Gjest Caroline91 Skrevet 17. november 2019 #1421 Del Skrevet 17. november 2019 58 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er også lei alt tullet om at nadya ser på han på en spesiell måte. Alle danserne ser på partneren som om de er forelsket, sånn har det alltid vært. Husker også da Kristian Ødegård var med, der fikk folk det til at han og Alexandra var forelsket også 😂 Det er en del av gamet for de som fortsatt ikke skjønner det 😳 https://www.vg.no/rampelys/tv/i/kJx5EX/bryllupsklare-aleksander-hetland-det-er-klart-skal-vi-danse-paavirker-forholdet Anonymkode: a75ef...e5c Ja, men Kristian og Aleksandra hadde faktisk en greie en stund, da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1422 Del Skrevet 17. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Den du svarer har ikke skrevet i tråden før. Anonymkode: 836e9...75a Tenkte mer generelt. Hvor lenge skal man meite om de samme tingene? Anonymkode: 19590...070 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1423 Del Skrevet 17. november 2019 når det er duell på farmen, så avslører igrunn Tv2 hvem som har tapt før duellen er visst på TV2. Hvorfor dreper TV2 spenningen før den er visst på TV? Anonymkode: 94ffe...be0 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1424 Del Skrevet 17. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: når det er duell på farmen, så avslører igrunn Tv2 hvem som har tapt før duellen er visst på TV2. Hvorfor dreper TV2 spenningen før den er visst på TV? Anonymkode: 94ffe...be0 Her bommet jeg på forumtråd, beklager. Anonymkode: 94ffe...be0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1425 Del Skrevet 17. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: når det er duell på farmen, så avslører igrunn Tv2 hvem som har tapt før duellen er visst på TV2. Hvorfor dreper TV2 spenningen før den er visst på TV? Anonymkode: 94ffe...be0 Og folk tror ikke dette er rigga? Anonymkode: 15d68...fde Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1426 Del Skrevet 17. november 2019 Jeg stemte ikke, men følte det var best om Alexander vant, så ble en smule fornøyd med det. Grunnen er at Jørgine virker å være motivert av skryt og å være best. Det irriterer meg. Alexander viste at han er drevet av glede, og det ressonerte nok med seerne i går. Nadya er virkelig en gudegave til dans. Jeg likte henne enda bedre da hun lo rått under trening, skikkelig grumsete barnelatter. Håper hun er med neste år også. Bra jobba av alle 4 dansere i går, da. Det var jo feilfritt og smooth. Men ekte, menneskelige følelser og glede vant ❤️ Anonymkode: f7269...2d3 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1427 Del Skrevet 17. november 2019 4 timer siden, AnonymBruker skrev: På tide å gi seg nå kanskje? Anonymkode: 19590...070 Hva mener du? Første gang jeg kommenterer i denne tråden. Anonymkode: f81d6...099 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1428 Del Skrevet 17. november 2019 5 timer siden, Caroline91 skrev: Ja, men Kristian og Aleksandra hadde faktisk en greie en stund, da. Og Helene gjorde det slutt med kjæresten i etterkant av skal vi danse og ble deretter sammen med sin dansepartner Jørgen. De er nå forlovet og venter barn. Så det er noe i det. Anonymkode: 9fd1a...653 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1429 Del Skrevet 17. november 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Er det bare jeg som tenkte at Bahare er gravid? Anonymkode: 74582...d64 Bahareh er en helt normalvektig, ikke modell-tynn jente. Vi normalvektige jenter (har selv BMI på 21-22) har litt kjøtt på kroppen, dette gjelder også magen for mange. Gener bestemmer hvor fettet legger seg, og man er heldig hvis man unngår magefettet helt..For alt jeg vet kan hun være gravid, men hun har ikke vært modell-tynn så lenge hun har vært sammen med Sandberg, i hvert fall. Anonymkode: 8fe08...45a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1430 Del Skrevet 17. november 2019 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg stemte ikke, men følte det var best om Alexander vant, så ble en smule fornøyd med det. Grunnen er at Jørgine virker å være motivert av skryt og å være best. Det irriterer meg. Alexander viste at han er drevet av glede, og det ressonerte nok med seerne i går. Nadya er virkelig en gudegave til dans. Jeg likte henne enda bedre da hun lo rått under trening, skikkelig grumsete barnelatter. Håper hun er med neste år også. Bra jobba av alle 4 dansere i går, da. Det var jo feilfritt og smooth. Men ekte, menneskelige følelser og glede vant ❤️ Anonymkode: f7269...2d3 Kvinner er kvinners verste fiende. Ingen hadde sagt noe slikt om hun var mann. Ingen hadde sagt noe om alex gikk trist ut fordi han tapte. Anonymkode: c2da3...7f6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1431 Del Skrevet 17. november 2019 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er kvinners verste fiende. Ingen hadde sagt noe slikt om hun var mann. Ingen hadde sagt noe om alex gikk trist ut fordi han tapte. Anonymkode: c2da3...7f6 Har ingenting med mann vs kvinne å gjøre, ikke gjør dette om til en kjønnsdebatt. Anonymkode: b9b0d...7fa 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 17. november 2019 #1432 Del Skrevet 17. november 2019 Det var de to beste igjen. Spilte ingen rolle for meg hvem som vant. Moro å se utviklingen deres på dansegulvet gjennom høsten her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1433 Del Skrevet 17. november 2019 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Altså.. dette kan du helt tydelig ikke noe som helst om. Hilsen en proffdanser Anonymkode: bb830...ed2 Hvorfor må du påpeke at du er proff danser? Anonymkode: 273dc...97a 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1434 Del Skrevet 17. november 2019 9 timer siden, Caroline91 skrev: Ja, men Kristian og Aleksandra hadde faktisk en greie en stund, da. De har begge sagt de var bare venner https://www.google.no/amp/s/www.seher.no/kjendis/vi-var-aldri-sammen/64819405/amp Anonymkode: a75ef...e5c 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 18. november 2019 #1435 Del Skrevet 18. november 2019 (endret) 13 timer siden, AnonymBruker skrev: De har begge sagt de var bare venner https://www.google.no/amp/s/www.seher.no/kjendis/vi-var-aldri-sammen/64819405/amp Anonymkode: a75ef... Fjernet det jeg skrev, da det kanskje blir for privat for de det gjelder Endret 18. november 2019 av Caroline91 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1436 Del Skrevet 18. november 2019 22 timer siden, AnonymBruker skrev: Kvinner er kvinners verste fiende. Ingen hadde sagt noe slikt om hun var mann. Ingen hadde sagt noe om alex gikk trist ut fordi han tapte. Anonymkode: c2da3...7f6 Ignorerte du lovprisningen av Nadya i innlegget? Jeg heier på både damer og menn jeg ser noe ekte i. Anonymkode: f7269...2d3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1437 Del Skrevet 18. november 2019 8 timer siden, Caroline91 skrev: Fjernet det jeg skrev, da det kanskje blir for privat for de det gjelder Jeg så ikke hva du skrev men Kristian flørtet vel med Tone før hun ble sammen med Tom Erik. Så ble vel Kristian sammen med konen sin på slutten av sesongen. Mulig det var en fling med Alexandra innimellom der, han var jo kjekk og singel 😊 Anonymkode: a75ef...e5c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silva Pluvialis Skrevet 18. november 2019 #1438 Del Skrevet 18. november 2019 På 17.11.2019 den 9.32, Caroline91 skrev: Leser om folk som brukte 10 000-12 000 kroner på Aleksander og Nadya kun for å se trynet til Jørgine. Voksne 🤯 Tuller du? Hvor leste du det? Jeg synes begge danserne var veldig flinke, men å stemme for 10.000kr? Snakk om å kaste penger ut av vinduet 😳 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 19. november 2019 #1439 Del Skrevet 19. november 2019 10 timer siden, Gorilla skrev: Tuller du? Hvor leste du det? Jeg synes begge danserne var veldig flinke, men å stemme for 10.000kr? Snakk om å kaste penger ut av vinduet 😳 Var noen som la ut bilde på Jodel. Håper det bare er fake🙃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Caroline91 Skrevet 19. november 2019 #1440 Del Skrevet 19. november 2019 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg så ikke hva du skrev men Kristian flørtet vel med Tone før hun ble sammen med Tom Erik. Så ble vel Kristian sammen med konen sin på slutten av sesongen. Mulig det var en fling med Alexandra innimellom der, han var jo kjekk og singel 😊 Anonymkode: a75ef...e5c Hehe, var aldri noe mellom Kristian og Tone. Husker jeg trodde det selv, men jeg spurte og han var veldig klar på at det var det absolutt ikke Kristian ble sammen med kona etter Skal vi Danse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå