 13f87...843

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

20190702_205329.thumb.jpg.5a70185a40536d5a0169f86eeb3156f4.jpg

Jeg syntes ikke dette ser ut som 4 kilo... er ikke spesiell forskjell på meg om jeg går opp 4 kilo, bruker forsatt de samme klærne og alt. 

Anonymkode: cf885...dcf

Hun til venstre, i de svarte klærne, har nydelig kropp 😍

Anonymkode: 658cf...fa5

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun til venstre, i de svarte klærne, har nydelig kropp 😍

Tar meg ikke nær av at du prøver å nedverge meg. Det er bare morsomt, og ganske barnslig.

Jeg har aldri sagt noe om at ts er for stor, har stygg kropp eller noe som helst. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tar meg ikke nær av at du prøver å nedverge meg. Det er bare morsomt, og ganske barnslig.

Jeg har aldri sagt noe om at ts er for stor, har stygg kropp eller noe som helst. 

Er du hun til høyre? Fin du også, da. 

AnonymBruker
Skrevet

Alle er selvfølgelig fine. Det har aldri vært noen som har lagt ut bilde her som ikke har fått komplimenter. 

Anonymkode: e4fc9...cbd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

De som tipper 60 og 65 kilo her, hvorfor tipper dere det?? 

Jeg veier 65 og ser vel ut som halvparten av henne.. jeg er 165 cm høy jeg også. 

Jeg tipper du veier 80 

Er vel nettopp det som er grunnen for denne tråden. Å bevise at vekten har lite å si. Jeg ser ut som ts og veier 65. Som ts sier, folk bærer vekten forskjellig. 

Anonymkode: 5041b...713

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

TS, har du vurdert støttekontakt? :)

Anonymkode: 2f3b5...ede

AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg måtte veid 80 kilo for å "se sånn ut". 

Jeg forstår virkelig ikke behovet ditt for å hevde deg sånn over TS. Jeg synes du virker ordentlig usympatisk. 

Anonymkode: 89204...dee

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Jeg forstår virkelig ikke behovet ditt for å hevde deg sånn over TS. Jeg synes du virker ordentlig usympatisk. 

Hun sier jo ingen ting om at hun hadde sett større ut, bare at hun hadde vært tyngre. Hva er problemet med det?

Det kan jo faktisk stemme når vi ser på hun andre som la ut bilde her med samme vekt som TS men som er smalere. 

Jeg ser ikke hvordan det er krenkende?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hun sier jo ingen ting om at hun hadde sett større ut, bare at hun hadde vært tyngre. Hva er problemet med det?

Det kan jo faktisk stemme når vi ser på hun andre som la ut bilde her med samme vekt som TS men som er smalere. 

Det er den samme personen. Det er jo det som gjør det så usympatisk. 

AnonymBruker
Skrevet

Det er den samme personen. Det er jo det som gjør det så usympatisk. 

Men poenget er jo det samme uavhengig av hvem som sier hva. 

Og spiller det noen rolle hva man veier i forhold til dredden? Skjønner ikke at man skal ta seg så nær av det. Om begge er en halv meter bred mens den ene veier 80 og den andre 60, hva så? Ingen er feitere enn den andre av den grunn. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det som provoserte var vel at hun påsto at hun så ut som halvparten av ts...

Anonymkode: 36366...174

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men poenget er jo det samme uavhengig av hvem som sier hva. 

Og spiller det noen rolle hva man veier i forhold til dredden? Skjønner ikke at man skal ta seg så nær av det. Om begge er en halv meter bred mens den ene veier 80 og den andre 60, hva så? Ingen er feitere enn den andre av den grunn. 

Nei, denne personen har skrevet kommentar etter kommentar i denne tråden, med både sjokk over at andre kan tro at hun veier 65 kg, kommentar om at hun veier det og har lik høyde som TS og visstnok ser halvparten av TS, bilde av seg selv, bilde der hun har satt sammen bilde av seg selv og TS for sammenligning og en kommentar om at hun må veie 80 kg for å se ut som TS. Det blir voldsomt når man ser alle kommentarene sammen og fra samme person. Jeg ser rett og slett ikke behovet for å holde på slik annet enn å (forsøke på å) hevde seg selv over TS. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, denne personen har skrevet kommentar etter kommentar i denne tråden, med både sjokk over at andre kan tro at hun veier 65 kg, kommentar om at hun veier det og har lik høyde som TS og visstnok ser halvparten av TS, bilde av seg selv, bilde der hun har satt sammen bilde av seg selv og TS for sammenligning og en kommentar om at hun må veie 80 kg for å se ut som TS. Det blir voldsomt når man ser alle kommentarene sammen og fra samme person. Jeg ser rett og slett ikke behovet for å holde på slik annet enn å (forsøke på å) hevde seg selv over TS. 

Altså TS.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

:rope: HVORFOR FORTSETTER DERE Å TIPPE VEKTEN? TS AVSLØRTE DEN ALLEREDE PÅ SIDE 2!

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

:rope: HVORFOR FORTSETTER DERE Å TIPPE VEKTEN? TS AVSLØRTE DEN ALLEREDE PÅ SIDE 2!

Folk leser bare hovedinnlegget, ikke 7 sider med diskusjon.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det som er provoserende er dere som fortsetter å mase om at jeg sa "halvparten" når jeg har forklart 100 ganger hva jeg mente. Når man lager en slik tråd som dette, så må man bare regne med diskusjon.

En annen ting som er rart er at hvis dere som klager på meg faktisk syntes at ts er så flott, hvorfor anser dere meg som krenkende da? Hvorfor mener dere at jeg er usympatisk? Jeg syntes dere er mere krenkende ovenfor ts ved å si slikt. Jeg syntes ikke ts har noe å skamme seg over eller er for stor, så jeg føler ikke at det jeg sier kan virke sårende. 

All "sympatien" deres er det som til slutt faktisk er krenkende. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

58 kilo

Anonymkode: c29fb...729

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...