AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1361 Skrevet 16. november 2019 Oj. Her var det god stemning. Det er tidenes mest spennende finale, de er verdige begge to men totalt sett gikk mine stemmer til Aleksander idag. For en danser! Det gjelder Jørgine også, men jeg føler på at hun glipper litt på grunn av alt det andre rundt henne. Mye reklamer, profilering, artikler i VG og Tv2, som med bloggere men av den grunn har Aleksander virkelig vunnet fortjent, det sier mye om engasjementet. Anonymkode: bbd85...fb6 14
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1362 Skrevet 16. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fy søren,TV2 søppeltv. Dette var desidert sesongenes lavmål. Anonymkode: 15d68...fde Hva mener du med det? At jørgine ikke vant? Anonymkode: c2da3...7f6 1
Walterwhite Skrevet 16. november 2019 #1363 Skrevet 16. november 2019 Hadde vært gøy å se stemmertallene idag. 14
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1364 Skrevet 16. november 2019 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du med det? At jørgine ikke vant? Anonymkode: c2da3...7f6 Hele konseptet er rigget og det er søppeltv. Anonymkode: 15d68...fde 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1365 Skrevet 16. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hele konseptet er rigget og det er søppeltv. Anonymkode: 15d68...fde Er det lov at man bruker penger for å stemme på noe som er rigget da? Hadde vel ikke vært mulig at det er rigget Anonymkode: c2da3...7f6 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1366 Skrevet 16. november 2019 23 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen flere som synes det så ut som Katrine holdt resultatet så Jørgine kunne se det? Eller spretter hun opp noe etterpå? Jørgine så i hvert fall skuffet ut. Anonymkode: 88fd0...701 Hun rev av en snor (eller lignende) etterpå, ja, så Jørgine så ikke resultatet da Katrine holdt konvolutten fram mot kamera. Anonymkode: 8fe08...45a 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1367 Skrevet 16. november 2019 Tror ikke de rigger noe som helst, hvorfor skulle de det? Det eneste jeg tar med en klype salt er at de alltid i sånne programmer snakker om hvor utrolig jevnt det er, for å lokke flere til å stemme. Men jo flere som stemmer, jo mer "demokratisk" blir det jo. Anonymkode: 88fd0...701 8
AllahBallah Skrevet 16. november 2019 #1368 Skrevet 16. november 2019 Til dere som mener konkurransen er rigga, er dere faen meg helt totalt blåst i huet? Hva tror dere skjer om dette kommer ut? Hvilket det definitivt vil gjøre, med tanke på hvor mange som jobber med skal vi danse-produksjonen. Det hadde blitt tiårets store TV-skandale, en fadese uten sidestykke, slutt på skal vi danse og alle programmer som innebærer seer-stemmer på Tv2 de neste årene. Og søksmål med bøter i million-klassen. Tror dere tv2 tar slike sjanser? Det går an å bruke huet litt selv om man ikke er enige i resultatet. 27
moonflower__ Skrevet 16. november 2019 #1369 Skrevet 16. november 2019 Tror Aleksander vant med den siste dansen de hadde. Hvis Jørgen og Jørgine hadde kutta ut en repeat av sin moderne dans (den første), og heller kjørt en ny versjon som siste dans så kanskje de hadde vunnet. Folk responderer når det blir følelsesladd og emosjonelt. Uansett så synes jeg de var utrolig flinke i dag begge to, så er bare å gratulere Aleksander og Nadya med seier, og Jørgine og Jørgen med andreplass. De har jo i grunn vunnet begge parene, med 3x40 poeng hver. 7
Puffaris Skrevet 16. november 2019 #1370 Skrevet 16. november 2019 Ser at både Jørgine og Jørgen tar «nederlaget» svært tungt på god kveld Norge. Så vidt de klarer å smile jo. 3
Jegogduogvito Skrevet 16. november 2019 #1371 Skrevet 16. november 2019 Veldig dårlig av folk her inne som dere har hetset Nadya! Spekulasjoner om forelskelse å at hun er som en slange som åler seg rundt Alexander... Hva i alle dager!? Hun er utrolig dyktig og hun å A har hatt en god kjemi. Når det kommer til finalen så synes jeg at Jørgine ble kjedelig, som tidligere er hu flink og er selvfølgelig veldig atletisk men ellers er det kjedelig synes jeg. I den siste dansen hennes fulgte jeg ikke med en gang for der engasjerte ikke meg. Den siste dansen til A derimot var helt fantastisk. Satt med frysninger fra topp til tå. Ordentlig emosjonelt og engasjerende. Synes også A virker som en sympatisk fyr. Liker Jørgine også men her synes jeg vinnerne ble helt riktig! ( selv om jeg helst hadde sett Victor som vinner) 11
Girlygirl9 Skrevet 16. november 2019 #1372 Skrevet 16. november 2019 10 minutter siden, Puffaris skrev: Ser at både Jørgine og Jørgen tar «nederlaget» svært tungt på god kveld Norge. Så vidt de klarer å smile jo. Lov å være skuffa 6
Pusle Skrevet 16. november 2019 #1373 Skrevet 16. november 2019 36 minutter siden, Caroline91 said: Det er jo dette vi her inne har sagt hele veien. At Aleksander og Nadya kommer til å vinne. Jeg sier ikke at han er dårlig, absolutt ikke. Men, han danser nesten ikke. Forskjellen i koreografiene til Jørgine og til Aleksander er nesten latterlige. Hun har ekstremt mye vanskeligere danser. Aleksander tar et par trinn, helst i bar overkropp, og Nadya svinger seg rundt han. Det har vært for mye som skurrer hele veien. Bare det at Nadya fikk velge dansepartner for eksempel. Eller at de har fått 40 poeng uke etter uke, selv om man helt tydelig ser at han gjør småfeil. Har andre gjort feil, så får de automatisk trekk. Jørgen ønsket seg også Jørgine som dansepartner, så akkurat der er de likestilt. Alexander har vært i to dansedueller, Jørgine i ingen. Hun har enormt mange flere følgere enn han på sosiale medier og har et eget program på tv2 livsstil. Om noe skulle vært rigget her, så hadde det heller vært at Jørgine vant spør du meg. Jeg tror rett og slett A traff flere idag enn det J gjorde, følelsesmessig eller noe 19
Girlygirl9 Skrevet 16. november 2019 #1374 Skrevet 16. november 2019 3 minutter siden, Jegogduogvito skrev: Veldig dårlig av folk her inne som dere har hetset Nadya! Spekulasjoner om forelskelse å at hun er som en slange som åler seg rundt Alexander... Hva i alle dager!? Hun er utrolig dyktig og hun å A har hatt en god kjemi. Når det kommer til finalen så synes jeg at Jørgine ble kjedelig, som tidligere er hu flink og er selvfølgelig veldig atletisk men ellers er det kjedelig synes jeg. I den siste dansen hennes fulgte jeg ikke med en gang for der engasjerte ikke meg. Den siste dansen til A derimot var helt fantastisk. Satt med frysninger fra topp til tå. Ordentlig emosjonelt og engasjerende. Synes også A virker som en sympatisk fyr. Liker Jørgine også men her synes jeg vinnerne ble helt riktig! ( selv om jeg helst hadde sett Victor som vinner) Jeg ville beskrevet dem akkurat helt motsatt, gadd bare å se Aleksander sine danser med et halvt øye, men Jørgine var SÅ dyktig og et fyrverkeri! Har ikke sett at noen hetser nadja heller. 6
Puffaris Skrevet 16. november 2019 #1375 Skrevet 16. november 2019 4 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Lov å være skuffa Ja enig, stemte på Jørgine. Fint å se hvor mye det betydde egentlig. 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1376 Skrevet 16. november 2019 Jeg syntes begge var flinke og det ville vært det samme for meg hvem som vant. Stemte på Aleksander fordi han traff meg best i kveld, men Jørgine var fantastisk flink også. Anonymkode: a75ef...e5c 4
Jegogduogvito Skrevet 16. november 2019 #1377 Skrevet 16. november 2019 5 minutter siden, Girlygirl9 skrev: Jeg ville beskrevet dem akkurat helt motsatt, gadd bare å se Aleksander sine danser med et halvt øye, men Jørgine var SÅ dyktig og et fyrverkeri! Har ikke sett at noen hetser nadja heller. Du kan lese deg tilbake i tråden her litt å se hva som er skrevet om henne, så kan du tenke deg om du synes det hadde vert serlig greit om noen sa dette om deg mens du utførte en jobb... 5
Girlygirl9 Skrevet 16. november 2019 #1378 Skrevet 16. november 2019 (endret) 2 minutter siden, Jegogduogvito skrev: Du kan lese deg tilbake i tråden her litt å se hva som er skrevet om henne, så kan du tenke deg om du synes det hadde vert serlig greit om noen sa dette om deg mens du utførte en jobb... Da får du rapportere det da. ps. Har du hørt om https://www.tv2.no/a/10606254/ ? Ble nesten drept på jobb og det fikk omtrent ingen konvekvenser tenk så mye sykepleiere blir hetset og klådd på av syke, de som jobber i rus og psykatri blir nok også hetset en del. Endret 16. november 2019 av Girlygirl9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1379 Skrevet 16. november 2019 Altså, Jørgine ER mye flinkere enn Aleksander. Hun fortjente å vinne fordi hun er sykt mye flinkere, stødigere og hun ser proff ut. Aleksander er flink, men ikke på nivå med Jørgine. Ikke en gang Nadya er på nivå med Jørgine. Jeg tror Jørgine mistet en del stemmer fordi folk mener at tv2 har «forhånds bestemt» at hun skulle vinne. Men det går ikke, det er til syvende og sist vi som stemmere som bestemmer. Synes det er synd at Jørgine skulle tape pga noe sånt, men for meg så vant Jørgine i dag, hun hadde de beste dansene. Den siste dansen til Aleksander skuffet meg, jeg hadde håpet å se en dans som var mer Aleksander, det kler ikke Aleksander i det hele tatt å danse en sånn dans som det der. Han er for lang og klumsete, følte det var en dans for Nadya for å vise at hun også «kan» danse sånn som Jørgine. Ikke noe mer å si. Anonymkode: 36ed0...fd2 7
Girlygirl9 Skrevet 16. november 2019 #1380 Skrevet 16. november 2019 8 minutter siden, Jegogduogvito skrev: Du kan lese deg tilbake i tråden her litt å se hva som er skrevet om henne, så kan du tenke deg om du synes det hadde vert serlig greit om noen sa dette om deg mens du utførte en jobb... Og parkeringsvakter! Helt sinnsykt mye trakassering hver dag på jobb. Tror noen har det verre på jobb med nadja.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå