AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #41 Skrevet 2. juli 2019 Denne dama er rimelig patetisk da... 59 år gammel og blir "sammen med" en 49 år gammel ex toppidrettsutøver og kjekkas. Og tror det er ekte kjærlighet... Anonymkode: ee576...c5e
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #42 Skrevet 2. juli 2019 56 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne dama er rimelig patetisk da... 59 år gammel og blir "sammen med" en 49 år gammel ex toppidrettsutøver og kjekkas. Og tror det er ekte kjærlighet... Anonymkode: ee576...c5e Ja, han er jo en premiedust som driver med fere samtidig. Selv om en del menn driver sånn som dette, virker han her ganske spesiell som sier han elsker dem alle og ligger med dem uten beskyttelse etc. Må nesten tenke det er en slags sykdom han har. Men hun damen også da! Hun vet han er sånn og så reagerer hun med å bli sjalu og sint... Men hva hadde hun forventet da? At en 50-åring som har levt slik hele livet plutselig slår seg til ro med henne? Temmelig naiv hun egentlig. Anonymkode: bb914...053
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #43 Skrevet 2. juli 2019 Tyve minutter inn i dokumentaren, og jeg er der at jeg tenker at alt han sier er løgn. Absolutt alt. Ren manipulasjon hele veien. Skjønner ikke hvorfor hun gidder å bruke så mye som en kalori på ham; finnes det ikke andre menn å forsyne seg av? Selv har jeg en radar på slike typer, og jeg unngår menn som har sånn glatt attitude. Jeg har for lengst forstått hva slags menn "alle andre" kvinner faller for, og dem er jeg ikke interessert i å blande meg med. Havner jeg på en date med en slik en, skriker magefølelsen min øredøvende høyt: "LØP!" Dessuten stoler aldri på en mann med tommelring🤣 Anonymkode: 6bd6b...fb4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #44 Skrevet 2. juli 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Tyve minutter inn i dokumentaren, og jeg er der at jeg tenker at alt han sier er løgn. Absolutt alt. Ren manipulasjon hele veien. Skjønner ikke hvorfor hun gidder å bruke så mye som en kalori på ham; finnes det ikke andre menn å forsyne seg av? Selv har jeg en radar på slike typer, og jeg unngår menn som har sånn glatt attitude. Jeg har for lengst forstått hva slags menn "alle andre" kvinner faller for, og dem er jeg ikke interessert i å blande meg med. Havner jeg på en date med en slik en, skriker magefølelsen min øredøvende høyt: "LØP!" Dessuten stoler aldri på en mann med tommelring🤣 Anonymkode: 6bd6b...fb4 Ikke bare tommelring! Men samme tykke ringen på alle fingrene! Hva i alle dager er det? Ustilig. Han virket heller ikke som den smarteste fyren, måten han mer enn gjerne ble med på filmen som ikke på noen måte kunne fremstille han positivt. Hvorfor i alle dager sa han ja til det? Trodde han at folk vil se opp til han når han er en skikkelig rundbrenner. Anonymkode: bb914...053
-jk- Skrevet 2. juli 2019 #45 Skrevet 2. juli 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Er glad for at han fyren har fått masse hets, det fortjener han når han er et ræva menneske uten kristne verdier. Anonymkode: 3647a...ae1 Greit at han er et ræva menneske, men fortjener alle som ikke har "kristne verdier" hets? I så fall, hvorfor det?
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #46 Skrevet 2. juli 2019 Huff, det er kjipt når man kjenner seg igjen i handlingsmønsteret hans😞 Anonymkode: 6bd6b...fb4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #47 Skrevet 2. juli 2019 Selv om man har evnen til å tiltrekke seg flere på en gang, så kan jeg ikke forstå hvordan man greier det. For min del hadde det bare blitt rot å date flere. Hvordan skal man egentlig skape følelser for noen som helst når man har flere i hodet på en gang? Jaja, sikkert noen som greier det, men det er et godt stykke fra min verden. Anonymkode: 06ad4...079
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #48 Skrevet 2. juli 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Selv om man har evnen til å tiltrekke seg flere på en gang, så kan jeg ikke forstå hvordan man greier det. For min del hadde det bare blitt rot å date flere. Hvordan skal man egentlig skape følelser for noen som helst når man har flere i hodet på en gang? Jaja, sikkert noen som greier det, men det er et godt stykke fra min verden. Anonymkode: 06ad4...079 Jeg kan lett date flere samtidig, men det er ikke noe jeg er spesielt stolt av. Kjenner meg igjen i det at når man møter på en konflikt med en man dater, snur man bare roret og seiler til den neste på listen. Det er jo egentlig helt forferdelig😔 Men som han fyren, så er også jeg en sånn som vil please andre, og det er vanskelig å si nei til folk. Jeg hater også konflikter, og er lettere å reise seg fra middagsbordet og gå, enn å stå i det. Største forskjellen fra han Anders og meg er vel at jeg ikke lyver, slik han gjør. Blir jeg spurt om jeg dater andre samtidig, svarer jeg ærlig på det. Og i motsetning til ham, så avslutter jeg et dateforhold når jeg ser at vi ikke passer sammen. Det skal som oftest ikke lange tiden til før jeg ser om noe er bra eller ei, og da prøver jeg så godt det kan la seg gjøre å avslutte det uten at det blir drama rundt det. Men senser jeg at det vil bli følelsestungt, tar jeg dessverre en feig vei ut av det. Ser jo at jeg er fucked up. Anonymkode: 6bd6b...fb4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #49 Skrevet 2. juli 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg kan lett date flere samtidig, men det er ikke noe jeg er spesielt stolt av. Kjenner meg igjen i det at når man møter på en konflikt med en man dater, snur man bare roret og seiler til den neste på listen. Det er jo egentlig helt forferdelig😔 Men som han fyren, så er også jeg en sånn som vil please andre, og det er vanskelig å si nei til folk. Jeg hater også konflikter, og er lettere å reise seg fra middagsbordet og gå, enn å stå i det. Største forskjellen fra han Anders og meg er vel at jeg ikke lyver, slik han gjør. Blir jeg spurt om jeg dater andre samtidig, svarer jeg ærlig på det. Og i motsetning til ham, så avslutter jeg et dateforhold når jeg ser at vi ikke passer sammen. Det skal som oftest ikke lange tiden til før jeg ser om noe er bra eller ei, og da prøver jeg så godt det kan la seg gjøre å avslutte det uten at det blir drama rundt det. Men senser jeg at det vil bli følelsestungt, tar jeg dessverre en feig vei ut av det. Ser jo at jeg er fucked up. Anonymkode: 6bd6b...fb4 Jojo. Men hvordan vet du hva du føler for en av dem når du dater flere? For min del ville det vært vanskelig å skille følelsene for de forskjellige personene fra hverandre. For min del hadde det mest sannsynlig vært en oppskrift på feil. Anonymkode: 06ad4...079
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #50 Skrevet 2. juli 2019 På 29.6.2019 den 19.11, Duftavsommerregn skrev: Det er jo poenget, mange slike der ute som veldig mange kvinner svermer etter. Det jeg sier er at utseende virker å telle mer en mange innrømmer Alle jakter de samme mennene som herjer rundt og de blir like sjokkerte hver gang Er det ikke sånn at "alle" menn også jakter på de samme, pene kvinnene? Menn er jo notoriske når det gjelder å sikle etter og strebe etter kvinner som er penere enn dem selv. Man sier at menn er mye mer "visuelle" enn kvinner. Det har du vel hørt om? Så slutt å snakke om denne femtiårige fyren og at "han kan herje fritt i hønsegården". Menn er akkurat like dumme og løper etter de peneste kvinnene med de fineste kroppene. Anonymkode: c4534...175
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #51 Skrevet 2. juli 2019 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jojo. Men hvordan vet du hva du føler for en av dem når du dater flere? For min del ville det vært vanskelig å skille følelsene for de forskjellige personene fra hverandre. For min del hadde det mest sannsynlig vært en oppskrift på feil. Anonymkode: 06ad4...079 Det er nok sikkert en oppskrift på feil, jeg vil tro det. På en måte er det for å beskytte hjertet mitt; dersom en fyr ikke skulle like meg, vet jeg at det finnes andre som faktisk gjør det. Og så er det jo slik at alle mennesker man forholder seg til - dvs kollegaer, venner, familie - har man forskjellige følelser til. Jeg har flere kollegaer jeg virkelig trives kjempegodt med, men jeg har ikke like følelser for dem. Og jeg klarer fullt og helt å elske de to barna mine, uten at følelsene til dem er kliss like. F eks klarer jo Ungkarskvinnen å date, og utvikle følelser, for flere samtidig, så det er absolutt mulig. Om det er smart, er vel heller et spørsmål. Jeg vil veldig gjerne falle pladask for en fyr, og hadde jeg gjort det, hadde jeg kuttet ut absolutt alt annet. Men så klarer jeg kanskje ikke falle pladask når jeg ser gode egenskaper i flere samtidig... Anonymkode: 6bd6b...fb4
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #52 Skrevet 2. juli 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er nok sikkert en oppskrift på feil, jeg vil tro det. På en måte er det for å beskytte hjertet mitt; dersom en fyr ikke skulle like meg, vet jeg at det finnes andre som faktisk gjør det. Og så er det jo slik at alle mennesker man forholder seg til - dvs kollegaer, venner, familie - har man forskjellige følelser til. Jeg har flere kollegaer jeg virkelig trives kjempegodt med, men jeg har ikke like følelser for dem. Og jeg klarer fullt og helt å elske de to barna mine, uten at følelsene til dem er kliss like. F eks klarer jo Ungkarskvinnen å date, og utvikle følelser, for flere samtidig, så det er absolutt mulig. Om det er smart, er vel heller et spørsmål. Jeg vil veldig gjerne falle pladask for en fyr, og hadde jeg gjort det, hadde jeg kuttet ut absolutt alt annet. Men så klarer jeg kanskje ikke falle pladask når jeg ser gode egenskaper i flere samtidig... Anonymkode: 6bd6b...fb4 Men det er jo forskjeller på mer platoniske følelser ovenfor venner og evt. kollegaer, og følelser for barn, kontra romantiske følelser for en potensiell partner, så jeg syntes ikke uten videre at dette kan sammenlignes. Om man virkelig greier å ha følelser for flere som ungkarskvinnen stiller jeg meg kanskje litt tvilende til. Dette er jo først og fremst en TV-serie, så man kan ikke være sikker på at noe som sies og gjøres der er så reelt i lengden. Ja, det er nettopp det siste du sier som er vesentlig for min del, for hvordan kan man egentlig falle skikkelig for noen når det er flere inne i bildet? Men greit nok, jeg dømmer ingen, for så lenge man er åpen og ærlig om det ovenfor en date, så kan de jo selv ta stilling til om de ønsker å date noen som dater flere (og evt. gjøre det selv også). Men det ligger ikke for meg. Anonymkode: 06ad4...079 1
Gjest Mysticgirl Skrevet 2. juli 2019 #53 Skrevet 2. juli 2019 På 29.6.2019 den 19.18, AnonymBruker skrev: Det er fascinerende hvor lik smak damer har, og hvor lite de er klar over akkurat det. Så er det og fascinerende at så mange klager over at menn bare vil ha sex, når det er innlysende at de kun prøver seg på menn som er mer attraktive enn dem selv. Dette gjelder naturligvis ikke alle. Anonymkode: ee576...c5e Og det gjør ikke menn? 😂
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2019 #54 Skrevet 2. juli 2019 På 29.6.2019 den 23.10, AnonymBruker skrev: Han løy jo så han trodde på det selv... Men han er flink til å gi folk komplimenter og var veldig fysisk med dem. Det har veldig mye å si. Han framstår veldig trivelig på det viset. Men jeg har falt for en sånn fyr selv. En rundbrenner som vet akkurat hva han skulle si for å få meg på kroken. Jeg kjente igjen en kommentar fra en av damene om at de fikk kompliment og bekreftelse på alt mulig rart, til og med at de var flinke til å kjøre bil. Det sa min eks til meg også. Det blir for banalt, man gjennomskuer dem etter hvert. Man skjønner jo selv at SÅ fantastisk kan jeg umulig være. Man gjenkjenner sånn smiskeprat. Men de tør jo å være frampå også, og det funker som f. Det får oss damer til å føle oss bra. Frampå, men tilsynelatende respektfulle. Min eks, f.eks, spurte om han kunne få et lite kyss i det vi gikk fra hverandre på første date. Det avgjørende var at han spurte, ikke bare gjorde det. Men det er klart at damene føler seg verdsatt når de får så mye oppmerksomhet som han har sendt dem... Anonymkode: fe472...52d Jeg skjønner hva du mener, men det blir jo litt feil også å tenke at de som faktisk virkelig er hyggelige og vet å gi masse kjærlighet til et annet menneske, må være rundnrenner (nå tebker jeg på generell bssis, ikke i hans tilfelle). Det er jo egentlig en fantastisk egenskap å ha hvis det menes oppriktig. Noen mennesker ser jo mye godt i andre/enkelte. Anonymkode: 6c373...639
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå