Gå til innhold

Mascara


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Jeg har ikke så veldig mange øyevipper. De er ikke så tette som jeg skulle ønske heller. Og de er ikke lange.

Hvilken mascara gir vippene lenge, samtidig som de ser tettere og mer fyldige ut?

Og den må være vannfast, og den må ikke klumpe seg..

Har prøvd en del mascaraer som virker veldig bra på de forbløffende reklamene på TV :roll:

"70% more curl.." "90% stronger and longer" "vippene blir fyldigere og tettere blablabla"

Ingen av dem funker noe særlig på mine vipper.

Har dere noen forslag til mascara for meg?

Har dere noen tips om påføring av mascaraen også? Er det noe annet jeg gjør "feil"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest siri piri

Jeg kjøpte meg akkurat Flextencils fra Lancôme og er kjempefornøyd! (vet ikke om den finnes i vannfast).

(du finner sikkert 1000 tips hvis du søker i forumet)

eller hvilken anbefaler dere jenter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Turi

Jeg bruker en clarins mascara som jeg ikke husker navnet på. Den er ikke vannfast, men fungerer kjempebra for meg.

Tips for påføring:

Start på oversiden av de øvre vippene, og legg mascara fra vipperoten og ut til tuppen. Fortsett så fra vipperoten og ut på undersiden av de øvre vippene. Ta om nødvendig et ekstra strøk etter at det første har tørket på undersiden. Det kan da være lurt å bruke en vippekam i mellom de to strøkene. På nedre vipper tar jeg bare ett strøk, og bare ved roten - drar ikke helt ut - det blir for voldsomt :sminkedokke:

Bruk gjerne også en eyeliner langs vipperoten oppe, legg den før mascaraen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjesta

Den vannfaste versjonen av Flextencils heter Flex WP, og er en av mine absolutte favoritter. Eneste minus er at den tørker ut relativt raskt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenkte faktisk på en av lancome sine, må ihvertfall ha vannfast. Da prøver jeg kanskje Flex WP da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Nane

Lash XL fra Este Lauder er min nye favoritt. Hverken klumper seg eller drysser. Skiller vippene helt perfekt og gjør dem lange. Den er ikke vannfast men jeg har ikke opplved at den smitter av.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hypnose fra lancome er kjempebra. Gir kjempefyldige vipper og klumper ikke og drysser ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...